Postaa tänne kun olet ahdistunut...

Back to yleinen keskustelu O

Mulle tuli viimein puolen vuoden jälkeen kaamein ilta. Miesystävä haluaa pitää suhteessa taukoa ja molemmat itkettiin. Mulla oli ja on edelleen ihan kamala olo.

Viiltelin itseäni, kun luin tätä postausta. *angsti* :hearts:

Jätin muijakaverin.

edit: no ei ny kai, oli vissiin joillekin liian rankkaa kun piti tosissaan ottaa.
Te ootte vaan ihmisinä niin loppu! :crybaby:

Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan ihan AIKUISTEN OIKEESTI lähde viiltelemään itseään tai yritä itsemurhaa, vaikka tää onkin Freestyle niin noi ei ole kovin hauskoja läppiä.

Jos tuollaista toimintaa tai ajatuksia siihen suuntaan ilmenee niin kannattaa ja PITÄÄ ehdottomasti ottaa yhteyttä johonkin auttavaan tahoon, esim. terveyskeskukseen tai mielenterveystoimistoon.

Peace.

Katsoin aamulla peiliin. En pitänyt näkemästäni.

Mun kissa vaipui koomaan perjantain ja lauantain välisenä yönä ja haudattiin
eilen. Tai no enemmän se on mun vanhempien kissa ollut viimeiset 4 vuotta
mut ei oo yhtään kivaa. :(

Quote by Timo Beast
Jätin muijakaverin.


Heh, ihan oikein.... Naisista on vaan haittaa. Kaikenlaiset rakkauspaineet ymym.... Sit kun on ero niin plääh....

Varmaankin yksi ahdistavimmista asioista on aihe NAISET.

Quote by gerry
Varmaankin yksi ahdistavimmista asioista on aihe NAISET.

Mun mielestä naiset on ihan kivoja :eek:

Quote by JussiS
Quote by gerry
Varmaankin yksi ahdistavimmista asioista on aihe NAISET.

Mun mielestä naiset on ihan kivoja :eek:


Kyllä mäkin niistä tykkään.... Niin kauan ku ne ei oo omia...:) (hih, eikä kenenkään muunkaan ;))

Tunteet ku astuu pelin on sotku usein valmis...

Quote by gerry
Tunteet ku astuu pelin on sotku usein valmis...

Sä et vaan osaa :D

Quote by Daniel Braun

Sä et vaan osaa :D


En mäkään kyl.

Quote by timppa^
En mäkään kyl.

Mä osaankin
::p:

Quote by Daniel Braun
Mä osaankin


niinhän sä LUULET! toi on just naisten juonittelua, jos mies luulee tekevänsä jotain oikein.. kohta napsahtaa!

Miten joku VOI osata?!?!? :eek: :confused: :(

Everybody wrote: ..naiset...

Yks niitä harvojan osa-alueita joita ei edes halua osata.. Saati ainaisesti harjotella saavuttamatta kuitenkaan minkään asteisia järkeviä (tai edes vertailukelpoisia) tuloksia. :crybaby:

Off-topic, sorry:

Mies joka ymmärtää naisia (siis oikeesti ymmärtää) on joko

a) käynyt läpi sukupuolenvaihdosleikkauksen tai
b) homo

*grin*

Mua ahistaa koulu. Pitäs saada kasaa 30-50 ov toukokuun alkuu mennes. Niiden perään viel päättötyö. Siinä välissä pitäs vielä hoitaa kaks PIENTÄ muksuu (syntyvät tossa varmaan huhtikuun aikana) ja sit pitäs vielä (tänä vuonna oikeesti pakko) onnistuu löytämää töitä ens kesäks ja mielellää pitemmäkski aikaa.. Pien pelko persees, et miten tää kaikki oikee lutviutuu..

Quote by R2
Mies joka ymmärtää naisia (siis oikeesti ymmärtää) on joko

a) käynyt läpi sukupuolenvaihdosleikkauksen tai
b) homo


jep, siispä naisten seurassa kannattaa pyrkiä olemaan henkisesti homo - se tehoaa aina.

Quote by drS
Quote by Daniel Braun
Mä osaankin


niinhän sä LUULET! toi on just naisten juonittelua, jos mies luulee tekevänsä jotain oikein.. kohta napsahtaa!


JepJep oikeassa olet... vaik kuin yrittää, niin silti ajatukset menevät muijan kans TODELLA usein ristiin... Voit toki tyytyä olemaan naisen tossun(tussun) alla mutta se tulee pitemmänpäälle kalliiksi... Eikä se mitään rakkautta oo... :) Tosin nykyään tuntuu et yli puolet OVAT naisen tossun alla... Jopa jotkut keski ikäiset miehtet jotka joka pikku asian takia soittavat vaimolleen mitä mieltä hän siitä ja siitä on....

Erilainen ajattelumaailma kait... En tiiä mutta sen myötä ku naiset saivat valtaa (alettiin puhumaan tasa arvosta...?) homma karkas käsistä... Olisivat vaan siellä nyrkin ja hellan välissä :D Noh, ei ehkä sentään mut silti.... :)

Miesytävä olikin jo abou 2kk tututustellut kaverini kanssa ja jopa avannut tälle suunsa, sanoen sanat joita oli tuskin kuullut hänen sanovan. MINÄ RAKASTA SINUA. Kun tämä asia selvisi minulle viim. Ke-to. Arvatkaa kuinka järkyttynyt olin...

:crybaby: :angry: :eek: :scared: :mad: :panic:

:confused: :sad:

:right:


Toivottavasti asiat palaavat ennalleen mitä ne olivat 2kk sitten. Asia oli niin kova isku etten pahemmin itkenyt, paremminkin meinasin pyörtyä :sad:

O