Quick Exercise for the Mind

Back to yleinen keskustelu O

Originally posted by Second Trip:
Originally posted by Introvert:...

... Kokeilkaapa vähän kehittyneempää versiota:

Outo testi

------------------------------------------------------------
Mulle tuli tosta testistä vastauksiksi:
8
Kurkku
Sininen Vannesaha

Ei menny ihan nappiin.

Originally posted by Jokke:
Nopeasti! Ajattele työkalua ja jotain väriä!



Adobe Photoshop!

Voisinkin mennä nurkkaan häpeämään...

Punainen vasara. Tää onkin sitten varmaan ainoo testi jonka tulokset väittää että mä olen täysin normaali

>

olut.
mieleeni tuli kylmän huurteinen kaljapullo, oikeasti.
huh...

>

onneksi olen sentään epänormaali vihreän jakoavaimeni kanssa.

Punainen vasara.

Ja toiseen testiin 9, kaali.

Ekan testin perusteella pelästyin jo olevani normaali.

Muutenkin tuntuu, että Platinumista voisi löytyä jopa enemmän siihen kahteen prosenttiin tipahtavaa väkeä kuin "normaaleja".

Hehhei toi F testi toimii..

-Miten niin 6 F kirjainta!!

[ 20 May 2002: Message edited by: WhiteSpot ]

..mustaa vasaraa ja 6 f-kirjainta..

Punainen vasara tuli joo... tosin aluksi en meinannut edes osata lukea pelkkien numeroiden jälkeen

Originally posted by Introvert:
Kokeilkaapa vähän kehittyneempää versiota:

Outo testi


Ja tuossa kun käskettiin ajattelemaan vihannesta niin seuraus oli... ööö.. vihannes... öö... juurekas... öö ... ei sellasta taida ollakkaan... oranssi... ei v'ttu sehän on väri.. ööö.. äkkii nyt jotain mieleen... öö oranssi... ei kun siis PORKKANA... un'fuckin'believable...

Originally posted by JZZ:
Keltainen vasara...


ollaanx samixet?

Originally posted by H.Abismo:
Tsiigatkaa seur kerran sitä mainosta mis pitää valita tietty kortti ja sit otetaan pois se mitä ajattelit ja perään: "Sinä olet kiinnostunut riskisijoittamisesta..."


Siis se mainos missä on se pingviinimikälie?

Itselläni ei ole televisiota mutta näin tuollaisen leffassa, ja en edes ajatellut ihmeempiä, ja katsoin sitä tyyppiä ja mainoksen huonetta, ja heti korttien vaihduttua iski silmään et mitä järkee täs mainoksessa on, kun siinä aivan eri kortit on.

Kerran näin, tosiaan, mutta tällanen muistikuva on, että ekas kädessä on kuningas, 2 daamia ja 2 jätkää, kun taas tokassa on kaks kuningasta ja kaks naista.

"mit vit?"

Näitä e-mail-liitteisiä juttuja on huono enää tsekata kun aivot virittäytyy heti ekoissa lauseissa spottaamaan / ennakoimaan kaikki jujut ettei vain menisi lankaan.

Silti työkalu oli oikea, paitsi väärän värinen.

Kattoiko kukaan Ylen kanavalta tullut ohjelma jostain katutaikurista joka levitoi itsensä ja teki kortti- ja kolikkotemppuja? Hän näytti ihan ensimmäiseksi yhden korttitempun missä se flippas korttipakan niin et ohjelman katsoja näki pikaisesti kortit. Mieleeni jäi eräs kortti ja tämä taikuri lausui sen kortin sen jälkeen. Sen jälkeen mä olin

Harmaa jakoavain. Oonko mä tylsä? :P

Mulla tuli kanssa mieleen Adobe Photoshop. Mikähän muakin riivaa.

Öh. punainen SAHA :P
noista muista meni kaikki pieleen.. luku oli 10 ja vihannes tomaatti...

Punanen vasara!!

Numero 6, PORKKANA, sekä 3 F -kirjainta

Ja lehmä juo maitoa

punainen vasara
numero: 6
porkkana

Mä oon niin vietävissä....

[ 30 May 2002: Message edited by: funkyboy ]

Öh... punainen ruuvimeisseli, 10 ja kaali...

[ 30 May 2002: Message edited by: Lara C ]

mul tuli mieleen
musta rälläkkä

sitä tää raksahomma teettää

Originally posted by Introvert:
Outo testi


Teenkö mä jotain väärin, kun mä en saa oikeeta vastausta mistään?

edit: ajatelmia tästä alaspän... (Omia pähkäilyjä.)

Tuli vain mieleeni. Kun noilla täytekysymyksillä resetoidaan aivot, niin mistä se punainen vasara tulee?

Punainen on ensimmäinen väri minkä vauva näkee, kunhan saa silmänsä auki ja totuttautuu valoon. Mikä on vauvan ensimmäinen työkalu? Mitä kaikki vauvat tekee, kunhan saavat peukalo-otteen? No lyövät helistimellä tai millä tahansa käteen osuvalla ihan kaikkea mihin yltää. Punainen värinä on myös sellainen, että esmes ihmismassasta jos näet henkilön jolla on keltainen tai punainen paita, hänen kasvonpiirteet jää helpommin mieleen. Joskus näin jonkun ihme dokkarin, missä laitettiin jo kuolleen apinan aivoihin näköhermoihin kiinni jotkut reseptorit ja niiden edessä heiluteltiin värejä. Mitään sähköistä impulssia ei tullut kuolleista aivoista muun värin kohdalla, kuin... arvaatteko? ...PUNAISEN!

Lehmä = Maitoa, juustoa, hampurilaisia... ja siksipä ilmeisesti ajatusmaailma käsittää kysymyksen: "Mitä lehmästä juodaan?", eikä "Mitä lehmä juo?".

Tämä kysymys, missä laskettiin plus laskuja. Ilmeisesti kun aivot laitetaan plus ja miinus lasku tasolle ja heitetään x+y kysymyksiä ja sen jälkeen nenän eteen 12 ja 5, niin 12+5=17, joka ei mahdu tähän joukkoon, mutta siinä ilmenee luku 7, joka tulee myös luvuista 12-5. Toisaalta tämän joukon 5 ... 12 kolmas luku on 7. Kolmehan on se luku jonka sanoisi, jos pyydetään sanomaan mikä tahansa luku.

Porkkana kysymykseen en osaa keksiä edes vastausta. Itse ajattelin tosin retiisiä, kun jostain syystä ajattelin testin aikana Fragleja. Ne oli pelottavia kun olin pieni.

[ 31 July 2002: Message edited by: Taedium ]

O