Miten aiot viettää kesäsi?

Back to häröily O

Täytyy vähän hehkuttaa, kun oon niin innoissani tulevasta kesästä.
*sydän* Kesäkuussa viikonloppu Tallinnassa
*sydän* Heinäkuussa Love Parade Berliinissä
*sydän* Elokuussa gradua esittelemässä Vancouverissa (<- mun eka kerta Euroopan ulkopuolella)

+ Saan mitä ilmeisimmin vielä töitäkin tän kaiken rahoittamiseksi

Tohon täytyy lisätä vielä kaikki kesäjutut kavereiden ja yhen ihanan kanssa, lisäks mun suuresti palvomani täti tulee kesällä Suomeen, pikkuveli valmistuu viimeinkin ylioppilaaksi... Mieletön kesä tulossa! Vielä vähän aikaa sitten epäilin, että tuleekohan tästä mitään, mutta nyt oon poksahtamaisillani onnesta.

Mä en ole vielä oikeestaan suunnitellut mitään, paitsi että Kalajoen juhannukseen kattomaan Basic Elementiä, Ian Van Dahlia ja Lordia*plur*

Mä oon oottanu näkeväni Basic Elementin ala-asteelta asti*aplodit*

Loppukesä menee varmaan sitten ajellessa ympäri Suomea ja laiskotellessa...

veikkaisin että...
wowaan :D

toivottavasti pääsen myös ulkomaille siskon kanssa,
ja sitten loman lopuksi voisi repäistä berliiniin ^_^

Sain kuin sainkin töitä vaiks aluks näytti heikolta.

Kesän aluks asetun uuteen paikkaan asumaan *sydän*

Sit lähen lomailemaan Yyteriin kesäkuun lopulla, hikoilemaan ja syömään hiekkaa toivottavasti myös aurinkokin paistaa

Konemetsä on kovasti suunnitelmissa, mut sitten ei ookaan suurempia plänejä. Aattelin vaikka nauttia elämästä

edit: kesätreenit meinas unohtua!

ihanasti, tietysti *sydän*

Duunia ... duunia ja vähän lomaa ettei ihan kokonaan hajoo pää.

Missä ne palkalliset lomat on Oo

Töissä, musaa vääntäen, Saimaalla veneillen. That´s it.

Töitä tehden pääasiassa, työpaikan vaihto juuri ennen kesää nollaa tehokkaasti käytettävissä olevat lomapäivät. Palkatonta joutunee pitämään viikon-pari elokuun loppupuolella flow:n molemmin puolin.

Tällä hetkellä suunnitelmissa juhannus Porissa tai Hangossa, regatta, Porin Jazzit ja Bulgaria. Saas nähä mitä eteen viel tulee!

Rahattomana ircaten, kuten aiemminkin.

töissä toivottavasti, heinäkuussa on tulossa parin päin berliini reissu... varmasti jokuset festaritkin edessä..

Lähinnä töissä meinaan käydä ku tekee pätkäduunia (tai siis vaihtaa duunipaikkaa n. 6kk välein) niin ei oikein noit kesälomia tuu
mutta, oma moka eikä se oikeastaan harmita iteppä olen valintani tehnyt.

Ehkä jos pääsis pari kertaa rannalle löhöömää ni se olis kiva (ei sitä muuta tarvitakkaa et ollaa sit loppukesä punasena!*nauru*)

Töissä töissä töissä .. niinja mainitsinko töissä olemista ?

Silmät auki

¨Töissä töissä ja ehkä "gosh" saikulla jos rupee lusmuiluttaa

Hmmm,ehkäpä rannalla niin paljon kun vaan mahdollista*joo*

Töitä, parit festarit, kaverimökkijuhannus ja rentoutumista :)

Pääosin varmaan töitä tehden kun näillänäkymin tuo loma taitaa olla vasta ihan loppukesästä/alkusyksystä..Mut onhan kesälläkin vapaaviikonloput*pepsodent*

Meinaan pitää neljä viikkoo lomaa. Siis palkallista. AHHAHHAHAA.

Olen jo pitänytkin palkatonta ja esim. ens viikonloppu taas pitkänä. Eipä olisi varaa, mutta kerranhan sitä vaan eletään.

Töita tehden, mahaa kasvattaen sekä ennenkaikkea yleistä pahennusta aiheuttaen
Kaitpa sitä vois vähän lomaakin pidellä jos mahdollisuudet suo.

O