Turkulaiset TEKNON ystävät!

Back to musiikki O

Quote by Säätäjä

Oonko mä joku poikkeus vai mitä, kun musiikkia on kyllä olemassa, mutta mä tunnun olevan ainoa Turkulainen joka diggaa teknosta.


saa kyllä olla melkonen säätäjä, jos asuu turussa, ja luulee olevansa ainut ko. kaupungin teknomies :) ... turkuahan on joskus kutsuttu tyyliin "suomen teknopääkaupunki". suosittelen kyllä katsastamaan x-rustin järkkäämiä kekkereitä!

no kyllä mä nyt oon tienny noista x-rusteista sun muista jo kauan, mut en vaan oo keneenkään vielä keneenkään törmänny joka diggais esimerkiks aril brikhasta.
ihmettelin vaan nyt huvikseni ääneen että missä vitussa nää kaikki tyypit on ja onko heitä :confused:

Quote by Säätäjä
no kyllä mä nyt oon tienny noista x-rusteista sun muista jo kauan, mut en vaan oo keneenkään vielä keneenkään törmänny joka diggais esimerkiks aril brikhasta.
ihmettelin vaan nyt huvikseni ääneen että missä vitussa nää kaikki tyypit on ja onko heitä :confused:


:DD

kermassa Brikhan keikalla oli aika monta turkulaista pikkarit kosteena :P

vastaan vaikken olekkaan turkulainen mutta olen turun ja teknon ystävä kyllä :) eli x-rustissa on tullu käytyä. Ensinnäkin en usko etteikö turussa ole teknon ystäviä ja varmasti myös marco carola, jeff mills ja cari lekebusch (sulta unohtui:) "faneja" mutta ne alkaa oleen vaan niin vanhoja ettei ne enää jaksa käydä ulkona, taikka keskustella foorumeilla.

katsos kun ne on muuttanut raisioon (eiks se ole siinä lähellä) ja niillä on koira 2 lasta ja farmari volvo. Tämä sama piirre on ollut havaittavissa esim. Tampereella turun ystävyys kaupungissa :)

mutta hieman noista artisteista:

Jeff Mills, tuli kuunneltua reilu 10 vuotta sitten.. ei ehkä enää niinkään
Aril Brikha, ?
Chris Liebing, ok mutta setit livenä ei ole ollut kummosia, ok meininki
Technasia, ?
Adam Beyer, guru-ukko :) maistuu kyllä edelleenkin!!
Marco Carola, maistui yli 10 vuotta sitten ja sopivissa annoksissa edelleen :)

tän hetken omat suosikit: Umek, Tanaka, Lieb, sectorilla ja ehkä vielä jokerina: Speedy J, Kanzyani, Krome, jotka välillä yllättää helmillä.

semmosia mutta kyllä ehdottamasti teknopauke kemuja lisää kaivataan x-rustin tyyliin... ehkä siellä jossain raisiossa missä ne vanhat parrat asuu vois järkätä jotain jossain vanhassa tehdashallissa... ja maa alkaa sopivasti tärräämään niin jengi löytää paikalle vanhasta refleksinomaisesta transsimaisesta biitin seurannasta johtuen eivätkä voi vastustaa... jolloinkan me kaikki olemme taas yhtä ja galaksit räjähtää ja vapautamme monta ihmistä pahoista skeletorin kahleista muistamaan kuinka hyvin asiat joskus olivat... ja voivat olla jälleen...

ugh olen puhunut! nyt syömään perinteisesti ja turvallisesti lihapullia ja perunamuusia ja juttelemaan tyttöystävän kanssa vaikka hänen siskontyttärensä tulevista syntymäpäiväjuhlista lintsillä joihin olen lupautunut menemään pitämään hauskaa olen takaa! Rockn Roll!

OT:
Technasia <3

Technasia - Final quadrant
Dj Hell - Way of life (Technasia house mix)

Quote by Pokemon

Marco Carola, maistui yli 10 vuotta sitten ja sopivissa annoksissa edelleen :)


pilk. nus. mut carolan eka levy ilmesty 9 vuotta sitten :P ... nöf nöf

helkkari ku raunistulan vanhat rehusiilot ei olis niin paskas kunnossa ja yltiövartioidut.
se peltihalli olis iha julmetun veikee mesta pitää reivit.
:hearts:

Quote by djsakke
Quote by Säätäjä
ei siis breiksimmästä teknosta kuten esim. model 500


breiksimmasta.. errr... model 500/600 -nimikkeella atkins on kyl julkassu niin elektroa kuin technoakin - sanoisin etta tuo breiksimmasta -sanan kayttaminen on jo herjausta tassa kontekstissa.


jospa säätäjä on sattunut kuulemaan jotain remixejä Model 500, mitkä ovat vähän "breiksimpää" matskua. Itte kans olen törmänny muutamaan Model 500 biisiin, jotka on ihan drum'n'bass osastoa, molemmat remixejä.
http://www.discogs.com/release/34215 tollaselta levyltä.

Turun vuosien ajalta on kyllä niin paljon hienoja muistoja liittyen konemusiikki-tapahtumiin, ettei jaksa alkaa erittelemään. Suuri kiitos erityisesti X-Rust:n porukoille. :)

Eikös tuo Carola muuten ropistellut laastia alas myllytunnelin katosta Turussa 2000-luvun taitteessa. Tapahtuma oli 'tekno-tunneli' tjs.

..ja toi teknotunnelihan oli melkoinen kokemus äänentoiston puolesta ilman korvatulppia..

Quote by geeezz
..ja toi teknotunnelihan oli melkoinen kokemus äänentoiston puolesta ilman korvatulppia..

juu, ja varmasti myös aika haasteellinen paikka saada hyvä soundi akustiikkansa takia.

anteeks, kaikki kirjotusvirheet on mukamas tahallisia, koska oom aikamoisessa käänykässä.

mut siis joo
tuun siis just butanesta ja kuulin ensmästä kertaa muualla ku himassa kuulisn technasian forsen,
eli siis vitun VITUN hyvät pileet. eli siis tässä nyt häpeän itseeäni ja siotä että en oo näissä bibbaloissa aikasenmin käyny.

Mut ta! möör

julmettu, tolaselle musalle pitää hankkia joku parenpi mesta ku torre, iha hyväpaikka mut ei helkkari tarviiha tollaseen musaan olla riehumisvaraa.

vaikskyl torre käy iha mainiosti mut julmettu viäköön saakuta.

mut siis oikeen mahtavaa menoo! hudomeriki

ter: valtri valpä mutr fossa douglasi

Quote by geeezz
..ja toi teknotunnelihan oli melkoinen kokemus äänentoiston puolesta ilman korvatulppia..


Itse asiassa varsinainen kokemus tuli vastaan vasta tunnelista poistuttaessa muutaman tunnin polkkaamisen jälkeen.

"Mitäh..??"

Olin viime syksynä/talvena turussa jossain bileissä jossa tuli teknoa ja psykeä... meno oli ok mutta ei mikään ihmeellinen. Lopussa sitten musa vaihtui polkkaan ja jengi villiintyi täysin. :rolleyes:

O