Playstation2 pelit suomeksi?

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Elwira

Kiesus mitä väkivaltaa. Äijjä hakkaa ja potkii vatsaantulioilta...


No jos jengi tulee vatsaan, ni kai sitä pitää jotenkin puolustautua (oli ihan pakko).

Quote by khatt



No jos jengi tulee vatsaan, ni kai sitä pitää jotenkin puolustautua (oli ihan pakko).


Aijai! Toi oli paha. Nuo "halki-poikki-ja-pinoon" & "joka kerta lentää kunnolla verta" pelit ovat aika terapeuttisia valillä kun oikein vituttaa. Pleikka kakkosella en vaan ole nähnyt vielä ainuttakaan hyvää 3d-räiskintää, mutta niistähän tässä ei ollutkaan kysymys. Mitä tulee siis PS2:n parhaaseen peliin - Tony Hawk Pro Skater 3!

Itse olen hakannut peukut ruvelle Tony Hawk 3:n kanssa. Sitä voi pelata kaveria vastaan jaetulla ruudulla, ja sekös vasta hauskaa onkin. Ratoja on paljon erilaisia, ja perustemput on aika helppo oppia. Meininki on niin hyvä, että peliin jää helposti koukkuun.

Varmaan enemmän tietoa vois löytyä nyysseistä: sfnet.harrastus.pelit tai Muropaketin peliboardi

Quote by Elwira

Jep! Ostin Harry potter 2:kkosen ja seoli suomeksi!!!!!!????? Tuntuuko hieman tyhmälle?


Eiks se ollukaa sit muka lapsille tarkotettu :D

GTA3 on aika hyvä, vittu että tuntuu välillä hyvälle ku saa riehuu
niin ettei kellekään oikeasti käy mitään =) Sodat vois pistää pelkiks
konepeleiks niin vitutukset vois purkaa tappamatta oikeesti ketää

kokeile niitä pelejä siellä liikkeessä, niin säästyt kalliilta pettymykseltä. Ja ton Harry Potterin voit varmaan vaihtaan engl. kieliseen kaupassa.

Quote by Ezzy

kokeile niitä pelejä siellä liikkeessä, niin säästyt kalliilta pettymykseltä. Ja ton Harry Potterin voit varmaan vaihtaan engl. kieliseen kaupassa.


Kiitos...aivan...muttakun peli on tilattu netistä... No kyllä sitä pystyy pelaamaan. Tuntuu vaan niin hassulle et puhuu suomea.:D

Quote by CM



Eiks se ollukaa sit muka lapsille tarkotettu :D

GTA3 on aika hyvä, vittu että tuntuu välillä hyvälle ku saa riehuu
niin ettei kellekään oikeasti käy mitään =) Sodat vois pistää pelkiks
konepeleiks niin vitutukset vois purkaa tappamatta oikeesti ketää


Tjaa... mä en lämpee siihen peliin... Jotenki ku se saa niiltä mafiosoilta tehtäviä ja sit käy hakemassa ilotyttöjä sieltä sun täältä ja ok se on kyllä hauska juttu kun se käy puskassa naiskentelemassa niitä välillä. :D

saax pleikkarille nethäkkii?

*pluR*

En tiedä onko mulla jokin perversio, kun mun mielestä GTA3 ja erityisesti Vice City ovat molemmat aivan poskettoman hauskoja ja PS2:n ylivoimaisesti parhaimmat pelit!

Mua jollain ihmeen tavalla viihdyttää se anarkia mille pelit luovat mahdollisuudet. Usein tuleekin naureskeltua aika huolella kun laittaa ostoskeskuksessa paikat sekaisin ja poliisit ovat kadulla tankkien kanssa vastassa!
:D

Suosikkiaseet:

1. Tarkkuuskivääri
2. Tankki
3. Katana/Moottorisaha

(Ps. IMO pelin paras temppu on heittää käsikranaatti yökerhon tanssilattialle! :D )

Quote by Tapi T

En tiedä onko mulla jokin perversio, kun mun mielestä GTA3 ja erityisesti Vice City ovat molemmat aivan poskettoman hauskoja ja PS2:n ylivoimaisesti parhaimmat pelit!

