Stiflat! (kuvia kans)

Back to yleinen keskustelu O

ja

mulla näkee jalassa yleensä

clarks jazzer

la coste speedster

Kuluta aamusi ja etsi kenkiesi kuvia netistä:

Yksistä biancon sinisistä en löytänyt kuvaa, oikein harmittaa kun ne on niin kivat. Siisteistä "pukukengistä" ja halpistossuista en edes yrittänyt kun ei niistä taatusti löydä. Ja lenkkarit ei varmasti ketään kiinnosta ...

Nyt on siitä hyvä tilanne, et en oikeestaan kaipaa yhtään lisää kenkiä tai ylipäätään vaatteita :)

EDIT: tuplat

Dr. Phibesin innoittamana hankin sit itselleni tälläset trekkistiflat. Suomessa tehdyt eikä edes mitenkään hintavat 83 euroa. Musta&punainen sopii muutenkin vaatetukseen. Lähinnä mustaa päällä jossa vähän punaista siellä täällä, shortseissa, repussa etc. Ja sit on tossa toisessa nilkassa vähän rautaa ja se tarttee vähän tukee. En ole muutamaan vuoteen käyttänytkään muita kuin varrellisia vaelluskenkiä joten nää on kaikin puolin ihan passelit. Mitä nyt kaveri antanut uuden lempinimen "terroristi" :D

---------------------------------------------------------------------------------------
Alumiininen turvakärki keventää ja tasapainottaa jalkineen.
Uusi vuori- ja välipohjamateriaali hengittää ja viilentää kuumat jalat. Materiaali on kehitetty aikanaan avaruuussukkulan lämmöntasaukseen!
Stabilizator-pohja antaa jalkineelle uutta kiertojäykkyyttä, minkä ansiosta jalkine tukee jalkaa entistä paremmin.
Uusittu Ergothan-pohjallinen sisältää entistä enemmän iskunvaimennusmateriaalia. Lisäksi sen rakenne muotoutuu käyttäjän jalan mukaan ja tukee jalkaholvia.
Antistaattinen
Öljyä kestävä ulkopohja

----------------------------------------------------------------------------------------

Tänään tuli ostettua taas uudet kengät eli siis tälläiset

Eilen tuli shoppailtua...

Etnies Arto Saari :cool:

Quote by pluralisti

mulla on duunis tollaset. ;)

tän hetkiset suosikit, yleensä tylsästi vaan superstarit..

uudet pläägät: Lakai Penzat siis.

Puma Future Cat Low:

Tuommoiset olen ostamassa lähiaikoina, tosin mustina.

Quote by Funkatronik
Tuommoiset olen ostamassa lähiaikoina, tosin mustina.

erittäin asialliset. kelpaisivat itsellenikin, mikäli taloudellinen tilanteeni olisi yhtään parempi. meinaatko tilata allen-edmondsilta suoraan, vai myydäänkö näitä myös suomessa?

itselleni kelpaisivat myös seuraavat, eri toten burgundinpunaisena:

tämän hetkiset broque-kenkäni kun alkavat olla 'pikkuisen väsyneet'.

hyvä huomata, että jotkut täällä arvostavat ihan oikeita kenkiäkin :D

Argh! Enokenkien hyökkäys! :D

Quote by Quu

Joo vähän samaa mieltä oon, olkoonkin kuin hyvälaatuisia ja mukavia jalassa, mut noi kyl menee mauttomuudeltaan jo vähän tuulipukujen ja vyölaukkujen kanssa samaan osastoon.

Quote by JussiS
Quote by Quu

Joo vähän samaa mieltä oon, olkoonkin kuin hyvälaatuisia ja mukavia jalassa, mut noi kyl menee mauttomuudeltaan jo vähän tuulipukujen ja vyölaukkujen kanssa samaan osastoon.

eli jos pistät vaikkapa puvun päälle niin meinaat laittaa jotkut puman tennarit ja tunkea housunlahkeet sukkiin? olla silleen metroseksuaalisesti trendikäs niinku? vähän niinku 'suomen sillä silmällä' -ohjelmassa tai täällä:

http://www.hel-looks.com/

lisäksi, vertaamalla itäkeskus-junttien halpahalli'pukeutumista' ja käsin tehtyä huippulaatua kerrot paljon omasta tyylitajustasi. ei taida hirveästi olla varaa sauhuta mauttomuudesta?

Ostin pari viikkoa sit tällaset:

Paskat skeittaukseen mut muuten tosi hyvät jalassa.

Olin jokseenkin täysin varma että tämmöinen threadi on olemassa, mutta en etsinnöistä huolimatta löytänyt. (tai sitten i suck @ the internets)

Eilen tuli poistettua vihdoin valkoiset superstarsit valkoisilla raidoilla. Kengät joidenka poistamisesta olen haaveillut viimeiset "muutama vuotta"

Nyt on sitten kaapissa mustat mustilla, valkoiset sinisillä, em. valkoiset valkoisilla raidoilla sekä yhdet siniset campukset keltaisilla raidoilla. Kaikki edellä mainitut uusimpia lukuunottamatta asiaankuuluvilla phattinauhoilla.

Postatkaa stiflojanne, unelmianne, haaveitanne, elämäntapojanne. Kertokaa vaikka tarina. Parhaan postin tekijälle ilmainen tikkari.

Edit: Ainiin, talvitepasteluun:

Lisäksi jotkut savierin rullalautailujalkineet jotka pitäis pimpata.

O