mikä on hyvä hinta omakustannealbumille?

Back to musiikki O

aion laittaa oman levyn hinnan ainaski 11 Euroon palautteen perusteella kun levyssä on kuitenki mainostoimistossa painetut oikeat kannet. Kannet on parhaillaan työn alla.

tällä hetkellä tuo 6 euroa näyttää olevan voitolla mutta mun mielestä tuo on jo pahasti alihintaa täyspitkälle (60-70min) jossa 2 bonusraitaa :eek:

Quote by Digital Beat
tällä hetkellä tuo 6 euroa näyttää olevan voitolla mutta mun mielestä tuo on jo pahasti alihintaa täyspitkälle (60-70min) jossa 2 bonusraitaa :eek:


määrä ei korvaa laatua :D mut kyllä hyvästä omakustanteesta maksaa semmosen 10e.

Quote by Digital Beat
aion laittaa oman levyn hinnan ainaski 11 Euroon palautteen perusteella kun levyssä on kuitenki mainostoimistossa painetut oikeat kannet. Kannet on parhaillaan työn alla.


ei mainostoimistot paina kansia.

Quote by vartio
Quote by Digital Beat
aion laittaa oman levyn hinnan ainaski 11 Euroon palautteen perusteella kun levyssä on kuitenki mainostoimistossa painetut oikeat kannet. Kannet on parhaillaan työn alla.


ei mainostoimistot paina kansia.


touché!

Quote by Digital Beat
tällä hetkellä tuo 6 euroa näyttää olevan voitolla mutta mun mielestä tuo on jo pahasti alihintaa täyspitkälle (60-70min) jossa 2 bonusraitaa :eek:


6 euroa paskasta on aina liikaa. sori.

Quote by vartio
Quote by Digital Beat
aion laittaa oman levyn hinnan ainaski 11 Euroon palautteen perusteella kun levyssä on kuitenki mainostoimistossa painetut oikeat kannet. Kannet on parhaillaan työn alla.


ei mainostoimistot paina kansia.


no ei varsinaisesti painakaan, mutta erittäin hyvälaatuset 4-värikannet sieltä saa kohtuuhintaan.


määrä ei korvaa laatua mut kyllä hyvästä omakustanteesta maksaa semmosen 10e.


kyllä tuo 10 on sitte aika hyvä hinta, on siinä levyllä tietysti parhaat biisitki jotka on masteroitu koulun studiossa. Tuon kurssin takia dollareissa varmaan kannattaa pyytää ehkä $15?


6 euroa paskasta on aina liikaa. sori.

no en myy paskaa ;)

Quote by Digital Beat

kyllä tuo 10 on sitte aika hyvä hinta, on siinä levyllä tietysti parhaat biisitki jotka on masteroitu koulun studiossa. Tuon kurssin takia dollareissa varmaan kannattaa pyytää ehkä $15?


Iha sama kui paljo pyydät, kyllä ne fanit sen ostaa jos siinä on laatumatskua! jos olisin sinä ni pistäsin reilusti enemmän hintaa, vaikka 15 euroa.


no en myy paskaa ;)


Makuasia ;)

Quote by Digital Beat

no en myy paskaa ;)


niin, olihan sepi kumpulaisellakin levytyssopimus.

jos tosiaan levy on hyvä siitä voi maksaa ihan hyvin vaik juuri tuo 15e.
siis oletamme, että kyseessä ei ole cdr vaan ihan painettua materiaalia.

no jos itse lykkäisin pihalle cd:llisen hyviä biisejä (60-70min) ja vaikka pari bonusraitaakin niin uskaltaisin kyllä pistää suoraan 20e hinnaks, kyllä ne kaupaks menis.

Quote by talbot
no jos itse lykkäisin pihalle cd:llisen hyviä biisejä (60-70min) ja vaikka pari bonusraitaakin niin uskaltaisin kyllä pistää suoraan 20e hinnaks, kyllä ne kaupaks menis.


mä jaan vaan ilmaiseksi.

Quote by Laite

mä jaan vaan ilmaiseksi.


teemu hei, kyse oli OMAKUSTANNEALBUMISTA, ei seksipalveluista...

Quote by djp
teemu hei, kyse oli OMAKUSTANNEALBUMISTA, ei seksipalveluista...


Noista palveluista joutuu maksamaan tällä naamalla :(

Hei koskas tota sun levyä sais jo?!?!?

Mä ainakin ostan heti kun sen saa!
Tämä ei ole trolli!


:scared:

Quote by Digital Beat
no en myy paskaa ;)

:laugh:
Juuh.


Jos rupeen sun faniksi niin saanko sellaisen ihqnaminami fanituskuvan susta?
Lähetä terveisiä!
Vilkuta mulle...

:D

Quote by Diffás
jos tosiaan levy on hyvä siitä voi maksaa ihan hyvin vaik juuri tuo 15e.
siis oletamme, että kyseessä ei ole cdr vaan ihan painettua materiaalia.


no se on ihan cdr joten en kehtaa pyytää ihan 15e. Levyä kyllä tullaan myymään saksassa ihan painettuna versiona joten siellä vois hintaa laittaa tuon 15-20e

Hei koskas tota sun levyä sais jo?!?!?

Mä ainakin ostan heti kun sen saa!
Tämä ei ole trolli!


malta vielä, teen vasta siihen takakantta, ens viikolla kansien printtaus.
Hintaa en kehtaa tosiaan laittaa kun vaan tuon 12e :)


niin, olihan sepi kumpulaisellakin levytyssopimus.

debiilejä kitaranrämpyttäjiä ei tällä kertaa oteta huomioon, sori...

Quote by Daniel Braun
Quote by Digital Beat
no en myy paskaa ;)

:laugh:
Juuh.


Jos rupeen sun faniksi niin saanko sellaisen ihqnaminami fanituskuvan susta?
Lähetä terveisiä!
Vilkuta mulle...

:D


jos oikeasti haluat faniksi... :)
niin tuuppa käväseen:
http://www.digitalbeatmusic.com/forum/viewforum.php?f=12&sid=3a5150fb35abcf7b79f3f891156d47fb

IMO tossa kannattaa miettiä mitä siltä levyltä haluaa.

Jos haluaa rahaa, niin sitte hinta niin korkeeks ku uskaltaa.

Jos haluaa promotoida itseään, niin hinta niin alhaiseksi kuin vain voi. 2 euroa on ihan hyvä hinta promotarkoituksessa.

Katsos Tarska, ei tässä nyt mitään promojuttuja ajatella.
Tää hoidetaan pro meiningillä :D
Löytyy fanit ja kaikki!

Quote by Taedium
IMO tossa kannattaa miettiä mitä siltä levyltä haluaa.

Jos haluaa rahaa, niin sitte hinta niin korkeeks ku uskaltaa.

Jos haluaa promotoida itseään, niin hinta niin alhaiseksi kuin vain voi. 2 euroa on ihan hyvä hinta promotarkoituksessa.


no ite en pyydä promolevyistä mitään joita lähetän dj:lle mixsetteihin tai filmituotantoon tausta&teemamusaksi.

Katsos Tarska, ei tässä nyt mitään promojuttuja ajatella.
Tää hoidetaan pro meiningillä
Löytyy fanit ja kaikki!


puhut vähän mutta asiaa :)

O