Postaa tänne kun olet ahdistunut...

Back to yleinen keskustelu O

Vastaisku:

Miehet

Kun ei ole selkärankaa eikä munaa. On niin saatanan vaikeeta sanoa suoraan mitä ajattelee. Pitää vaan kierrellä ja kaarrella ja keksiä tekosyitä ja selityksiä ja kiemurrella omassa vaikeassa olotilassaan kun toinen yrittää pusertaa väkisin sitä totuutta ulos. MIKSI SE ON NIIN SAATANAN VAIKEETA?! :angry: :angry:

Vellihousut.

:D

Quote by Lara C
Vastaisku:

Miehet

Kun ei ole selkärankaa eikä munaa. On niin saatanan vaikeeta sanoa suoraan mitä ajattelee. Pitää vaan kierrellä ja kaarrella ja keksiä tekosyitä ja selityksiä ja kiemurrella omassa vaikeassa olotilassaan kun toinen yrittää pusertaa väkisin sitä totuutta ulos. MIKSI SE ON NIIN SAATANAN VAIKEETA?! :angry: :angry:

Vellihousut.

Juu, kutakuinkin samaa mieltä.... vaikken ite vellihousu oo niin on helvetin hankala sanoa jollekkin hyvännäköisille tyttöpuoliselle kaverille et mä diggaan susta myös enemmän kuin kaverina... Voi olla et sen jälkeen se kattelis mua hiukan vinona eikä kaveruus oo koskaan enää sama ku mitä se oli ennen tunnustusta....

Quote by trakkerterrorist
Miesytävä olikin jo abou 2kk tututustellut kaverini kanssa ja jopa avannut tälle suunsa, sanoen sanat joita oli tuskin kuullut hänen sanovan. MINÄ RAKASTA SINUA.
...
Toivottavasti asiat palaavat ennalleen mitä ne olivat 2kk sitten.

En tiedä kauanko olette olleet yhdessä, mutta ko. jätkä vaikuttaa sen verran mulkulta, että unohda koko häiskä, sure se aika kun sitä kestää ja lähde sitten taas avoimin mielin jatkamaan eteenpäin. Kyseinen äijä tuskin uutta mahdollisuutta ansaitsee.

Quote by Lara C

Millä perusteella juuri miehen tulisi olla se, joka pistää itsetuntonsa likoon, paljastaa todelliset tunteensa ja ottaa riskin tulla hylätyksi? Tasa-arvosta on turha puhua niin kauan kuin naiset (ihan puhtaasti yleisellä tasolla) pitävät kiinni perinteisestä passiivisesta roolistaan "olla iskettävinä", eivätkä ota heille kuuluvaa osaa pariutumiskuvioihin kuuluvasta riskistä.

Quote by Jukka I
Quote by Lara C

Millä perusteella juuri miehen tulisi olla se, joka pistää itsetuntonsa likoon, paljastaa todelliset tunteensa ja ottaa riskin tulla hylätyksi? Tasa-arvosta on turha puhua niin kauan kuin naiset (ihan puhtaasti yleisellä tasolla) pitävät kiinni perinteisestä passiivisesta roolistaan "olla iskettävinä", eivätkä ota heille kuuluvaa osaa pariutumiskuvioihin kuuluvasta riskistä.

Muah, toi oli helvetin hyvin sanottu :D Taitan printata tuon ja jos joskus taas joku muija inisee etten näytä tunteitaan luen tuon tekstin hänelle :cool:

Morjens! 07:00 pitäis herätä töihin.

Quote by Jukka I

Ei pitäisikään. Hain tässä lähinnä sitä että kun on jonkin aikaa hengailtu/tapailtu/mitälie ja tyyppi menettää kiinnostuksensa/ ei haluakaan sitoutua, niin olisi ihan reilua kertoa se suoraan, kuin antaa vain toisen odottaa ja ihmetellä mitä tapahtuu kun kaveria ei näy ei kuulu ja selityksiä alkaa tulla siihen tahtiin ettei tyhmempikään voi olla tajuamatta että nyt on jotain vialla ja pahasti. Tuo selkärangattomuus tuntuu olevan saavuttamassa epidemian mittasuhteet.

