Plattarin virallinen POUSAUS -topikki

Back to yleinen keskustelu O

hittoako tarkoittaa pousaaminen...????? :what: :cool:

mii stypid, mii nou nating..

Quote by Jedi_Knight
hittoako tarkoittaa pousaaminen...?????

käsityksiä lienee useita, mutta itse käsitän pousaamiseen kuuluvaksi mm. seuraavia asioita:

-juodaan kaljaa
-seisotaan/istutaan kädet puuskassa tuoppi toisessa kourassa
-pää nyökyttelee vimmatusti musiikin tahdissa
-jalka lyö tahtia
-kanssapousaajien kanssa sosialisoidaan, kommentoidaan DJtä ja tapahtumaa sekä muistellaan vanhoja hyviä aikoja
-spottaillaan biisejä
-vältetään tanssimista mahdollisimman paljon

jne jne

Quote by drS

-juodaan kaljaa
-jalka lyö tahtia
-kanssapousaajien kanssa sosialisoidaan, kommentoidaan DJtä ja tapahtumaa sekä muistellaan vanhoja hyviä aikoja
-spottaillaan biisejä

jne jne

Eli kuulostaa ihan boustailulta... :cool: voidaanko ajatella tarkoittavan samaa..

Kiva tietää että taas löytyy aihe jossa mut on kategorisoitu.. Olen ilmiselvästi viikonloppu-pousari..

Quote by drS
-juodaan kaljaa
-jalka lyö tahtia
-spottaillaan biisejä

Vähän niinkuin minä...
Paitsi kaljaa en juo, pää ei nyökyttyle (kait?) ja biisien spottailu on turhaa koska siinä kunnossa unohdan ne n.5 sek jälkeen :scared:

pousaan kameran kanssa :heart:

Quote by Jedi_Knight
Olen ilmiselvästi viikonloppu-pousari..

ei kai :D

kuuluuko sun kategoriaan myös korokkeella tanssiminen istualtaan, kalja toisessa kädessä :winkwink:

Quote by Bio

kuuluuko sun kategoriaan myös korokkeella tanssiminen istualtaan, kalja toisessa kädessä :winkwink:

BIO, HooVee :angry: Ja se on sitä paitsi erilaista, eikä jalat sillon varmaankaan kannattanu :D ... Nih!!! Tosta hyvästä saat kyytiä tiistaina pelikentällä.. :hah:

Hyvä muisti sulla, ite en kyllä olis - kumma juttu ;) - muistanu.. Eikä ois ollu niin välikskään.. IttuAattana :crybaby:

O