conan hates us all (payback time)
I HATE Conan!! :angry:
Damn! Kuka meni hätiköimään :angry:
Mä oon venannu jo pitkään että koska päästään F-kirjaimeen että pääsee lähettämään kortteja!
ahahahaahahha.
hauska juttu.
nyt tekisi mieli toteuttaa mun vuosia muhinut kelju suunnitelma. LÄHETTÄÄÄ SAUNAKORTTEJA AMERIKKAAN! MUAHAHAHAHAHAHA. siis ihan random osoitteisiin vaikka 10kpl sellasia mv-kortteja missä ohmiset saunaa, niitä saa ihan kaupoista. että ei tartte itte kelteisillään olla. MUAHAHAHAHA.
MUTTA jos olisikin vaan tylsäkelju ja lähettäisi yhden saunakortin Conanille :mad: ... :laugh:
http://www.posti.fi/omakuvapostimerkki/
Pitää tilata postimerkinkin samalla teemalla. Mikä sopisi kuvaksi?
Laittakee siihen korttiin jotain tyyliin:
"Finland is just like Canada - Both have very gay neighbour countries"
Laittakee siihen korttiin jotain tyyliin:
:D <3
:D
Vähänkö repesin eilen kun Conan luki sen kortin. :D
LOLLERS :laugh: Vitun Conan :angry: :D
Vähänkö repesin eilen kun Conan luki sen kortin. :D
Sama, vaikka ei Conan lukenut korttia, kun ei tajunnut siitä mitään. ;)
Silti :D
no niin. nyt on kortti lähetetty. onko joku muu ehtinyt vielä?
lähetin sellasen suomi-saunakortin missä kaksi alastonta naista on saunomassa ja korttiin tekstin: "finland: at least we are not afraid of nipples"
no niin. nyt on kortti lähetetty. onko joku muu ehtinyt vielä?
lähetin sellasen suomi-saunakortin missä kaksi alastonta naista on saunomassa ja korttiin tekstin: "finland: at least we are not afraid of nipples"
MUAHAAHAHAHAHA!!! hyvähyvä!
Helvetti mun on pakko hommaa viritin et pääsee kattomaan Conania. :mad:
Tuli just Subilta uusintana. Nauroin. :D
Toi nipples-kortti oli kanssa vitun loistava. :laugh:
Damn! Kuka meni hätiköimään :angry:
Mä oon venannu jo pitkään että koska päästään F-kirjaimeen että pääsee lähettämään kortteja!
Höpö höpö hätiköinneistä, sehän oli ihan paras läppä et Suomi otti varaslähdön :D
Ihan loistavaa, sai kyllä vähän repeillä!! Toivottavasti satelee lisää kortteja Suomesta.. hihi
Perkele from Finland :D
toivottavasti ei satele kovin paljon tuota muropakettia mainostavia kortteja :börje:
toivottavasti ei satele kovin paljon tuota muropakettia mainostavia kortteja :börje:
joo, conania varmaan kiinnostaa joku v*tun muropaketti
joo, conania varmaan kiinnostaa joku v*tun muropaketti
just olin sanomassa..