Mikä plattarissa nyppii? (ent. KAPITAALEILLA KIRJ...)

Back to yleinen keskustelu O

Tota joo, aika farssiks menee taas :)

pitää vissiin sitten jokaiseen miksaus-/biisi-/bile- jne topikkiin, joka ei kiinnosta, käydä tästä eteenpäin lisäämässä jotain valitusta ja "vittu ku ei kiinnosta hevonpaskan vertaa" -replyjä. kai se foorumin taso näin sitten paranee, mene tiedä.

Quote by mömmöemmi


Kummallista kun ketään ei ole bannattu. Huvittavaa mutta olkoon...

Quote by FM

Kummallista kun ketään ei ole bannattu.
Lukeeko bannattujen profiilissa, että on bannattu? Ja voiko bannatuille lähettää privaa?

Ainakin kytköselle menisi priva läpi, eikä profiilissa ole bannauksesta mainintaa. En kyl sit tiedä miten se bannaus ilmenee muuten, ku et ei pääse loggaa sisään.

Tällä kertaa mielestäni FM on toiminut aivan asiallisesti, eikä syyllistynyt yliampumiseen. Se tietokonetopic on ihan hyvä topic, sillä moni tekee tietokoneellaan muutakin kuin musiikkia, jolle olisi jo oma topic Audio Techin puolella.

Ihmiset ovat erilaisia ja joku voi tuntea, että ko. topic on turha ja tarpeeton. Tietysti aiheesta voi ilmaista mielipiteensä. Jos tänne suurin osa postaisi kaikkea turhaa olisi tämä melkoinen sillisalaatti. Pieni naljailu turhista topiceista nostaa tasoa, mutta se mihin suuntaan tuo tietokonetopic oli menossa kun useampi rupeaa jo kirjoittelemaan mitäsattuu, niin se jo häiritsee muita. Joihinkin topicceihin olen itsekin kirjoittanut, että tämä ei välttämättä ole kaikkein fiksuin topic, mutten ole jäänyt sinne "tylsälle" topicille sitten roikkumaan ja kirjoittelemaan jatkossakin kuinka tyhmä se topic on.

Quote by j.cage

Pahiten mättää nää Wannabe modet jotka kitisee kaikkialla ja kaikesta joka ei heidän näkemyksensä mukaan ole topicin mukaista. Antakaa modejen hoitaa ne hommat ja pitäkää näppinne kurissa vaikka kuinka syyhyttää päästä nokittelemaan jollekulle...


word

daniel braun ja muut vois välillä tehä muutakin kuin analysoida jonkun threadin ja joidenkin ihmisten postauksien tarpeellisuutta.

Mua taas ärsyttää jotkut tekonokkelat wiseguyt joiden pitää tulla enemmän kuin aukomaan päätään jos asiat ei kiinnosta. Sitten pitää mennä inisemään toiselle foorumille sympatiaa, tekaistuilla bannaus-syytöksillä. Aika lapsellista

Quote by Turan



word

daniel braun ja muut vois välillä tehä muutakin kuin analysoida jonkun threadin ja joidenkin ihmisten postauksien tarpeellisuutta.


Itseasiassa, jos hiukkasenkin enemmän katsot mitä olen kirjoittanut, huomaat sen että en todellakaan useasti dissaa sitä mikä postaus on tarpeellinen tms. Enemmälti itse kirjoitan sitä hirveetä shittiä joka on niin pahasti ohi topicin että joku huomauttaa mulle siitä...

Kannattaa yleensä ottaa silmä käteen ja tarkastaa asia, ennen kuin menee sanomaan mitään ;)

Quote by Daniel Braun

Kannattaa yleensä ottaa silmä käteen ja tarkastaa asia, ennen kuin menee sanomaan mitään ;)


en mä väitäkään, ettet muuta tääl puhuis.

http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=&threadid=9153

Quote by Turan



en mä väitäkään, ettet muuta tääl puhuis.

http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=&threadid=9153


Jos satut huomaamaan niin olennainen osa kirjoittajista, mun lisäksi, ihmettelee ton olemassa oloa... MM. Tapi T lähes heti alkuun kertoo mielipiteensä kyseisestä topicista.

