parhaat laitteet

Back to luomisen tuska O

*************************************************
Originally posted by Triip:

viisialueinen EQ aivan loistava.
Käsittääkseni Illusion Rake on omistanut sen aikoinaan...
*************************************************

Kröhöm...

[ 25 February 2002: Message edited by: KimmoK ]

Originally posted by Analogia:
Ehdottomasti paras työkalu miksaamiseen, mästeröintiin,
raiturointiin, efektointiin, sekvenssointiin, sämpläämiseen
ja irccaamiseen on Tietokone. Sillä tekee mitä vaan
sopivilla softilla.


Sanoo mies jonka nick on Analogia

[ 26 February 2002: Message edited by: khatt ]

Originally posted by khatt:
Sanoo mies jonka nick on Analogia

[ 26 February 2002: Message edited by: khatt ]


Mun säröpedaalit on 100% analogisia.

Originally posted by Cassu:
Jep, ei niitä enää 30 000 kappaletta jäljellä ole...


Joo ei ole ainuttakaan jäljellä
Noh, täytyy odotella että joku juoppo/piripää joutuu hirveeseen
rahapulaan ja myy ton laitteen mulle ökyhintaan =)

mc202/tb303. =)

-- xybo

Originally posted by xybo:
mc202/tb303. =)

-- xybo


MC-202 + TB-303 = MC-303! .. NOT

Millasta hintaa muuten on pidetty MC-202:lla?
Hyvä polkkabasso siitä irtoopi

Jaetulla ykkössijalla: Virus KC / Alesis A6. Ei mitään "analogi on kättelyssä parempi"-juttua jaksa, vaan kummastakin irtoaa tosi kaunista ja tarvittaessa järeää soundia, täydentävät hyvin toisiaan.

Herätetään ikivanha threadi henkiin. :) Törmäsin tähän kun etsin arkistoista muuta tietoa...

Oma suosikkini ehdottomasti: Roland SH-101.

Aivan sen kannoilla seuraa Juno-106 ja hiukan kauempana Virus Indigo 2. Tässä listassa on vain mulla itselläni käytössä olevia laitteita... Jos omistaisin vaikkapa Oberheim Matrix-12 niin se varmaan kiilaisi äkkiä kärkeen. :) Niin ja sanomattakin on kai selvää että TB-303 on yksi suosikeista! :D Valitettavasti en vaan ole saanut sellaista (vielä) hankittua...

Omistin ainoinaan Korgin NS5R:n, josta lähti loistavia pädi/kuoro soundeja. Varsinkin yhden efektin läpi, jonka nimeä en nyt jaksa muistaa. :p

Quote by Charlie

Omistin ainoinaan Korgin NS5R:n, josta lähti loistavia pädi/kuoro soundeja. Varsinkin yhden efektin läpi, jonka nimeä en nyt jaksa muistaa. :p


Hih toi on namiloota :D
Itellä vieläkin käytössä tosta tehty "modattu" versio NX5R.
Ihanien padejen lisäks siit irtoo makeita rumpusoundeja!
Ja ne efektit... uuh..

Niin mut tähän topikkiin pistäsin silti Waldorfin MicroQ:n.
Pieni ja pippurinen loota josta irtoo kaikenlaiset vinkunat, surinat, pädit, arpit, leadit, bassot, vocoderisoundit ym ym.
Kulkee kätsysti mukana ja on ihqun keltanen :cool:
Toimii myös mainiosti livenä..

Pakko kantaa korsi kekoon.

Autiolle planeetalle ottaisin mukaan oman harmaan
SH101:ni, se on aina paras, piste. Erittäin monipuolinen
laite (omien rajoitustensa puitteissa), kompakti, äärimmäisen sympaattinen jne.
Toimii jopa pattereilla...!

Sanoisin ehkä myös MPC2000XL jos sellaisen itse
omistaisin, MPC:n asema biittimusan monitoimikoneena
lienee aika kiistämätön. Ostoslistakamaa.

Oon omistanut vain 4 laitetta,
rave-o-lutionia halusin ku hullu puuroa mut kun sellaisen hyppysiini sain, jotenkin petyin aika pahasti....
Lauantaina myin vanhan kaOssin pois Maanantaina ostin just Korg KaossPad 2. Täytyy sanoo et ihan pätevä verme dj:lle joka sitä osaa käyttää (toisinku ykkönen), mut en kyllä antais sillekkään mitään erityis mainintaa.
sitten vielä se neljäs, vanha patterikäyttönen lastensyna jostain about 80luvun puolesta välistä, sitäkun soittelee joku valmis merenge komppi taustalla ja laulelee mikkiin aurinkoisena päivänä on tunnelma täydellinen, mut ehkä sekään ei saa sitä statusta....

Nähtäväksi jää.... :)

Quote by Remotion

vanha patterikäyttönen lastensyna jostain about 80luvun puolesta välistä

Heh, onkohan tämä SH-101? :D

Mun ehdoton suosikki on semmonen ite rakennettu summeri.

ku painaa nappii ni se inisee ihanat saundit ja sit ku viel tökkii kaiutinta sormella ni siihen saa LFO:n ja sit viel käyttää vähän kulunutta patterii ni kuulostaa siltä ku laite ois ajettu EQn ja filtterin läpi :p

joskus pienempänä tuli koulussa rakennettuu se, sillon se vasta mahtava oliki.:D

mä diggaan laittaa pyykkipojalla pahvinpalan polkupyörän pinnojen väliin, ja sit ku ajaa ni "prööööööööööt", ihan ku olis suomen mika häkkinen

Renoisella varustetun tehokkaan PC:n jälkeen suosikkilaitteeni
on Yamahan DX7 :006:

Quote by Tres

Yamahan DX7 :006:


ooih... onko sulla tommonen ??? :) ai saakeli.... siistiä :) kelpais mullekin ;)

Quote by 029

ooih... onko sulla tommonen ??? :) ai saakeli.... siistiä :) kelpais mullekin ;)


Sehän on meidän Nub-projektin selkäranka. ;)
Sääli kyllä laite on yhteisomistuksessa ja sijaitsee edelleen
Pirkkalassa :T

Meitsi tykkää ihan simona mun nanoloop-softalla + midillä varustetusta Gameboysta. Se vaan on niin lääh, pirun hyvä live-vehje, kompakti ja sillä voi pelata pelejä rrkele! :D

Quote by dj_happo


Heh, onkohan tämä SH-101? :D


Äiti löysi sen roskiksesta _joskus_ ja kiikutti meille sillonku mä olin vielä pieni. Täytyykin tarkistaa :D , se on kait tallella viel vanhempien sängyn alla pahvilaatikossa. ;)

O