Nyt kun olen Klubitukseen kirjoitellut blogi juttuja olen nähnyt itsenikin uudessa valossa.- Mutta Edelleen miehet on mysteerejä.

Voisin kyllä sanoa, että tällä hetkellä on ahdistunut olo. Syy seuraava: olin noin 15 minuuttia sitten alakerran sängyllä nukkumassa ja heräsin huhuiluun. Ihmettelin jonkin aikaa että mikä ihmeen ääni tuo on. Tokkurassa asiat ovat hieman epäselviä, mutta toinen reagointi ääneen selvensi asiaa. Joku ihme silmälasipäinen vanha mies käppäilee meidän keittiön ovella ja huhuilee että onko ketään kotona, wtf! Tämä on ok-talo, ja isä on lähtenyt kuukauden pituiselle lomalle, siltä on jäänyt alakerran alaovi auki. En tajunnut oikoa miehelle että mit vit täällä seisoskelet, voisin tehdä vaikka rikosilmoituksen tässä ja nyt. Meni muuten aika nopeesti ovi säppiin, olis menny jo aikasemmin mutta en älynnyt tarkistaa lukon asentoa. Scary shit!

PS. Tiedän että äijä on isän joku tuttu, mutta ei se oikeuta kävellä talon sisään

Vain lievää ahdistusta, mutta vaivasi päätäni sen verran että ajoin pyörällä vahingossa päin punaisia keskellä Malmin iltapäiväruuhkaa. Firman pääluottamusmies ahdisteli mua tänään ruokalassa, kun en kuulu ko. alan ammattiliittoon. "Kun olet nyt vakituinen niin olisi suotavaa että liittyisit liittoon..." No, kun mä kuulun jo erääseen työttömyyskassaan eikä liitto periaatteessa tarjoa sen ihmeempiä etuja joille mulla olisi käyttöä (ei, en halua Kansan Uutisia jäsenhintaan). "Mutta kyllä se silti olisi suotavaa liittyä... Palataan asiaan." :scared:

Quote by djkopernikus
...Joku ihme silmälasipäinen vanha mies käppäilee meidän keittiön ovella ja huhuilee että onko ketään kotona, wtf!

Hah hah hah! Ne on ne vanhojen ihmisten metkut sellasia :) Tosta saa hyvän kohtauksen.

Quote by Hansu

Firman pääluottamusmies ahdisteli mua tänään ruokalassa, kun en kuulu ko. alan ammattiliittoon. "Kun olet nyt vakituinen niin olisi suotavaa että liittyisit liittoon..."
..."Mutta kyllä se silti olisi suotavaa liittyä... Palataan asiaan."

Tuli ihan mieleen se äijä Gary Colen esittämä pomo Bill Lumbergh elokuvassa Konttorirotat. Kävelee kahvikuppi kädessä koko ajan hiillostamassa jengiä duunipaikalla.

"Oh, and next Friday... is Hawaiian shirt day... so, you know, if you want to you can go ahead and wear a Hawaiian shirt and jeans..."

Liittoihin liittyminen on vähän niinkuin mafiaan liittyminen, I mean, ei se täysin vapaaehtoista ole, jos kuitenkin arvostat esim. (henkisiä) polvilumpioitasi. Solidaarisuutta ahdistelemalla! :)

kyllä, töissä joudun hoitaa kaikken työt, including koko muu lomalla oleva IT-posse.
lisäksi kukaan ei tykkää musta.

Tähän vois heittää kliseisesti että olet uhri, tai ainakin uhrautuja työpaikalla, Remotion. Sori en halua **ttuilla, sanon vaan että ite joskus ollu vähän samanlaisessa tilanteessa.

O