Miten joku voi uskoa tälläisiä mainoksia?

Back to yleinen keskustelu O



Näitäkin tuotteita myydään varmasti tuhansia. Miten se voi olla mahdollista?
Miten tälläinen mainonta voi olla laillista?

Tämä on varmaan pahin tapaus mitä on tullu vastaan. Yhdeksässä
viikossa tolla naisella on 30 cm hiukset! Mainos on kyllä toisaalta aivan
oikeassa, tämä on USKOMATONTA!

Hauska pieni yksityiskohta on, että noissa ennen ja jälkeen kuvissa
on käytetty samaa naamaa jokaisessa, vain hiukset muuttuvat. Ei ole
edes vaivauduttu ottamaan jokaista varten uutta kuvaa hämäyksen
vuoksi. Kai se on totta, että mitä suurempi vale, sitä paremmin menee
läpi.

On toi jannu ainakin hampaitaan pessy :D

Mä uskon kaiken mitä mainokset sanoo. Tottakai toi toimii.

Ja mä käytän moottorissa vaa Motor-Uppia, ni ei tarvii enää vaihtaa öljyjäkää niin usein...

Ei kellää ois tietoa, mistä mä saisin ostettua niitä kännyliittymiä, joita vois myydä kavereille?

Quote by da_chef
On toi jannu ainakin hampaitaan pessy :D
Vaseliinia, vaseliinia...

mulla ei kasva edes parissa vuodessa varmaan noin paljoa :right:

Perhana, onpas kaveri taitava taikomaan identtisen ilmeen joka kuvassa ja valokin näyttäisi heijastuvan kaulukseen aina samalla tavalla... :D

Tosin yhdeksän viikon jälkeen itsetunto on kohonnut jo niin paljon, että herra on uskaltanut vaihtaa paitaa ja ilmettä .

Mainokset on mulle elämä.

Onhan noita kyseenalaisia väitteitä hiustenhoitotuotemainoksissa ja kosmetiikkamainoksissa vaikka millä mitalla. Esimerkki:

LIFETEX NUTRI-CARE COLOR REFLEX - nälkäisille hiuksille

Kuukauden tuotteeksi on valittu LIFETEX NUTRI-CARE tuoteperhe, josta haluan esitellä tarkemmin
LIFETEX COLOUR REFLEX NUTRITION tuotteen.

Aluksi haluaisin kuitenkin kertoa uudistuneesta Lifetexista joitakin pääasioita. Lifetex on uudistunut niin ulkoisesti kun sisällöllisesti ajatuksella, että hiuksilla on nälkä.

Kaikissa Lifetex tuotteissa on tasapainoisesti hiuksia ravitseva nutrei-care-yhdistelmä. Se koostuu vitamiineista, mineraaleista, hivenaineista ja hedelmäuutteista. Nutri-care sisältää hiuksille elintärkeitä ravintoaineita, jotka hoitavat tehokkaasti ja pitkävaikutteisesti hiuksia ja hiuspohjaa.


http://www.nicehouse.fi/kylpyhuo/hiukset/trendit/uutuudet.htm

Uskokoon ken haluaa...

Quote by Taedium

Ja mä käytän moottorissa vaa Motor-Uppia, ni ei tarvii enää vaihtaa öljyjäkää niin usein...


Eikö motorupissa luvattu että ei tarvii enää ikinä vaihtaa öljyjä. Niin mä oon ainkin tajunnut.

Quote by Taedium

Ei kellää ois tietoa, mistä mä saisin ostettua niitä kännyliittymiä, joita vois myydä kavereille?


PG-ONE...

Eikös nettissä myydä jotain ihme ainetta joka parantaa ihoa, kasvattaa lihakset, kasvattaa peniksen kokoa, antaa huippu terveyden ja muuttaa sinut huippumallin näköisesksi..

Quote by mark hamilton
Eikös nettissä myydä jotain ihme ainetta joka parantaa ihoa, kasvattaa lihakset, kasvattaa peniksen kokoa, antaa huippu terveyden ja muuttaa sinut huippumallin näköisesksi..

