Skenepistelaskuriā„¢

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Homegrove
Jokken TÄYTYY tehdä tämä. :D

Mä veikkaan että jokella ei ole aikaa laskea kaikkia puhelinumeroita :D

Quote by mekaanikko
Pistetääs pohjat: 198 pinnaa. Joista 45 tuli noista puhelinnumeroista. =D

Joo, mäkin käsitin, että tosta kohdasta voi saada max 10+10 pistettä.
162 pistettä + vielä 53 puhelinnumeroo.
Ei kai se puhelinnumero tässä jokin mittari oikeesti oo?

...en kai mä suhtaudu tähän testiin vähän liian tosissani...;)

Ai saakeli. en laskenu tota puhelinnumero juttua mukaan...

~25 lisää.. se ois sit 161+25 = 186

Kannattaa myydä levyjä niin saa dj:tten numeroita,
tosin ei nyt ihan kaikkee kehtaa laskea :)

-- xybo

98. yllättävän korkee..

Quote by Jone
Mites on, Tapi T, saako tän puskea tonne Klubituksen puolelle suorana kopiona? Alkuperäisen tekijän nimi luonnollisesti mukaan ympättynä. Jos tää natsaa, niin voit lisää itselles 3 skenepistettä.

Joo, laita vaan.

Sun suomien skenepisteiden ansiosta mun tulos on nyt 106. :king:

Miksei ole kohtaa, kuinka monta tuottajaa tuntee, tai kuinka monen puhnro on tms. Vai onko uskottavampaa, että tuntee nimenomaan DJ:tä kuin tuottajia? :crybaby: :(

Quote by miikkaL
Miksei ole kohtaa, kuinka monta tuottajaa tuntee, tai kuinka monen puhnro on tms. Vai onko uskottavampaa, että tuntee nimenomaan DJ:tä kuin tuottajia? :crybaby: :(

Nii just!

111.

Tää olikin mielenkiintoinen testi. :D

Lisäksi puuttuu (varsinkin) naisia hyödyttävä kohta, jossa jaettaisiin pisteitä siitä kuinka monen deejiin tai promoottorin kanssa on päässyt kutemaan :mad:

122 :o

Quote by dixoff
Lisäksi puuttuu (varsinkin) naisia hyödyttävä kohta, jossa jaettaisiin pisteitä siitä kuinka monen deejiin tai promoottorin kanssa on päässyt kutemaan :mad:

No joo... mielestäni miesten pitäisi saada tuosta sitten tuplapojot. ;)

Tyyliin "Vuonna leipä ja kivi minä ja Pera (nimi muutettu) vietimme herkän hetken dj-kopin alla bileiden jälkeen"

joo mäkään en tajunnu laskee noita puh.nroja, joten oikee tulos on:

187

Quote by dixoff

Mul tuli kans mieleen :) Kyl se miehinkiin pätee, yhdelle jos toisellekin ois
herunu pisteitä nais-deejii-kutemahetkistä.

7. Mitä teet bileissä?
a. Tanssin. - 5 pistettä
b. Diggailen musaa baaritiskiltä ja käy välillä spottaamassa soivan biisin. - 3 pistettä
c. Jubailen kavereiden kanssa. - 1 piste
d. Vedän perseet olalle. - 0 pistettä
e. Kaikkia edellamainittuja. - 3 pistettä

Noniin Tapi, täällä on selvästi vallitseva konsensus siitä, että tämän kysymyksen pisteytys on väärin päin tanssimisen osalta. ;) Miten olisi seuraavanlainen pisteytys:

a) 1 p
b) 3 p
c) 3 p
d) 0 p
e) 5 p

Kommentteja?

Ihan ensiksi täytyy mainita, että on tosi mukavaan kun kaikki suhtautuvat laskuriin asiaan kuuluvalla vakavuudella.
:D

Quote by vaavu
7. Mitä teet bileissä?
a. Tanssin. - 5 pistettä
b. Diggailen musaa baaritiskiltä ja käy välillä spottaamassa soivan biisin. - 3 pistettä
c. Jubailen kavereiden kanssa. - 1 piste
d. Vedän perseet olalle. - 0 pistettä
e. Kaikkia edellamainittuja. - 3 pistettä

Noniin Tapi, täällä on selvästi vallitseva konsensus siitä, että tämän kysymyksen pisteytys on väärin päin tanssimisen osalta. ;) Miten olisi seuraavanlainen pisteytys:

a) 1 p
b) 3 p
c) 3 p
d) 0 p
e) 5 p

Ok, olkoon menneeksi. Vaihdetään näiltä osin pisteytystä. Editoidaan ensimmäistä postausta. ::p:

Quote by dixoff

blowjobista keikan aikaan saa antava osapuoli pisteen ja vastaanottava osapuoli kaksi pistettä.

Jos nyt ihan oikein laskin, puhelinnumeroineen päivineen, 95. Näköjään keskiskeneläinen olen.

"Vähänx mä oon hei silleen semi-in!!1" :D

67 :excellent:

118, en jaksa laskea puhelinnumeroita. Kai siellä pari olisi.

205 pistettä :D

mut mulla oli kyl aika jumalaton kasa kaikkien puhelinnumeroita sattuneista syistä. :)

O