Mua jollain ihmeen tavalla viihdyttää se anarkia mille pelit luovat mahdollisuudet. Usein tuleekin naureskeltua aika huolella kun laittaa ostoskeskuksessa paikat sekaisin ja poliisit ovat kadulla tankkien kanssa vastassa!
:D

Suosikkiaseet:

1. Tarkkuuskivääri
2. Tankki
3. Katana/Moottorisaha

(Ps. IMO pelin paras temppu on heittää käsikranaatti yökerhon tanssilattialle! :D )


Täh? Hei mä en ole päässy noin pitkälle... Mitä mitä missä kohdassa?

Quote by Elwira

Täh? Hei mä en ole päässy noin pitkälle... Mitä mitä missä kohdassa?

Noi jutut on Vice Citystä, joka on käsittääkseni joku jatko-osa GTA3:een. Mutta ainakin tarkkuuskiväärin ja kranaatteja saa myös GTA3:ssa.

hyvä peli: final fantasy 3 (oikeasti ff6) super nintendo entertainment systemille. muutenkin uudet konsolit käy tylsiksi :) tosin uusinta zeldaa odotellaan kyllä gamecubelle. tässä huushollissa on nes, snes, gamecube, sega megadrive, ps ja ps2 ja kyllä toi snes on se paras :)

Quote by Elwira

Valaskaa mua vähän etten ostaisi pelejä joita ei kannata edes pelata kun ne on tylsiä.


Mielestäni hyvä saitti tsekkailla PS2 -pelejä on :

http://ps2.ign.com/

Tuolla voi esimerkiksi listata genreittäin arvosanojen mukaan, löytyy isot kasat kuvia jne.

PS2 on ollut kyllä pelien tason suhteen pienoinen pettymys. GTA3 on ihan "hassu" mutta siinä on muutamia IMO idioottimaisuuksia jotka pilaavat gameplayn, nelostakaan ei sitten jaksa ostaa kun kolmonenkin on kesken.

Suositelkaas jotain kivoja! :) PSX:llä uppos Syphon Filter -sarja, PS2:lla suurimmat vibat on tähän mennessä irronneet Ace Combat 4:stä, joka olisi pikkaisen suuremmalla simulaattorimaisuudella ja useammalla tehtävällä varsin täydellinen.

Nii ja tuo Nethackin PS2 -porttaus olis kyllä aivan ylikilleri :D


edit : lisäys

Quote by Elwira

Valaskaa mua vähän etten ostaisi pelejä joita ei kannata edes pelata kun ne on tylsiä.


Myy pois PS2 ja osta parempi laite tilalle :rolleyes:

Tällä hetkellä olen aivan koukussa mario sunshineen, super mokey ball on myös kova sana (kakkonen olisi kiva saada) :)

Välillä erehdyin ostamaan PS1:n, mutta nyt olen taas palannut ruotuun ja omistan cuben ... Ei ole Nintendon voittanutta

Milloinkas tulee GTA Vice City normaalille pelikoneelle eli PC:lle? Mitään pleikkareita tueta, ja niillä pelaaminen on sitä paitsi vammaista ;)

GTA3 on kyllä loistava peli. Useimmat glitchit ja salaiset mestatkin jo kokeiltu läpi, ja vähän kaikkea modattu.

Quote by Ante



Mitä tulee siis PS2:n parhaaseen peliin - Tony Hawk Pro Skater 3!

Itse olen hakannut peukut ruvelle Tony Hawk 3:n kanssa. Sitä voi pelata kaveria vastaan jaetulla ruudulla, ja sekös vasta hauskaa onkin. Ratoja on paljon erilaisia, ja perustemput on aika helppo oppia. Meininki on niin hyvä, että peliin jää helposti koukkuun.



