Uusimmat DVD:si?
Nyt on kyllä pakko hieman brassailla, löytyi nimittäin pikkupuodista pilkkahinnalla pari Ed Woodin klassikkoa:
- Plan 9 from Outer Space (8.50e)
- Glen or Glenda (12e)
Uusimmat hankinnat:
Lost In Translation
Bruce Lee's Jeet Kune Do (Documentary)
Princess Mononoke
Punch-Drunk Love
Traffic
:)
Nyt on kyllä pakko hieman brassailla, löytyi nimittäin pikkupuodista pilkkahinnalla pari Ed Woodin klassikkoa:
- Plan 9 from Outer Space (8.50e)
- Glen or Glenda (12e)
Oho, on kyl herQQ ;)
dogville, vihdoinkin..
anttila vei taas vikan parikymppisen lompakosta:
T2 boksi :angry:
Adaptation :confused:
Dark City
Kill Bill Vol.1
:hearts: Dark City :hearts:
Mistä hommasit? Pakko hankkia... Mun VHS versio siitä meni vituiksi kaverin paskoissa videoissa.... :(
Mistä hommasit? Pakko hankkia... Mun VHS versio siitä meni vituiksi kaverin paskoissa videoissa.... :(
ostin anttilasta, makso vaan 7.95e. myös bongasin leffan prismasta, olis ollu siellä vaan 6.95e.
ostin anttilasta, makso vaan 7.95e. myös bongasin leffan prismasta, olis ollu siellä vaan 6.95e.
Uuuu.. pakko käydä hakemassa tänään, jos vaan vie löytyy :roll:
Taitaa olla "progejätkien" suosiossa toi leffa nyt? ;)
orbital - the altogether 5.1 // 16,99e @ freerecordshop
ps. olipa muuten hämärät extrat
Pitipä itsekin käydä noukkimassa toi Dark City tohon hintaan, hyllyssä iät ajat seisseen laserdisc-version rinnalle. Eipä tosiaan paljoa LD:t oo enää kotona pyöriny mutta ei noita nostalgia-arvon takia viitti myöskään pois myydä, ovathan sentään tyylikkäästi vinyylilevy-kokoluokkaa :)
Adaptation oli myös 7,95e:llä pakko-ostos, oon vuoden päivät oottanu tietoa mahdollisesta kattavammasta versiosta (siis ekstra-osastolla, esim. kaufmanin ja jonzen näkemyksiä kuulisi mieluusti kommenttiraidalla), mutta koska moisesta ei edelleenkään oo tietoa ei päätös ollut kovin vaikea.
Muita tuoreita hankintoja:
Robin of Sherwood - Complete Series 2
Angel Season 4
Adaptation oli myös 7,95e:llä pakko-ostos, oon vuoden päivät oottanu tietoa mahdollisesta kattavammasta versiosta (siis ekstra-osastolla, esim. kaufmanin ja jonzen näkemyksiä kuulisi mieluusti kommenttiraidalla), mutta koska moisesta ei edelleenkään oo tietoa ei päätös ollut kovin vaikea.
jepa, olin melko pettynyt kun ei ees sitä kommenttiraitaa ollu mukana tossa ja itse leffakin jäi mun mielestä kauas being john malkovichin tasosta.. mut kyllähän sen nyt tolla hinnalla ilomielin poisti.
studio 54
jackie brown (vihdoin viimein)
Uusimmat hankinnat:
Lost In Translation
Oho, nyt jo dvd:llä? Vai olenko missanut nyt jotain.
Tänään hankittua:
Apocalypse Now Redux
Full Metal Jacket
Uusimmat hankinnat:
Lost In Translation
Oho, nyt jo dvd:llä? Vai olenko missanut nyt jotain.
Tänään hankittua:
Apocalypse Now Redux
Full Metal Jacket
http://tinyurl.com/2tckq
eurooppaan myöhemmin:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0001GNDRA/ref=sr_aps_dvd_1_1/026-8124289-4165242
Kiitti! Olin katsonut play.com:sta tuon release daten, mut en osannut ajatella, että se olisi voinut ilmestyä aikaisemmin muualla.
toverini teki ennätysvisalaskun ja myi/myy dvd-levyjänsä halvalla.
apinoiden planeetta 6DVD boksi (se aito oikea)
dawn of the dead 2DVD (romero + argento)
day of the dead
50 e
Lisää B-luokan helmiä:
- Bride of the Monster
- Zardoz
Huvittaisi tietää, että mitä leffoja porukka on viimeaikoina hankkinut...
Itse olen hommannut viimeksi:
Fellowship of the Ring & Two Towers (Extended)
Jason vs Freddy
Terminator 3
Indiana Jones Trilogy
Jurassic Park 1 & 2
Where Eagles Dare
Bruce Almighty