Technics haastaa Pioneerin CD-soittimet

Back to luomisen tuska O

Quote by R24



PA/limitteri yms. yhdistelmän läpi se dynamiikka häviää kuitenkin. Pitää olla aika nestori jos huomaa jotain eroa 320kbs MP3:n ja CD:n välillä +3kilon soundsysteemistä.


mä oon kyllä antti, mutta kyllä sen tuntee sen eron. tai ainaki siltä tuntuu. siis toki asia on hirveän pa-riippuvainen mut jotenki 320:ssäkin katoaa saundista se dynamiikka mikä siinä parhaimmillaan voi olla.

ei se nyt häiritsevästi todellakaan korvaan ota mutta kyllä sen tunnistaa

Kyllä se Numark (jos oletetaan että se TOIMII), pieksee tämän Technicsin ihan kybällä. Siinä on sentään iiiihan oikea levy ja levylautanen ym... Jos se saa hyviä arvosteluja, niin ostan sen ja vihdoin saa tehtyä omat Scratch-äänet :cool:

http://www.thawaxanorax.co.uk/tools/cddj/numark.html

Tässä sitä on jotain... PAKKO saada (tarkoittaen, juuri ostettu toinen Technics SL-1210mk2 saa vaihtaa omistajaa joulukuussa :cool: )!

Oikea levy, oikea slipmat = oikea vinyylilevysoitin CD:llä

Quote by Pete Input

Ja kyllä koskisit, mikäli soittaisit "mainstream" musaa ravintoloissa.


Jos minä soittaisin poppista porukalle perusrafloissa, setuppini olisi mitä todennäköisimmin mäkki missä traktor, kovo täynnä mp3:sia ja mikseri kiinni mäkissä.

Esim. Turussa Lyni hommas jo aikoja sitten mp3-systeemin.

Quote by Daniel Braun
Kolme neljä vuotta sitten ei bileissä pahemmin juuri näkynyt cd soittimia... Nykyisin ne tuntuvat olevan standardi asemassa jokaikisissä pippaloissa, olivatpa ne kellarissa taikka suurella clubilla.


jostain lehdestä taannoin luin että Tenaglia kantaa pitkillä keikoillaan aina tuntuvaa määrää cd-levyjä mukana, niissä on hänen tekemiä spesiaaliremiksejä ja edittejä mitä ei koskaan edes julkaista. Halvempaa käryttää 100 cd-r:ää kuin 100 acetaattia :)

O