Playstation2 pelit suomeksi?

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Ezzy

ja Ville, Xbox meni sitten nintsarin ohi myyntitilastoissa...told ya so ;)


Joo ja Xbox on tekniikassakin edellä. Kivempi XBoxil on pelata ku
PS2:lla (kovalevy on hyvä keksintö).. nintendoon en edes harkitse koskevani :D

Quote by khatt

Milloinkas tulee GTA Vice City normaalille pelikoneelle eli PC:lle?


Muistaakseni Vice Cityn pitäisi ilmestyä pc:lle tänä keväänä,
taisi olla maaliskuussa. Mutta veikkaampa että myöhästyy....



Mitään pleikkareita tueta, ja niillä pelaaminen on sitä paitsi vammaista ;)


Word! :001:

Nonii... on ihan pakko kommentoida tätä GTA3 -härpätystä. Se on loistava peli. Ite on tullu sitä aina tykiteltyä ku kerkee koneella jotai pelailee. Stressiä voi helposti purkaa lahtaamalla parit pahikset tai muuten vaan pistämällä kaikkee paskaks. Monen monta kertaa on tullu yksinää naurettua niille äänille ja hauskoille jutuille jota siin välil näkee kaiken raakuuden seassa :001:

Quote by Elwira



Kiitos...aivan...muttakun peli on tilattu netistä...


Netin tms. etämyynnin kautta ostetun tuotteen saa palauttaa 14pv kuluessa siitä kun tilausvahvistus / tuote on saapunut. Ja palauttamiseen ei tarvitse olla mitään syytä.

Quote by Figure



Netin tms. etämyynnin kautta ostetun tuotteen saa palauttaa 14pv kuluessa siitä kun tilausvahvistus / tuote on saapunut. Ja palauttamiseen ei tarvitse olla mitään syytä.


Mulla ei ole aikaa palauttaa sitä nyt... Koko ajan töissä ja ensi viikolla pissa suomesta... Mä säilytän sen ku mun kummityttö tulee kylään niin se saa sitten pelata sitä. Mutta toi on hyvä tietää. Kiitos. :D

Quote by Elwira



Mulla ei ole aikaa palauttaa sitä nyt... Koko ajan töissä ja ensi viikolla poissa suomesta... Mä säilytän sen ku mun kummityttö tulee kylään niin se saa sitten pelata sitä. Mutta toi on hyvä tietää. Kiitos. :D


Siis ei pissa suomessa vaan siis POISSA heh! Sori mä rävellän taas tapani mukaan :D :001:

Jos haluatte jotain muuta kuin räiskintää ja teurastusta, niin tsekatkaa Ico

Kaunein ps2 peli mitä tiedän ja sopii koko perheelle.

Hyvä stoori ja upea grafiikka

Quote by Boot

Jos haluatte jotain muuta kuin räiskintää ja teurastusta, niin tsekatkaa Ico

Kaunein ps2 peli mitä tiedän ja sopii koko perheelle.

Hyvä stoori ja upea grafiikka


Kannattaa todella tsekata ennen ostoa - itse olin kuulut vastaavanlaista hypetystä pelistä ja ostinpa pois kuleksimasta. En tykännyt yhtään.

Mutta mitenkäs Simsin PS2 -versio? On kuulemma huomattavasti parempi kuin PC:llä (jota sitäkään en ole kyllä pelannut).

Kiitoksia paljon kun jeesasitte tässä asiassa nyt tietää miten pelejä kannattaa hakea ja mistä. Ne nimitääin on todella kalliita. Nytten uusia pelejä osteleen. Kiitoksia!:)

Quote by jUSSi

saax pleikkarille nethäkkii?

*pluR*

Saa, ja oon pelannukki.

Vaatii tosin linuxin siihe alle ensin *isoplur*

Quote by ipe



Kannattais varmaan jo vaihtaa Tony Hawk NELOSEEN! Uudet kentät, enemmän ja vaikeampia tehtäviä, ym. ym.

Jep, neloseen päivitys on erittäin suositeltavaa. Olen ollut ensimmäisestä osasta asti THPS:n suurkuluttaja ja fani; kolmannen osan olisi voinut jättää tekemättä, paljon heikompi (paitsi grafiikaltaan) kuin kaksi ensimmäistä osaa.

4:ssä osassa olikin sitten jo parannuksia huimasti! Ehdottoman koukuttavaa taattua THPS -laatua! Ehdoton ostos kaikille PS2:n omistajille. Jäänyt useampikin kouluhomma viimehetkeen tämän takia. =)

Viimevuoden ylivertaiset pc-pelit oli imho Neverwinter Nights ja Warcraft III.

GBA:lla taasen palkitsi Metroid Fusion. Menee kyllä Cuben ostoksi, kun uusi Metroid sille ilmestyy.