Joo...
Mistäköhän noi kauppamiehet tietää ett mulla on surkastunut penis, lihaksisto lähes olemattoman naurettava, terveys retuperällä ja ulkonäkö...
No, sanotaan näin että minut nähtyäni menettää yöunensa.
Niin, pointti siis oli että mistä ne tietää juuri minulle postittaa sähköpostiin noita ihmeainemainoksia?
Ai niin, noi überextramega-aineet tietenkin kehittävät kyvyn lukea ajatuksia.
Miksen sitä heti keksinyt... :D

Oikeesti, miten jollakulla on pokkaa tehdä tollaisia mainoksia?
Ja noita on ne hiton kuponkiuutiset, tai mitä ne nyt olikaan, täynnä.
Jos ei hiuksia lisätä niin venytetään hauista about sen 30cm korkeammaksi...

Quote by Daniel Braun
Joo...
Mistäköhän noi kauppamiehet tietää ett mulla on surkastunut penis, lihaksisto lähes olemattoman naurettava, terveys retuperällä ja ulkonäkö...


Oot vissiin kirjottanut tosta aiheesta yleisöosastolle?
tjeu: http://koti.mbnet.fi/base_/omituiset/images/vuoto.jpg
:excellent:

Quote by Mrrshan
Se koostuu vitamiineista, mineraaleista, hivenaineista ja hedelmäuutteista. Nutri-care sisältää hiuksille elintärkeitä ravintoaineita, jotka hoitavat tehokkaasti ja pitkävaikutteisesti hiuksia ja hiuspohjaa.


Eikä noin faktapohjalta hiukset ole ihan kuollutta ainetta eli tuskin tarvitsevat vitamiineja, mutta niitä aina mainostetaan, hiuspohja eri asia, mutta eri asia sitten paljon siitä imeytyy.

Mut se on fakta et kaikki mikä on interneetissä on totta!

Ulkonäkö parin muun asian lisäksi on niitä joilla saa helppouskoisilta rahat pois. Johan sen näkee esim. roskapostista joista lähes puolet on ulkonäköön viittaavaa (esim. penispidennykset pillereiden avulla) ja puolet "helppoa" rahaa.

Tampereen Apteekin ikunassa oli mainos aineesta joka oikeasti kasvattaa hiuksia

Quote by mark hamilton
Tampereen Apteekin ikunassa oli mainos aineesta joka oikeasti kasvattaa hiuksia


Rogaine on vähän eri tavaraa.. Se oli ennen reseptillä. Saahan lääkäriltä suun kautta otettavalle lääkkeelle Propecialle reseptinkin. Ainoa haitta, että toimii vain niin kauan kuin ainetta Rogainea tai Propeciaa käyttää eli ei tuo pitkäaikaisia tuloksia sekä maksaa aika reilusti

Onneksi ei ole moisiin aineisiin edes tarvetta kun hiukset kasvavat suunnilleen yhtä nopeasti kuin tuolla kuvan miehellä. Keski-ikä tosin lähenee joten pistetään tuote mieleen. :hah:

Quote by Funkatronik
Onneksi ei ole moisiin aineisiin edes tarvetta kun hiukset kasvavat suunnilleen yhtä nopeasti kuin tuolla kuvan miehellä. Keski-ikä tosin lähenee joten pistetään tuote mieleen. :hah:


Toiminee vain hormoniperäisessä kaljuuntumisessa. Estää testosteronin konvertoitumista dihydrotestosteroniksi joka aiheuttaa sitten kaljuuntumista.

Huomattiin tää mainos kans tyttöystävän kanssa ja hiukan pisti silmään. Voitais ostaa kimppaan tresille tällänen, 9 viikon päästä se vois moshata :)

Quote by JZZ
Huomattiin tää mainos kans tyttöystävän kanssa ja hiukan pisti silmään. Voitais ostaa kimppaan tresille tällänen, 9 viikon päästä se vois moshata :)


mietis ny vähä miltä sekin näyttäis :scared:

O