Kannattais varmaan jo vaihtaa Tony Hawk NELOSEEN! Uudet kentät, enemmän ja vaikeampia tehtäviä, ym. ym.

Elwiiralle vielä; Vähintään 95% lisenssi-peleistä (elokuvat, sarjakuvahahmot ym.) on täydellistä shaissea ja pelkkää rahastusta. Yritä välttää sellaisia. Kannattaa todellakin miettiä millaisia pelejä haluaa pelata ja sitten hieman käyttää Googlea ja etsii muutaman arvostelun kyseisen genren peleistä. Pieni vaivannäkö palkitsee, koska jos ostaa randomilla pelejä, ne on yleensä huonoja.

Hyvä saitti jossa on tonneittain peliarvosteluja, keskustelufoorumeja, cheattikoodeja, vinkkejä ja paljon muutakin löytyy osoitteesta: http://www.gamefaqs.com. Pelit on jaoteltu konsolien ja lajityyppien mukaan.

Quote by Markus-L

Suositelkaas jotain kivoja! :) PSX:llä uppos Syphon Filter -sarja


todellakin. vielä kun olis pleikkari, jolla noita pelais :D

Quote by ville



Myy pois PS2 ja osta parempi laite tilalle :rolleyes: Tällä hetkellä olen aivan koukussa mario sunshineen


Verenpaineeni nousee, kun joku mainitsee Mariot :mad: antakaan pappaparan jo mennä eläkkeelle...se on niiden tattien ja käpäisten monsujen perässä juossut jo tajuttoman monta vuotta :D

ja Ville, Xbox meni sitten nintsarin ohi myyntitilastoissa...told ya so ;)

Quote by Ezzy


Verenpaineeni nousee, kun joku mainitsee Mariot :mad: antakaan pappaparan jo mennä eläkkeelle...se on niiden tattien ja käpäisten monsujen perässä juossut jo tajuttoman monta vuotta :D


Aivan, siksi mario onkin ihan kuningas :)


ja Ville, Xbox meni sitten nintsarin ohi myyntitilastoissa...told ya so ;)


Minkä lähteen mukaan? Tämän lähteen mukaan, PS2 johtaa reilusti (50 miljoonaa myytyä laitetta) ja Nintendon arvio on maaliskuun loppuun mennessä 16 miljoonaa, kun Microsoft arvio myyvänsä 9-11 kesäkuun loppuun mennssä.

Euroopassa xbox todella myy paremmin kuin cube, mutta asioita pitäsi muistaa tarkastella koko maailman kannalta :)

Toisaalta ei noilla luvuilla sinänsä ole mitään väliä. Kaikkia kolmea laitetta on myyty niin paljon, että pelin saatavuus on jo turvattu.

...ovat IMO mm. seuraavat:

PC

Soldier of Fortune
Medal of Honour II
Spiderman
Hitman I ja II
Thief II

PS2

Vice City
Dead of Alive II (paras mätkintä ever!)
Baldur's Gate
Metal Gear Solid II
Jack & Daxter

Xbox

Halo
Spilter's Cell
(se toinen Tom Clancyn kirjan pohjalta tehty peli)

Game Cube
Uskomatonta, mutta mä en oo edes pelannu Game Cubella mitään! :D

Quote by Koopa

hyvä peli: final fantasy 3
Parempi peli: Final Fantasy 7 - Ehdottomasti oma roolipelien suosikki. Pari vuotta sitten pelailin paljo Nethackii, mutta *) kävi 386 koneen ja kovalevyn kanssa ikävästi.

Itse olen sitä Tony Hawk 2:sta pelaillut joskus, kun pikkubroidin koneella se oli. Se on ihan lepposaa puuhaa, vaikka skeidaus ei muuten kiinnostakkaan. Sen tyyppiset pelit (snoukkaus, skeidaus, bmx, etc.) voisi sopia Elwiralle myös. Actionia, mutta ei verta.

