Miten aiot viettää kesäsi?

Back to häröily O

ihan helposti*pelle* mukavissa paikoissa kavereiden kanssa chillaillessa,footbagia potkien musiikin tahdissa(lähinnä luonnossa),hietsuun vois mennä lorvimaan ja baarit yritän kiertää kaukaa mut klubit ym missä pääsee mukavasti tanssimaan vetää mua voimakkaasti puoleensa. kesäduunii en saanu enkä viittiny ees pahemmin rukoillakkaa siltä tyypilt ku se paisko puhelimii pöytään: ”vittu taas noit kesätyö ruinaajii”

alkais se kesä ensin ja sit sitä vois kattella mitä sitten tekis mut pyöräillä ainakin ja otaa rennosti sit ku oon mennyt nurin*pahis**pahis**pahis**pahis**joo**hymy**hih*

bileitä ja festareita heinäkuussa ainakin roskildeen

väsyin duunissa hajoilemiseen, aion nostaa opintotukea kesän ja yrittää valmistua mahd. pian.

[q]Chief:
Intissä eiiih!*uuh*..[/q]

mun mielestä intissä ei ollut kesällä yhtään hullumpaa. Harvemmin sitä ehtii kesäsinkään viettää niin paljon aikaa ulkona*hih*

[muokattu 29.5.2004 17:11]

*känni*

mä oon puolet kesäst duunissa ja toisen puolen meinaan säätää miehen ja kavereiden kanssa...eli toi jälkimmäinen puolisko pitää sisällään varmaan aika perinteistä kesätoimintaa...*plur*

*hihu*hiukan duunia, paljon kivo kesä häppeningejä till exempel festareista ruisrock ja dbtl ja toivottavasti koneisto*sydän* kans. Sen lisäks tietty kavereitten kans mökki reissut, suomen rundit ja muut reissut Tietty biitsiä unohtamatta ja kuuluupa siihen nohin ruotsin ja matikan syksyn kirjotuksiin lukeminenkin hela sommaren

Ohjelmaa näyttäisi löytyneen ihan kohtuudella. Kesäkuussa ei tosin ole mitään paitsi perusbileitä (ja RTS,Suokkimiitti ja kaverin tuparit, mahdollisesti muutamia irccimiittejä), mutta heinäkuussa ensin Konemetsään, sitten Altstork-demopartyilla ja sieltä Elixirin synttäribileisiin. Elokuussa Assyt ja ilmeisesti Koneisto, tosin varmaan vaan yksi päivä. Muu aika meneekin sitten lähes täysin kotona, töitä ei tosin paljoa varmaan ole, mutta onhan sitä aina IRC. Hyvällä tuurilla brittiläinen kaverikin tulee joksikin aikaa Suomeen.

Kesällä viikonloput on kaikki kaikessa ja nyt ohjelma näyttää tältä:

- Mökillä (vaavun vanhempien)
- Unity
- Mökillä (mun vanhempien)
- RMJ
- Jotain kivaa
- Unity
- Sundance
- Elixiria 2v
- Mökillä (kaverin vanhempien)
- Unity
- Koneisto
- Jotain kivaa
- Oakenfold

Ja sitten ollaankin jo syyskuussa, eli tällähetkellä kesällä on kaksi viikonloppua jolloin ei ole vielä mitään ohjelmaa. Toinen niistä menee pyöräretkeen (varmaan heinäkuun eka) jolloin vapaana on enää elokuun tokavika viikonloppu ... aika täyttä siis jo nyt ja kesäkuu ei ole edes alkanut

[muokattu 30.5.2004 21:52]

-pääsykokeet
-juhannukseksi Slovakiaan soittamaan levyjä
-Itä-Euroopan kiertelyä
-heinäkuun lopussa Elixiri 2v-bileet
-kesän jälkeen toivottavasti yliopistoon

jos vaik ostas pussikaljaa ja vetäs kalsarikännit*ding**ding**iloinen**pahis**super**piis**hymy**joo* no vois sitä tehä sen lisäks paljon muutakin kivaa*joo**joo**jiihaa**iloinen*

Töitä ja sitten Heinäkuussa inttiin..

töissähän minä..

Rantapummina.

töissä ja mahdollisimman paljon kaikkea aikaan saaden.. jos jossain pitkälläkin kävis

Kesä menee varmaan aika pitkälti chillailen/häröillen.....musantekoa,bissee,grillausta,klubbausta,aurinkoa,rullaluistelua ja kaikkee muuta kivaa! No Panic

Duunissa, duunissa, duunissa ja mahdollisimman paljon levyjä soitellen.

Töitä. Viimeksi kesälomalla vuonna 1995, tänä vuonna olisi ollut kesäloma, ellei palkanmaksaja olisi vaihtunut. Vituttaa, toisaalta voin pitää lomaa palkattomana jos haluan..

Itkien

Elikkäs nyt olis aika kertoa niistä kesäsuunnitelmista ja jakaa ne muiden kanssa...

Meneekö se kesä eri bileitä kierrellessä, matkustellessa ulkomailla, kesämökillä chillaillen vai aiotko laittaaulko-oven ja ikkunat takalukkoon ja majailla koko kesän neljän seinän sisällä yksin?

O