Originally posted by Elwira
Sit Taru sormusten herrasta 2 zeeesus... toistaa koko pirun leffan


hmm mielestäni ois hieman hassua jos lotri peliä pelatessa pitäski rakentaa kaupunkia?!?!? tottakai se pohjautuu siihe elokuvaan sehän siin on idea?!?

ja sit tost gta 3 pelin idea on varasta autoja tapa ihmisiä terrorisoi kaupunkia jos ei väkivalta kiinnosta nii pelaa sit vaik hugopeikko 3:sta tai muumilaakson tarinoita yleensä pelin kannesta tai takakannesta selvii millanen peli on kyseessä jos omaa lukutaidon.

Quote by akir0


Saa, ja oon pelannukki.

Vaatii tosin linuxin siihe alle ensin *isoplur*


LOL!

Arvasin et joku täällä on häkännyt pleikkarinkin :D

Quote by typ0

hmm mielestäni ois hieman hassua jos lotri peliä pelatessa pitäski rakentaa kaupunkia?!?!? tottakai se pohjautuu siihe elokuvaan sehän siin on idea?!?

Imo huonoin peli pitkään aikaan on LOTR pleikkarille! Peli on täysin persoonaton ja vailla minkäänlaista sielua ja siitä jää tosi tekemällä tehty maku suuhun! Pelin tekijät ovat alittaneet aidan todella matalalta, sillä edes videopätkiä ei olla viitsitty tehdä ite, vaan ne ollaan otettu tosi halvasti suoraan leffasta. Tähän kun lisää vähäisen pelattavuuden määrän, niin kyseessä on todellinen teineiltärahatpois-peli, jonka fiksu peliaddikti kiertää kaukaa.

Quote by Tapi T

Imo huonoin peli pitkään aikaan on LOTR pleikkarille! Peli on täysin persoonaton ja vailla minkäänlaista sielua ja siitä jää tosi tekemällä tehty maku suuhun! Pelin tekijät ovat alittaneet aidan todella matalalta, sillä edes videopätkiä ei olla viitsitty tehdä ite, vaan ne ollaan otettu tosi halvasti suoraan leffasta. Tähän kun lisää vähäisen pelattavuuden määrän, niin kyseessä on todellinen teineiltärahatpois-peli, jonka fiksu peliaddikti kiertää kaukaa.


Tyypillinen lisenssirahastus, joita EA:lta tulee enemmän kun ehtii laskea (poislukien NHL-sarja, joka on loistava).

Quote by JZZ

(poislukien NHL-sarja, joka on loistava).

Aaarrgghh! IMO lätkäpelien suosio on jotakin käsittämätöntä! Vain Mika Saukkonen, Timo Jutila, oranssit pikkutakit ja ylämummot puuttuvat!
:016:

Quote by Tapi T


Aaarrgghh! IMO lätkäpelien suosio on jotakin käsittämätöntä! Vain Mika Saukkonen, Timo Jutila, oranssit pikkutakit ja ylämummot puuttuvat!
:016:


Parasta aloittelu- / jatkoilu-viihdettä sitten Worms 1:n :)

Quote by Tapi T


Imo huonoin peli pitkään aikaan on LOTR pleikkarille! Peli on täysin persoonaton ja vailla minkäänlaista sielua ja siitä jää tosi tekemällä tehty maku suuhun! Pelin tekijät ovat alittaneet aidan todella matalalta, sillä edes videopätkiä ei olla viitsitty tehdä ite, vaan ne ollaan otettu tosi halvasti suoraan leffasta. Tähän kun lisää vähäisen pelattavuuden määrän, niin kyseessä on todellinen teineiltärahatpois-peli, jonka fiksu peliaddikti kiertää kaukaa.



joo mut pointti olikin siinä et siin pelis ei oo mitään ideaa ja se on kuin suoraan leffasta ja mun mielestä jos on lotri peli niin musta ois aika omituista jos siin esim pitäs rakentaa kaupunkia jos nyt sait mun pointin =D

Quote by typ0

joo mut pointti olikin siinä et siin pelis ei oo mitään ideaa ja se on kuin suoraan leffasta ja mun mielestä jos on lotri peli niin musta ois aika omituista jos siin esim pitäs rakentaa kaupunkia jos nyt sait mun pointin =D

joo siis mä sain kyllä sun pointin ja se olikin oikein hyvä pointti koska mä oon tosta pointista ihan samaa mieltä koska eihän tossa oo oikeestikaan niinku mitään idistä että se lotri peli on tollanen mut siinä sä oot ihan oikees et sillon se vasta tyhmä oliski jos siinä rakenneltais jotain kaupunkeja niinku jossain civilizationis mikä on muuten kans hyvä peli toisin kuin tää lotri peli

Quote by Elwira

Siis ei pissa suomessa vaan siis POISSA heh!
...Nooo... Miten sen nyt ottaa... :003:

Mut joo, onko pläykkarille olemassa jotain vanhojen larryjen / indyjen / monkey islandien / Sierran Questien tyyppisiä pelejä olemassa? En ole nimittäin itse kovastikaan löytänyt. Kun muutenkin ihan PC puolella on niin hankala löytää niitä hyviä pelejä.

O