Ei sinänsä, kyllä mä sen myönnän että kärkkäästi ilmoitan mielipiteeni asioista jotka eivät mulla kuulu, mutta minkäs itselleni voin. Olenkin varmaan saanut monien silmissä aikas vittumaisen kuvan muodostettua omasta persoonastani. Tiedän, olenkin aikas vittumainen kaveri, mutta en kuitenkaan täys mulkku. Kait :rolleyes:

Noh, oikeesti tää hemmetin tappelu/valittaminen/vikiseminen pitäis lopettaa täällä plattarissa. Joten...

peace!

Quote by Daniel Braun



Ei sinänsä, kyllä mä sen myönnän että kärkkäästi ilmoitan mielipiteeni asioista jotka eivät mulla kuulu, mutta minkäs itselleni voin. Olenkin varmaan saanut monien silmissä aikas vittumaisen kuvan muodostettua omasta persoonastani. Tiedän, olenkin aikas vittumainen kaveri, mutta en kuitenkaan täys mulkku. Kait :rolleyes:

Noh, oikeesti tää hemmetin tappelu/valittaminen/vikiseminen pitäis lopettaa täällä plattarissa. Joten...

peace!


Taisin onnistua äsken kirjoittamaan sinusta hieman asiatonta tekstiä erääseen toiseen nimeltä mainitsemattomaan topikkiin, joten sori...

T:Tero

Quote by Individual



Taisin onnistua äsken kirjoittamaan sinusta hieman asiatonta tekstiä erääseen toiseen nimeltä mainitsemattomaan topikkiin, joten sori...

T:Tero


Eip tuo mittään. En mä pahalla muistele...

Tiedän, olis kannattannu postittaa privana, mutta julkisesti on uskottavammalla pohjalla.

Quote by Taedium

Lukeeko bannattujen profiilissa, että on bannattu? Ja voiko bannatuille lähettää privaa?

Ainakin kytköselle menisi priva läpi, eikä profiilissa ole bannauksesta mainintaa. En kyl sit tiedä miten se bannaus ilmenee muuten, ku et ei pääse loggaa sisään.



Bannaus näkyy vain käyttäjälle itselleen ja ruutuun tulee teksti "Sinulla ei ole lupaa tehdä sitä sun tätä" (en muista miten menee). Tuo ilmoitus ei kuitenkaan tarkoita että käyttäjä olisi bannattu. Se voi johtua myös siitä että käyttäjä on esim vaihtanut sähköpostiosoitteensa profiilissaan, jättänyt ohjeet lukematta ja näinollen ei myöskään ole aktivoinut tiliään meililaatikkoon tulevalla linkillä. Varmaankin 95% kaikista "bannauksista" johtuu tuosta väärinkäsityksestä ja saan viikottain vihaisia meilejä miksi käyttäjiltä jotka väittävät olevansa bannattu....

Quote by Daniel Braun



Olenkin varmaan saanut monien silmissä aikas vittumaisen kuvan muodostettua omasta persoonastani. Tiedän, olenkin aikas vittumainen kaveri, mutta en kuitenkaan täys mulkku. Kait :rolleyes:

peace!



joosiis eiköhän kaikki täällä ole tarpeeksi "älykkäitä" tajuamaan että jonkun internet-raapustelun perusteella ei ihmisiä kannata leimata/tuomita..

esim allekirjoittaneelle tämä nyt ylensä on toimistopäivän tylsyyden tappamista ja ajankulutusta ja sen takia usein asiattomia viestejä tulee laitettua :p

Quote by kytkönen


esim allekirjoittaneelle tämä nyt ylensä on toimistopäivän tylsyyden tappamista ja ajankulutusta ja sen takia usein asiattomia viestejä tulee laitettua :p


Sama homma rahikaisella. Oikeasti odotan kouluun pääsyä, jotta näihin päiviin tulisi vaihtelua. Pitää varmaan ruveta krimikseksi, että sais tienestit niin kovalle tasolle, ettei tarvitsisi homehtua toimistossa kesäisin. 9 to five meininki tappaa aivot.

O