Miten joku voi uskoa tälläisiä mainoksia?

Back to yleinen keskustelu O

Quote by drS
mietis ny vähä miltä sekin näyttäis :scared:

About tältä.

Quote by diezel
Quote by Funkatronik
Onneksi ei ole moisiin aineisiin edes tarvetta kun hiukset kasvavat suunnilleen yhtä nopeasti kuin tuolla kuvan miehellä. Keski-ikä tosin lähenee joten pistetään tuote mieleen. :hah:


Toiminee vain hormoniperäisessä kaljuuntumisessa. Estää testosteronin konvertoitumista dihydrotestosteroniksi joka aiheuttaa sitten kaljuuntumista.


Ja sit sivuvaikutuksina muistaakseni oli impotenssia sun muuta hauskaa
pikku vaivaa..

Kyseistä julkaisua luin saniteettitiloissa ja pisti silmään kanssa yks juttu.
Tais olla joku laihdutuskuuri, josta luvattiin antaa RAHAT takaisin, jollei asiakas ole tyytyväinen. Perässä luki pienellä sulkeissa, että ko. raha hyvitetään etuseteleinä kyseiseen firmaan. Voi sitten ostaa jotain muuta paskaa tilalle. :D

Quote by Ana / Shiner
Ja sit sivuvaikutuksina muistaakseni oli impotenssia sun muuta hauskaa
pikku vaivaa..
Mitä impotenssista, kun on hieno tukka!

Quote by Ana / Shiner
Quote by diezel
Quote by Funkatronik
Onneksi ei ole moisiin aineisiin edes tarvetta kun hiukset kasvavat suunnilleen yhtä nopeasti kuin tuolla kuvan miehellä. Keski-ikä tosin lähenee joten pistetään tuote mieleen. :hah:


Toiminee vain hormoniperäisessä kaljuuntumisessa. Estää testosteronin konvertoitumista dihydrotestosteroniksi joka aiheuttaa sitten kaljuuntumista.


Ja sit sivuvaikutuksina muistaakseni oli impotenssia sun muuta hauskaa
pikku vaivaa..


Taisi olla "sukupuolivietin vähenemistä" mitä ikinä sillä tarkoitetaankaan. Voidaan äijät sitten keski-ikäisinä verrata täällä plattarilla kokemuksia.

Quote by Ana / Shiner
Ja sit sivuvaikutuksina muistaakseni oli impotenssia sun muuta hauskaa pikku vaivaa..


Kliinisissä tutkimuksissa raportoidut haittavaikutukset:

Epätavalliset 1/100 - 1/1000*
Urogenitaaliset: Erektiohäiriöt, ejakulaatiohäiriöt (mukaanlukien pienentynyt ejakulaatin määrä).
Muut: Libidon heikkeneminen.

Harvinaiset <1/1000
Koko elimistö: Yliherkkyysreaktiot kuten ihottuma, kutina, nokkosihottuma ja huulien ja kasvojen turpoaminen, rintojen arkuus ja rintojen suureneminen.
Urogenitaaliset: Kiveskipu.

Mutta ei ne nyt kovin merkittäviä/yleisiä tuntuneet olevan
http://spc.nam.fi/humspc/p/257883.xml?Template=/html/spctemplate.html

Quote by superuser
Taisi olla "sukupuolivietin vähenemistä" mitä ikinä sillä tarkoitetaankaan. Voidaan äijät sitten keski-ikäisinä verrata täällä plattarilla kokemuksia.
No henk.koht. oon päättäny, et sit ku rupee olee kiitorataa näkyvillä, ni sit otetaa kaikki pois. Sellaset spedetukat tai semmonen malli ku sillä hautausurakoitsijalla oli Kummisetä ykkösessä on ihan hirveitä malleja. (Siis se tyyppi, joka aloittaa puheellaan koko Kummisetä I leffan.)

Quote by drS
Quote by JZZ
Huomattiin tää mainos kans tyttöystävän kanssa ja hiukan pisti silmään. Voitais ostaa kimppaan tresille tällänen, 9 viikon päästä se vois moshata :)


mietis ny vähä miltä sekin näyttäis :scared:


Jaa, muistutas mua että näytän sulle
mun henkkarissa olevan kuvan
jossa mulla on PITKÄT HIUKSET :mad:

Minä en ainakaan jaksa uskoa mihinkään esmes Ostoskanavalla pyöriviin hiustenkasvu/ ryppyvoide/ laihdutuspohjallinen/ selluliittivoide-tuotteisiin. Mutta kai niitä myydään. Mikään eläin ei ole niin hölmö kuin ihminen, joka aina vaan jaksaa toivoa ihmeiden tapahtuvan.

Quote by Tres
Jaa, muistutas mua että näytän sulle
mun henkkarissa olevan kuvan
jossa mulla on PITKÄT HIUKSET :mad:


*huokaus* :heart:

Quote by Tres
Jaa, muistutas mua että näytän sulle
mun henkkarissa olevan kuvan
jossa mulla on PITKÄT HIUKSET :mad:


*huokaus* :heart:

Quote by Tres
jossa mulla on PITKÄT HIUKSET :mad:
*huokaus* :heart:

(Itse asiassa munkin passikuvassa mulla on pitkät hiukset, mut ne on ponihännällä takana...)

*huokaus* :scared:

O