Bilekansan jälkikasvu - skidit!!!

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Blondie
Noni, nyt on Unknown tuloillaan. Kohta on lähtö. Pitäkää peukkuja.

Tsemppiä ja kerro sitten pian miten kävi! Tosin synnytyksen jälkeen voi mennä jokunen hetki ennen kuin on aikaa istua koneen ääreen...

Quote by Felis
Mun pojan nimeks tulee Nikodemus.

Jos mä saan pentuja, ne saa nimensä jalokaasujen mukaan:

Argon (M)
Neon (M)
Krypton (M)
Helium (N)
Xenon (N) jne.

:hah:

Noni. Terve pikkuprinssi tuli sektiolla 4.7. klo 8:50. 49cm ja 3182g. Meinas käydä köpelösti, pikkuisella kun sydänkäyrä romahti kesken kaiken. Kävi ilmi, että hänellä napanuora 2 kiekkaa kaulan ympärillä. Onneksi saatiin ulos ajoissa. Pelotti ihan s**tanasti siinä vaiheessa. Tänään päästiin kotiin ja valtakunnassa kaikki jeesboks.

Onnittelut uuden perheenjäsenen johdosta. :heart:

Quote by Blondie
Noni. Terve pikkuprinssi tuli sektiolla 4.7. klo 8:50. 49cm ja 3182g. Meinas käydä köpelösti, pikkuisella kun sydänkäyrä romahti kesken kaiken. Kävi ilmi, että hänellä napanuora 2 kiekkaa kaulan ympärillä. Onneksi saatiin ulos ajoissa. Pelotti ihan s**tanasti siinä vaiheessa. Tänään päästiin kotiin ja valtakunnassa kaikki jeesboks.

:roll: Onneksi olkoon! :roll:

:heart:

Terveisiä pikkujäbälle !

Onnittelut :)
Joko selvis mitä musaa se kuuntelee?

Quote by Hexe

Eka biisi jonka autossa kuuli oli Red Hot Chili Peppersin Under the bridge. Nukahti saman tien. Mitä sekin sitten tarkoittaa...

Quote by Blondie
Quote by Hexe

Eka biisi jonka autossa kuuli oli Red Hot Chili Peppersin Under the bridge. Nukahti saman tien. Mitä sekin sitten tarkoittaa...

Oleks varma ettei se pyörtyny? :)

Quote by Blondie
Quote by Hexe

Kai sillä oli vähän Matrix-fiilikset käynnissä.. Maailma ei ollukkaan ihan
sellanen mihin oli tottunu :) Hei, jäbä sentään synty just! Ei oo helppoa. :excellent:

Quote by Blondie
Terve pikkuprinssi tuli sektiolla 4.7. klo 8:50. 49cm ja 3182g.

Paljon onnea! :heart:

Quote by Blondie
Noni. Terve pikkuprinssi tuli

Siistii :eek: Onnittelut!!! :D

Quote by Blondie

Hurjasti onnea! Päästäänks me kaikki platinum-kummeiksi? :hearts:

Quote by Blondie

Onneks olkoon :)

(mullakin oli kerran napanuora kaulan ympärillä, siitä varmaan johtuu et oon tällanen.)

Quote by Blondie
Terve pikkuprinssi tuli sektiolla 4.7. klo 8:50. 49cm ja 3182g.

Lämpimät onnittelut myös täältä!

Hienoo! Onnittelut.

Ja ei muutakuin kiksuu luukuttamaan pikkukaverille. ;)

Quote by Felis
Quote by Blondie

Hurjasti onnea! Päästäänks me kaikki platinum-kummeiksi? :hearts:

No tottakai. Ja kunhan saan Jipen ulos mökistä pariksi tunniksi silloin kun tää nänninipistin on hereillä, niin kiksua soimaan. :D

Quote by Blondie
No tottakai. Ja kunhan saan Jipen ulos mökistä pariksi tunniksi silloin kun tää nänninipistin on hereillä, niin kiksua soimaan. :D

Mä näin jo toissayönä unta susta ja sun lapsista vaikkei me olla koskaan edes tavattu IRL. Pelottavaa... :eek:

Quote by Felis
Mä näin jo toissayönä unta susta ja sun lapsista vaikkei me olla koskaan edes tavattu IRL. Pelottavaa...

Jollain taitaa olla vähän pahemman laatuinen vauvakuume... ;)

Quote by JussiS

(mullakin oli kerran napanuora kaulan ympärillä, siitä varmaan johtuu et oon tällanen.)

Mullaki oli mut olin jo viistoista ku se tapahtu :)

O