Painkiller @ Simulaatio 2, 7.11.2003 (~1 hour / hard techno)

Back to miksaukset ja setit O

Noniin tässä livemiksaus kyseisiltä demopartyiltä jotka pidettiin varkaudessa. Setin alkupuoli on tuttua toimintaa, puolivälin jälkeen hieman syvällisempää äänimaailmaa ja lopussa muutama ylläribiisi.

Koska minulla ei ole tarkoitus hommailla nyt liiemmin uusia lättyjä eikä keikkailla tässä lähitulevaisuudessa ainakaan, niin olkoon tämä läpileikkaus omiin lempparibiiseihin mitä oon tähän saakka diggaillut soitella.. :)

Topicin sijainnista päätellen kaikki halukkaat saaneet donattua -> Offline. Kiitos kommentoinneille.

aikas julmettua maisketta tuo alkupuoli; minen nii moisesta valita mutta joskus sekin toimii, ja talla kertaa sattui toimimaan, tieda sit sopiiko tallaiseen harmaaseen paivaan tai jotain sellaista. kevenee sopivasti loppua kohden ja loppupuolella aina loistava war of the worlds :)

Quote by Painkiller
olkoon tämä läpileikkaus omiin lempparibiiseihin mitä oon tähän saakka diggaillut soitella.. :)

En voi muuta sanoa kuin et sulla on hyvä musiikkimaku :) Oli hyvää tesnoa alusta niihin ylläribiiseihin asti. Tarkempaa analyysiä myöhemmin.

Sun parhain miksaus tähän mennessä, ei epäilystäkään!!!
Tää menee suoraan cd:lle ja tätä tullaan fiilistelee vielä useasti..

Miksauksen paras kohta on siirtyminen vikaan biisiin, joka onkin tämän tallenteen helmi ja timantti. Siksipä pyydän, lähetä kyseisen biisin nimi vaikka privana että pääsen ostamaan sen jostain. :)

9½/10 :heart:

Quote by Timmo
Sun parhain miksaus tähän mennessä, ei epäilystäkään!!!
Tää menee suoraan cd:lle ja tätä tullaan fiilistelee vielä useasti..

Miksauksen paras kohta on siirtyminen vikaan biisiin, joka onkin tämän tallenteen helmi ja timantti. Siksipä pyydän, lähetä kyseisen biisin nimi vaikka privana että pääsen ostamaan sen jostain. :)

9½/10 :heart:

Hyvä että maistuu, kaksi viimeistä chillimpää biisiä järjestyksessä ovat:

Dark Comedy - War of the Worlds (Elypsia)
Patrick Dubois - Open-Air (Isoghi)

On niin perkeleen tiukkaa taas!!

Ei voi eikä mun mielest edes tarvi sanoo muuta.

joo on kyl pirun maistuvaa. Lars Klein ei petä koskaan ja muutkin kipaleet osu nappiin. Helvetin hyvää :) .

Ei hitto mikä meininki!

Lisää lisää...

Pirun hyvä setti minunkin mielestä. Minulla on varsinaisen technon kuunteleminen aika lailla vähentynyt viimeisen vuoden aikana, mutta tämä kyllä kolahti (erityisesti alkupuolisko), tuli kunnon Saksa-fiilikset :roll:

Ihan räyhäkkää meininkiä taas, energiaa piisaa. Parista kohdasta löytyy mukavasti vähän suvantoakin, ettei mennä ihan 100 lasissa kokoajan. Kaksipiippuinen juttu vähän tämä, bileissä toimis arvattavasti mulle ihan täysillä, mut näin kotona kuunnellessa kuulostaa turhan kiireiseltä meiningiltä.

Tää toimis parhaiten jossain karussa tilassa murhaavalla PA:lla, höystettynä teknohenkisellä valojen ja savun käytöllä ;)

Pitäs kyllä perkele järkätä jotkut ug-bileet.......

Quote by happosepi

Pitäs kyllä perkele järkätä jotkut ug-bileet.......

herätetääs lillukka taas henkiin !

ja setistä, tykkäsin kovasti varsinkin parista viimeisestä raidasta.

aikamoista jyystöä, sopivia kuunteluhetkiä
ei kovin usein nykyisin tule vastaan, mutta
oivasti puserrettua klassikkokeikutusta.

tempo tietty maistuisi vielä hitaammallakin :)

kuulinpa livenä tänkin =D mutta aki oli vähä yksinäinen ku se soitti =) ei paljoo porukkaa tanssinu tms. hyvä setti se silti oli.

Quote by ZeroQ
kuulinpa livenä tänkin =D mutta aki oli vähä yksinäinen ku se soitti =) ei paljoo porukkaa tanssinu tms. hyvä setti se silti oli.

Joo eipä siellä demopartyillä porukka oikein koneiden äärestä tohtinut lähteä edes dj settien aikana ;)

On kyllä pirun ankaraa meininkiä!
Loppupuolen iisimmät ja eeppisemmät biisit kolahti parhaiten.
Tekniikka helvetin hyvin hanskassa, props.

harmi että en ole päässyt paikalla kuntelemaan livenä...

jalka polkee tahtia vieläkin...

Helkkarin hyviä biisejä etenkin ne kaksi vikaa ja se temponpudotus ennen vikaa biisiä on loistava. :happyroll:

Ah mitä sulosointuja, ei voi kuin hymyillä koko setin ajan :excellent:

Painkiller rokkaa taas :D

Todella maistuvaa jytkettä! Meikäläiseen iskee kyllä tällänen kovemman luokan teknotus. :excellent: Varmasti olisi tullut tampattua tätä paikan päällä, hyvä kun nyt edes tuolilla pysyn. :roll:

O