hUmLaLtOPiC
Oli kyl paru typooo mut ei kau se mitn aku ktää in humalö tiopoiscj
Kylhä n te tiiättäe
tänne kans...
joo-o...
Jesh. Humaloitumisen tila on vakaa ja hienostunut (pari situkkaa vahvisteilla, muutama tavallinen, pullo vinkkua ja ja...). Huominen treeninveto ei kyllä houkuttele yhtään, mutta kai se on mentävä :panic:
Hähää. Kävelin just Otaniemestä Töölööseen +6kg kantamukset laukussa. Matkaeväänä oli Pöytäviinaa(tm) mutta en tunne olevani humalassa.
Aikaa meni reilu tunti.
Örmym mörmyn
äh.
Jee jee :)
WTF?! :confused:
Missä välissä mä oon tänne käynny jotain jorisemassa?
Pohjanpoika pullo tyhjeni kyl 3 & ½ Red Bull tölkillisellä, mut häh?
Joo-o.
Mun mielestä muisti ei oo kadonnu, mut en mä muista et olisin tänne kirjoittanu...
WTF?! :confused:
Missä välissä mä oon tänne käynny jotain jorisemassa?
Pohjanpoika pullo tyhjeni kyl 3 & ½ Red Bull tölkillisellä, mut häh?
Joo-o.
Mun mielestä muisti ei oo kadonnu, mut en mä muista et olisin tänne kirjoittanu...
Joo eikä tohon aikaan oo kännissäkään kun amatöörit.
Joo eikä tohon aikaan oo kännissäkään kun amatöörit.
lue : Turkulaiset ..
Bolterin häppäri tsekattu. Edeltäjässä taisi olla parit biospheret (?), nyt oltiin vähän eri sfääreissä.
S I N G A P O RE S L I N G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
S I N G A P O RE S L I N G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja hei, post nro 100.
jookoskookoskoostakokaakos. joo :happyroll:
Ujjee. Kossua naamariin dfriscon kanssa. Kasaribreiksie ja funkiia. Jiiihaaa..!! :heart:
Oujee, sunnuntai ja kalsarigänät. Näin se selvä perjantai & lauantai kostautuu, kyl nyt taas tekis niin mieli lähtä vetää kauheet läskit silmille ku huomen 9 tuntii kouluu :(.
ja taas---
rai rai rai.
Rikon etikettiä, oon selvinpäin. Hajotkaa alkkikset!
Mulle taas sopii kalsarit. Ei viitti ihan ilman verryttelyjä lähtee kaverin huomisille kolmekybäsille, joten tässä huojun, enkä muuta voi.
postaan ny sit ku kerran ei erota lukea noita teijön poztauksia...noita kerpeleen ruutuja ku o ainaski 3.. :right:
hyvä huoment muute kanslaise, sano raumlaine :roll:
joo...vois olla prempi et meen nuq
Jee jee! Pitkästä aikaa maistelen taikajuomaa :excellent:
Ja hyvässä seurassa. Nii!
pOSTAA tänne aina kun olet lekassa...
Jee. :D