Minne menet armeijaan & Miten menee armeijassa?

Back to yleinen keskustelu O

SPOLin minusta teivät ja TJ sellaset 185 :roll: . Toikin alkaa jo tuntuun aika lyhyeltä ajalta ja koko ajan lyhenee... :cool:

Quote by Peter Skogberg
SPOLin minusta teivät

Onko Plaugen tyypeistä vielä joku käymättä inttiä. Spollissa olis kuulemma tilaa vielä :hah:

Ekaksi Linksu, nyt sä... Ei kai tää tähän jää ;)

Tukikohtakomppania - Upinniemi

Spol I/05 Korpraali Haapalainen

TJ 4

:roll:

^
vähiin käy, ennenkö loppuu !
:)

Quote by Timmo
Tukikohtakomppania - Upinniemi

Spol I/05 Korpraali Haapalainen

TJ 4

:roll:

Onneksi olkoon! Korpin jämät parhaat jämät.

:mad: Joulukuussa kertausharjoituksiin.

Quote by Aulis_G

Onneksi olkoon! Korpin jämät parhaat jämät.

Kiitän! Tänä iltana tää jämäkorppi löytyy rose gardenista. Olipahan reissu. :)

I/06 Kajaani. 180 päivällä ajattelin selvitä, heinäkuussa alkaa nimittäin työt heti kun pääsen pois, ja heinäkuussa lähtee myös teknarit tilaukseen heti kun pääsen pois \o/

Oli helvetin kiva katsella puolen vuoden miesten kotiutumista. Itse olisin voinut olla siinä joukossa!

90 aamua vielä. Eikö olekin ihan vitusti?

Ei ol kyl näin paljoa vittu vituttanukkaan sitten ihan pieneen hetkeen. Huome Niinisaloon... Vittu mä vihaan itteäni jo valmiiks...

Tänään se alkaa :panic:

MWAHAHAAHHAAHAAHAHA. ei vaiskaan, tehkää niinku käsketään ja muistakaa syödä hyvin, laittakaa lämmintä päälle ja käyttäkää vapaa-aika urheiluun niin aika suorastaan rientää.

Quote by sauce
MWAHAHAAHHAAHAAHAHA. ei vaiskaan, tehkää niinku käsketään ja muistakaa syödä hyvin, laittakaa lämmintä päälle ja käyttäkää vapaa-aika urheiluun niin aika suorastaan rientää.

MWAHAHAHAHHAAAHAAAHAAAA :D

Ei vaiskaan. Odottavan aika on pitkä... mutta ottakaa alkuajasta (morttikaudesta) kaikki hupi irti, sitä aikaa tulette kaipaamaan!

Vaikka eihän se vitutus millään poistukkaan, voi sitä kummasti lieventää...
Ottaa _paljon_ hyvää luettavaa ja musiikkia (mp3-soitin yms.) mukakaan, niin aika kuluu huomattavasti paremmin.. Ite käytin yleensä vähintään puolet "vapaa-ajasta" lukemiseen.
Niin ja onhan se hyvä paikka alottaa (tai jatkaa) kuntoileen.

Kyllä se urheilu vapaa-ajalla kannattaa. Jaksaakin enemmän ja sitä myötä oikeastaan kaikki helpottuu. Kutakuinkin joka paikassa lenkkeilystä heruu kuntsareitakin.

edit: kielioppi

Quote by Encoder

Kutakuinkin joka paikassa lenkkeilystä heruu kuntsareitakin.

Niin toiset sai toiset ei.
Miinalaiva hämeenmaalla ei saannut.
Komentajakapteeni "Zatsi" :mad:

Quote by insertxox
Quote by Encoder

Kutakuinkin joka paikassa lenkkeilystä heruu kuntsareitakin.

Löysäksi on mennyt kun kuntoilusta saa kuntsareita :mad:

Itselläni jäi aikanaan käyttämättä jopa HL:ä + kasa kuntsareita, koska alijohtajien vähyyden takia lomia ei voinut pitää :mad:

Quote by ville
Itselläni jäi aikanaan käyttämättä jopa HL:ä + kasa kuntsareita, koska alijohtajien vähyyden takia lomia ei voinut pitää :mad:

Mulla kans sama juttu. Tosin mä keräilin kuntsareita aika tehokkaasti (osa tuli kyllä ns. puoli-ilmaseks, eli lähinnä olin oikeessa paikassa oikeeseen aikaan ja osasin yhden homman hyvin).

Voi sitä poloista pikkubroidia, eilen oli lähtö parolaan.. Oivoi! :sad:

Muistakaas armeijan käyneet sitten tsemitellä ystäviä/läheisiänne kunhan tulevat lomille. Aamuläjien elämä kun voi olla henkisesti niin rankkaa :D

O