söpöin DJ? ^_^
Kauniit nais DJ:t on ikävä kyl harvassa, mut täs mun suosikkeja..
Tara Reynolds
Sister Bliss
Elwira
ja DJ Rap *sydän*
Ja kattokaas tuolt DJ Rap:n kotisivulta http://www.propertalent.co.uk/framer.html, siinä bitch of the week jutussa, se sanoo et \so if anyone needs a roommate..\.. Tuliskohan tuo mun luo, mulla ois ylimääräinen patja.
Mitenhän tuo patja nyt liittyy mihinkään..
[q]dalifemme77:
NICK HOLLOWAY tai BK!!!!*pahis**sydän**sydän**slurps*
[/q] BK.................
Hmmm toi jussis on aika söötin näkönen.........*blush*
[q]bilehile81:
Hmmm toi jussis on aika söötin näkönen.........*blush*
[/q]
Älä koske! Se on mun!
[q]henne:
hmm...Defa on musta aikas söpö*sydän* jooh..
[/q]
Defal on isot kädet
[q]Jone:Älä koske! Se on mun!
[/q]
Enkä oo.
[q]JussiS:
---
Jone:Älä koske! Se on mun!
---
Enkä oo.
[/q]
Vähänkö oot nihkee, vai onko tää nyt taas sitä että häpeät poikarakkauttamme ja haluat osoittaa sen vain yksityisinä hetkinä hiljaisessa ja hämyisässä katedraalissa?
TJEU: Esa Saarinen - Poikarakkaus
[q]Jone:
Vähänkö oot nihkee, vai onko tää nyt taas sitä että häpeät poikarakkauttamme ja haluat osoittaa sen vain yksityisinä hetkinä hiljaisessa ja hämyisässä katedraalissa?
TJEU: Esa Saarinen - Poikarakkaus
[/q]
Ystävyys, läheisyys, poikarakka-uuuus...
[q]dab:
MLNM huose-vauva Cinnamon. Se on ylisöötti.
[/q]
Hmm....Pitäisikö ihan punastua....;)*blush* Kiitos nyt tästä....*iloinen*
Jos multa kysytään,ni Miettisen Kalle on iha ykkönen!Kai tähän sit pitää sanoa ja Pete Input,muuten tulee mulle avaria...*igor*
Hulkkonen,Seb,Rich,Nostatus,Boot,Anselmi,Defa,Mr.T,Jay-C....Näitä o miljoona.....*pihkassa*
Tytöistä paras on tietty mun oma tyttö,Lucy!
*sydän**sydän*
[muokattu 13.10.2003 15:55]
Kyl selkeesti söpöin miesdj on OlliS. Sen kun saisi soittamaan ilman paitaa jonnekin niin olisi just jees. (Älä olli ota turhia paineita, tää oli vaan tällanen ehdotus.) :D
Cinnamon.
jos olisin dj niin olisin selkeesti söpö ilman paitaakin (Olli, you have a challenger*nauru* )
Suomalaisista Pia V
Ulkomaalaisista Chloe Harris
Ja Pinnie tietysti pojista.
Tosiaan mikä Body!!!*vink* ihan ilokseen katteleepi
ministry of soundin trisha mcgrady osaston avajaisis oli aika *sydän* http://www.hothousedj.com/images/gallery/bb_purple.jpg
ei DJ:t oo söpöjä.. vai sitäkö te kaikki katotte että onko dj söpö vai ei?
Milla Lehto. Siin mimmissä on söpöyden lisäx viel semmosta viileen pirtsakkaa tyyliä*joo*.
*sydän*
Totta.. Milla on kyl söpö