tsätti.

Back to klubitus.org O

Mullaki alkaa olla aika paha addiktio... vieroitushoitoa tänne kiitos :)

no tota mä voisin littya tohon irti-klubitus-chatista RY meinaa alkaa päivät kuluu täs

chatin ääressä mut toisaalta oon päässyt irti entisistä peli addiktioista.*plur*

et vähä plusmiinusnollla. mut kieltämättä tulee roikuttua pikkase liikaa tos chatis

No mulla ei oo ongelmaa jumiutuu sättii,ku aina kiire ja mun vanha kehäraakkikone hylkii mua,heti jos oon sätis;)se pistää linjat poikki....mut forumi on joka pv tsekattava ja kahdesti ainakin;)*klubitus**sydän**klubitus*

..Mä oon ainakin jääny koukkuun tänne sivuille.. tsättiin sekä foorumiin *joo**joo**joo*

..mä olen ainakin ihan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen, sillä joskus aikoinaan olin megakissiaddikti. se oli jo ehkä öhh.. säälittävääkin

..eli mieluummin täällä kuin siellä *heiii**piis**super*

kyllä nyt jo mun mielestä toimii...

min olin kanssa kissaddikti..

anqqa u have saved my soul...

oot mestari..

:)(:

puss..

:D

(muokattu 27.4.2002 20:33:48)

Läpän taso on nyt mennyt niin "huonoksi" että zättiin on saatava kunnon megarepeily hymiö!!!

...eli jotain tyyliin: vakava naama -> hymy naama -> naurava naama -> repeäminen/räjähdys

PISTE, HUUTOMERKKI JA NUIJAA PÖYTÄÄN!

TfO:[q]Läpän taso on nyt mennyt niin "huonoksi" että zättiin on saatava kunnon megarepeily hymiö!!!

...eli jotain tyyliin: vakava naama -> hymy naama -> naurava naama -> repeäminen/räjähdys

PISTE, HUUTOMERKKI JA NUIJAA PÖYTÄÄN![/q]


AI mitenniin huonoksi???*hmph* Mä en enään heitä läppää

MUt joo tommoi hymiö on saatava! ja sitten semmoinen enkeli hymiö joku söpömpi...

Hmm... eiköhän näitä hymiöitä oo jo tarpeeksi. Tosin ehkä vois tehdä silleen että ottais harvointen käyteittyjä pois ja laittais tilalle jotain mitä on toivottu ??? Anqqa??

zätissä on nykyään... ainakin päivisin paljon hiljaisempaa kuin ennen.

hmm.. ja kohta hiljenee entisestään kun alkaa koulut porukoilla...*justjoo*

mä oon ihan rassu...en pääse sinne ku tää konen on niin...ku täs ei oo jotai mitä tarvittais siihen että kun ja koska ja milloin en tiiä!!!ikävää!!*kyynel*mut onnex pystyn ees näin kommunikoimaan

Tää ircciin siirtyminen on muuten ihan pebasta, ei pääse ircciin koulun koneelta

käytä webigatewayta?

patis:[q]Tää ircciin siirtyminen on muuten ihan pebasta, ei pääse ircciin koulun koneelta[/q]
Ja toi alempi tsätti toimii ainakin osassa skoleis

Ei pelitä niin ei pelitä!
Joutuu olemaan kohtuullisen hukassa tuon sätin kanssa, mutta yksi on varmaa, ei tod. natsaa enään hörhöily siellä.
Nooh, minä jään odottamaan, josko Anqqa taas tapansa mukaan keksisi jotain

TiAtokoneet ja varsinkin se... intääärnetti menee kohtuullisen pahasti yli ymmärryksen

huomasin tuossa, että palomuurin takaa pääsee irkkiin webin kautta esim osoitteesta http://chat.ircnet.org/ eli siitä vaan vaihtaa kanavaks #klubitus ja voilla.

tsät

Sätti ei ole koskaan pelittänyt minun koneella ja taidoilla kovin loistavasti, mutta että nyt se ilmoittaa, ettei sivua edes löydy ja piäni on taas todella hukassa...
Mitä menossa sätissä? *täh*

Mähän kirjoitin silloin vanhaan forumiin että pitäis perustaa hyväntekeväisyys yhdistys chat-addikteille. Se vois perustaa toipilaskodin goalle tai ibizalle, tai jonnekin...
Hmm... mites sais rahaa kerättyä? Kiertämään listan kanssa "Auta chat veteraaneja, he menettivät nuoruutensa sinne"

(anteeks, s-veteraanit! Ei sais laskea asiasta leikkiä)

O