'POSTAA tämnne kn tulet bnaarista

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Hempp@
Olinpa katsomassa alueen uudessa baarissa Suomi - Kanada matsia.
<!--// clipsis -->
Hyvä että on jotain ohjelmaa järjestetty...
HYVÄ SUOMI!

Lisää tämmöisiä tarinoita, niin ei tule koti-ikävä!

Ihanaa :panic:

joo tullis baarista, v*tuttaa kahta pahemmin ku lähtiessä. jep.

Just huomasin että nää "Romantika"-risteilyt on tosi BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄD.....

Sinne lens Armanin lasis roskikseen ja kauhee 'kaljakärry' mukana paineltiin pitkin länsisatamaa.

Mut siis tää tais olla off-topic :D Ollaan ehkä vasta menossa tai tulossa bnaarista... (The) Who knows?

Tulin just atrian bileistä. Kone oli auki...ja päden...
Ja menihyvin kunnes merntiin jatkoille jonkun hyvä idea onnela.
Vittu, onko nykjyään narikkatyöntekijällä kyseenalaistaminen joko juttu.
Vittu jos mä kysyn et voitko ottaa vastuun 2000e kamerakamoista
narijassa vastuuuta niin kaveri alkaa päätee kyseen alaitamisesta-..
Vittu......hemohes narikkamies...kyseen alaistamaan narikkahelkilön työt'ä voi perkele...Itkettäää ja maksoin jo sisään 3e ja lähdin pois kun en saannyt takkia (joka oli kuulema 20e rätti ) ja kameraa narikkaan.

Asia menee eteen päin...periiaate......
Sedu on homo.......ja myös sen osa työntekijöistä.....

Boikotoi sedua kammpanja pystyyn...

Sorry myt bromillea on... :roll: :roll:

klo 18-20 duunissa säätöpalaveri. sen jälkeen kierrettiin neljässä eri baarissa tuhoamassa pankkitiliä ja mainetta. grillin kautta keskustan toimistolle, jossa alleraapustanut on niin stuubassa ettei osaa loggata plattarille ja kertoa hauskasti kokemuksistaan. siitä siis hieman myöhäinen raportointiajankohta.

Jahas... Miksi tuossa luki login kohdalla awerbly'+? ...missä se kysymysmerkki o?`` tuo.yalta tu.rerlee tpta sex and the sity. vittumä jaksatyoya kattoo - . missä mun visse o. meen ttu poi8s toi ku7uoluu ihan liikaa. apua. mis6t5ä mä pääsen poia.s. kuole televisihl

+

Quote by Taedium
Jahas... Miksi tuossa luki login kohdalla awerbly'+? ...missä se kysymysmerkki o?`` tuo.yalta tu.rerlee tpta sex and the sity. vittumä jaksatyoya kattoo - . missä mun visse o. meen ttu poi8s toi ku7uoluu ihan liikaa. apua. mis6t5ä mä pääsen poia.s. kuole televisihl

+

En tiedä mutta jotenkin repesin aika vitusti tälle :D

hyvä tarska, :D
itekin tuli kumottuu laskujen mukaan 8-9litraa ölppänää ja siideriä lauantain konefesteil. huhhu.

KARHUMINISTERI!!! Finest of Mannerheimintie!

tulin baarista, ja vituttaa ku pientä oravaa hakkuualueella. fkin women. :(

Post!

Piti kuunnella Brett Johnsonia nettilevykaupasta kun ei ole vielä päässyt ostoksille. 95 happy roll happy roll ::::

No nih. Jo toinen viikonloppu peräkkäin, kun joutuu jollekin selittämään pitemmän kaavan mukaan, miks me esitetään sellasta musaa kuin esitetään, eikä esmes jotain "hieman" kaupallisempaa, joka tois muassaan enemmän naisia, stadionkeikkoja, bling blingiä ja päärynämehujäitä bäkkärille. Ilmeisesti nykyjengillä on jotenkin vaikeuksia käsittää, että asioiden tekemiselle on muitakin vaikutteita kuin raha.

Tosin oltiin molempina iltoina paikallisessa pintaliitomestassa, eli näkemyksen rajoittuneisuus oli odotettavissa..

Ja juu: olen päissäni, ennakkoluuloinen & tuomitseva.

Joo Onnelasta himaan. Jeesus osaa olla paskamesta ja vitun urpoa porukkaa. No kerran vuodessa pitää kait eksyä sedulaankin (joo ei kannattais).

Joh. Olipakko tulla postaa, ku rupes omakuohunta vituttaa. Tunteet on oikeesti perseestä. Pits kieltää lailla. No, välilyönti tahmassa koneesta. Ja jengi tipahtelee just,mutseuraavaa vodkajuomaa kaadetaan.Kai sit meen.Synttäribileet. Ruotsalaine kaveri.

Kotona nyt. I spend the evening in Kustaa Vaasa. All those rocka/psychobillies made me drink more. Liian jurrissa. Huomiseen.

Midnait bluu zääss.. Jazz barissa oli ihan kiva meno päällä, etenkin ne vocalistineitokaiset ja basisiti pelasti illan.

*Äs vaarissa! Olin kellaribpielsissä! VITUnj kovfa meno! ja VITsTI typoja näjköään! Korjaa ite ja hasta paska laitehomo nii.

Quote by Laite
*Äs vaarissa! Olin kellaribpielsissä! VITUnj kovfa meno! ja VITsTI typoja näjköään! Korjaa ite ja hasta paska laitehomo nii.

Onko hyvä darra? Vai uus nousu päällä? :D

Äh... uusii postei, ja toivoin näkeväni taikasanan Hempp@... Ei sit. Tylsää maanantaita kaikille.

O