***CLUB EMPIRE, The Summer Cruise*** m/s WaterCat, Turku
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
Niinno, lähinnä tarkoitin sitä, ett onnistuisko niitä saamaan vaikka järjestäjiltä suoraan, mikäli heillä niitä sivussa on, ettei tarvis lähtee Turusta saakka niitä ostamaan. Ja ihan niinku maksamalla. :winkwink:
Juu juu, niin just meinasinki. :) (ps. näkyy lauantaina)
Kuulostaa loistavalta! Varsinkin kun ei omaa tyhmyyttä koskaan tullut aikaisempiin bileisiin mentyä. :rolleyes: Kunhan säät suosisivat ja mahd. löytäisi jotain seuraakin... :scared:
Kuinka paljon tikettejä muuten tulossa myyntiin Dayhin?
Tässä vaiheessa voi sen sanoa et kiirettä kannataa varmastikin pitää.
Lisää infoa tilanteesta myöhemmin.
Tässä vaiheessa voi sen sanoa et kiirettä kannataa varmastikin pitää.
Lisää infoa tilanteesta myöhemmin.
Biljetit toimitettu DAY Shoppiin. Pitäkääs kiirettä!!
Kaks lippua mulle - hinnalla millä hyvänsä!
Edelliset bileet olivat mulle sen vuoden tärkeimmät. Äärimmäisen hauskaa tuli pidettyä, joka toivottavasti näkyy kuvistakin:
http://www.pipari.net/aicon/Bileet/EMPIRE_the_paradise_summer_cruise_16_08_03/
Oli ihanaa kyllä :) Pliis, sanokaa että noita lippuja saa vielä jostain!
Lauantaiksi luvattu aurinkoa ja lämpöä. Rasvat messiin...
Lauantaiksi luvattu aurinkoa ja lämpöä. Rasvat messiin...
Uplifting sunny feelings...can't wait till Saturday!!! :roll: :cool: :roll:
Ei pääs tulee tälläkertaa paikalle, mut menkää ihmiset jos lippuja on vaan enää saatavilla :) jatkoille koitan tulla kyllä....
Vinkki viikonlopun viettoon... perjantaina Naantaliin Valborgiin kuuntelemaan X-Rust hemmoja ja lauantaina sitten risteilylle - merisairauden voi hoitaa pois sunnuntaina...
Voiko enää parempaa kesäviikonloppua olla!
Ugh!
niiiiiiiiiiiin täällä!
:cool:
TIP!
Jokainen varatkoon tarpeeksi massia, hilloa, rahaa mukaan laivaan baariin. On kuulema varauduttu juottamaan risteilijät hyvin;-)
Nii ja lämmintä vaatetta ja kamerat messiin...
Jep jep.
Varsinkin kun ollaan toipilaita vielä flunssasta.
Tulen toppahaalareissa.
Jos joku on ilman lippua, niin mulla olis yks ylimääräinen :)
Kivan näköistä ilmaa näyttäis olevan, onneks :)
Edelliset bileet olivat mulle sen vuoden tärkeimmät. Äärimmäisen hauskaa tuli pidettyä, joka toivottavasti näkyy kuvistakin:
Kivoi kuvei. Etenkin tämä on suurinpiirtein viileintä mitä Aurajoella voi tehdä.
Jos joku on ilman lippua, niin mulla olis yks ylimääräinen :)
Soita Day Shopin tytöille ja kysy joko niiden pari viimeistä lippua on menny ja jos joku olis jo jättäny kännykkänumeron sinne peruutuspaikkoja varten...Puh. 2332284.
Viimeistään huomenna niitä kysellään sieltä takuuvarmasti!!
Kivoi kuvei. Etenkin tämä on suurinpiirtein viileintä mitä Aurajoella voi tehdä.
Kiitos! Kivaa oli kuvaajallakin, ja sen näkee kuvistakin... Tarkennus on vähän missä sattuu jne ^__^
- « Previous
- 1
- 2
- Next »