alexin, tri patin & kallen levylaukut @ ylex heinäkuussa

Back to musiikki O

rekrytoin peltsille muutaman lomasijaisen, joten ylex:ssä heinäkuussa perjantaisin klo 20-22 seuraavat ei-täysin-kokemattomat radiopersoonat:

8.7. alex niemisen levylaukku
15.7. kallen levylaukku
22.7. tri patin ocsid-levylaukku
29.7. kallen levylaukku

enjoy! :)

mahtavaa! :)

Jumankaut! Mad Props!

aijjettä! nää on must.

Aijaijai! <3

Jesus! Tri.Pattia onkin ollut ikävä... KIITOS! :D

Tri Patti vakkariksi! (ja presidentiksi.)

niemistähän näistä toki eniten odottaa, mutta eiköhän muutkin tuu tsekattua mahdollisuuksien mukaan..

Pitää yrittää muistaa kuunnella :cool:

Hyvä Leena!

tuon 22.7. ansiosta tyrkytän sulle toistekkin drinkkilippuja ;)

Mutta tosissaan aivan kertakaikkisen mahtava ajatus!
Mitähän tapanilla on laukussaan, kuulemma laineen markolle myi ison pinon levyjään.. :) toivottavasti ainakin jotain 90-alun transea ja hooseetä \o/

voisko joku ystävällinen ihminen ripata tuon tri.patin osuuden ja pistää jakoon kun olen juuri tuolloin töissä.. :(

Voi hemmetti sentään! Kiitos Leena! :hearts:
Ei voi olla kuuntelematta! "Dancemob with DJ Alex, Okey roll the drums!"
Ja Ripatti vielä! :cool:

\o/

YESSSSS

Jep jep ei voi kuin kuunnella :roll: :roll:

Dodii, olihan se aikakin saada ripatti takas aalloille, tätä ootetaa juu vesi kielel.

Quote by trusti
voisko joku ystävällinen ihminen ripata tuon tri.patin osuuden ja pistää jakoon kun olen juuri tuolloin töissä.. :(


Eiköhän natsaa, ainakin nauhoittaminen.

Jos joku ens viikon perjantaina vois nauhoittaa ja pistää jakoon ton Kalle Miettisen ohjelman kun taidan olla töissä vielä siihen aikaan :sad:

:heart: Alex kuulosti viime pe niin hyvältä, että itku meinasi tulla (tyttö kun olen :) ) 90-luvun clubi-illat (ja nuoruus) palasivat ihanasti mieleen... Mutta kyllä maistuu Kallekin juuri tällä hetkellä. :heart:

Patti ja Vauva vauhtiin! 22.7 Tiedä mitä luvassa;)

Quote by disco
Patti ja Vauva vauhtiin! 22.7 Tiedä mitä luvassa;)


Jos Vauva ni sitte myös Hanski ja David :)
Ja Smack tietty :hah:

O