'POSTAA tämnne kn tulet bnaarista

Back to yleinen keskustelu O

_o/ Tulin juuri Jellarista katsomasta suomalaista hevimetallibändiä nimeltä Kilpi. :D Oli muutes ihan sikasiisti keikka.

Riittääx spinni ug?
Jos riittää, ni _o/


Olipa kyl eri passelii :heart:
ps. laskutus ja myyntireskontra roks, ilman jäitä (ja andya).

kerranki kotona baarista...selvinpäin
:hearts: :hearts: :hearts:

olen vasta menossa baariin

kjähähäh,taas suip, eiku, suoerior viinapää. muut sammu ja soi joku ambient tai siis. jos muka tää topiv ois rehelellsisesti mitä on nii juttu ei ois tätä. ketrronko lisää ?

Viininmaistelu on voimalaji

joo
shipsejä
nmiiku jeesh
:)
oli kivaaa, mut ei jaksan t enempää .
t

Post!

Huomenna krapulatopic.

kerrankin tarpeeksi tajuisssaan, että voi tänne postata. Kivaa oli Pussyssä, tosin tänne asti ei herunut kuin maukausta hajua kun meno oli niin kovaa!!1

makkarapenunat uunissa, toivottavasti ei käy legefndaariset ja herää siihen kun palolaitos koputtaa ovelle.

Post!

Toissapäivänä ei kyennyt postaamaan krapulatopicciin. Tosin ennustan huomisesta inhimmillistä.

Ai niin. Mä olin kuuntelemassa Nessiä.

naaamat.

öeröerrrr!

piti kävellä pientareiden kautta

ei tullu mo'firee, ainakaan vielä :( congo natytkin jäi kuulematta ku mekaanikko ei ollu lineupissa.

enivei, *post*. vaik tais sitä tulla muuallekin monneiltua :panic:

Veikko....kilkkenblaadi blaadi blaadi.....hukkasin virsikirjani pärnäisten korjaamolle molle molle.....tahdon laulaa...laulaa....laulaa....

Paskaa.. Illan valopilkku: The Good Men - Give it up. Tuli vielä encorena, kun menin läävän DJ:lle kehumaan, että onpas kiva, kun joku soittaa wanhoja kunnon raitoja, ja kuinka wanhalla tulee tippa linssiin muistellessa niitä kultasia nuoruusvuosia ym..

Oli muuten aika perseestä...
taas!

Quote by snt
Oli muuten aika perseestä...
taas!

Niin oli :crybaby:
Illan pelasti reilunpuoleinen humala :)

nojoo.. taas oli perus ryyppyilta turun sokerissa,, halvat sidukat, huh

nyt pääs kotiin kavertin kydillä.. ihan jees ilta oli ainakin aluks

jees, mnyt syömään ja nukkuu..

umbabbaaeeaaeeaaumbabbaeoooooo :crybaby:

o/

O