Ne mitä itse pelailen (olen alkanut monen vuoden tauon jälkeen ihan kunnolla pelailemaan.) on melko tämän tyyppisiä (Melko täydellinen lista siitä mistä olen koskaan tykännyt):
Civilization I, Ages Of Empires/Wonders, Close Combat III, Master Of Orion/Magic, Homeworld, Doom I, Wolfenstein 3D (1-6), Soldier Of Fortune II, Medal Of Honour: Allied Assault, Final Fantasy 1-9, Larry 7 ja sitä vanhemmat Sierran pelit, LucasArtsin vanhat pelit. Varmaa ihan kaikkia roolipelejä tullu hakattuu Sierralta ja Lucasilta, Nethack [ja hetken Spurguxia].

Ja tuosta voisin aasinsillalla takaisin sinnepäin aiheeseen. Eli itse kun pelailin pikkupoikana niitä Sierran ja LucasArtsin (Taisivat tehdä Lucasfilm nimellä aika pitkään niitä pelejä. - Muistaakseni.) pelejä, niin niissä oppi englantia. Sierran peleissä varsinkin. Koitappa ottaa vaikka Leisure Suit Larry 2: Lookin For Love (In Several Wrong Places) ja pelaa se ala-aste englannilla läpi. Multa ja parilta kavereilta ne onstu. Kun grafiikka ja muu kehittyi, juonet peleistä lähes katosivat. Siksi itse lopetin pelaamisen. Nyt alkaa olemaan taas niin, että jopa räiskintäpeleissä on hieman jotain juonta mukana. Varsinkin MOHAA on juonellisestikin mukava.

Ja kun nykyään voi sillä hiirellä hoitaa lähes kaiken, niin tarvii vähemmän englantia osata, kuin niissä Lucasinkin peleissä. Joku Maniac Mansion, jossa oli kaikki komennot näkyvillä ja siitä valitsee vaikka "Put - purple meteor - to - trunk" niin ei tarvitse itse edes osata kirjoittaa - mutta silti englanninkielistä tekstiä tuli osata lukea. Vanhat pelit olivat melkeen ainoa syy, miksi iskältä ja äiskältä pyysin Suomi-Englanti-Suomi sanakirjan joululahjaksi.

Varmasti opin enemmän englantia niistä peleistä, kuin englannintunneilla konsanaan. Nyt kun vielä on alettu lasten piirrettyjä dubbaamaan ja vielä kun pelit käännetään... Saadaan vihdoin irroitettua Suomi irralleen koko muusta maailmasta. Pelit ja varsinkin sellaiset, jossa joutuu ymmärtämään kieltä ovat erittäin oivia opettajia. Joo, ehkä jotain 3-5 vuotiaille tarkoitettuja pelejä voisi kääntää osaksi, mutta kyllä kun lapsi jo pienestä pitäen kuulee vieraita kieliä, niin korvakin kehittyy.

[Sierra] - [LucasArts] - [Yks peli]

*) - Ota aina varmuuskopio!

"Save early, save often." - Al Lowe

Jep! Ostin Harry potter 2:kkosen ja seoli suomeksi!!!!!!????? Tuntuuko hieman tyhmälle? Onko näitä pelejä paljonkin suomeksi? Kertokaa jotain hyviä pelejä... ? GTA3:sta myyjä suositteli kauan aikaa sitten ja kun pelasin sitä niin... Kiesus mitä väkivaltaa. Äijjä hakkaa ja potkii vatsaantulioilta... Tyhmä peli. Sit Taru sormusten herrasta 2 zeeesus... toistaa koko pirun leffan ja sitä ei ole kivaa edes pelata ja nyt suomalainen Harry Potter!!! Täh? Valaskaa mua vähän etten ostaisi pelejä joita ei kannata edes pelata kun ne on tylsiä.

O