Barely Legal ylpeänä esittää - METSÄRETKI
Joo o .. pistää vaiks tarpeeks ison lakin päähän ni ei häikkää vaikka mitä tulis taivaalta
[q]PeryMason:
Emmä uskalla tulla ku näin semmosta unta et olin laittomis bileis ja sinne tuli poliisit
sit ei ollu enää kenelläkää kivaa
[/q]
Jos en väärin muista, ni viimeks kuulemma siel kävi poliisit ja totes vaan jotain, et meno oli hyvää ja porukat innoissaan, joten jatkakaa samaan tahtii...
hmm.. nyt Foreca lupaa +12 astetta päiväks.. no siis on toi enemmän kun mun viime metsäreissulla joten \o/ .... sitäku hyppii kovasti ni ei tuu vilu
No minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa niinhän sitä sanotaan ...
äh, ei se noin mee...
se minkä nuorena oppii, vanhana unohtaa.
[q]Elwira:
Joo mua jännittää aivan liikaa... En oo sit soitellu pitkiin aikoihin Heh!
[/q]
ei se mitään....*plur* Mä uskon et se menee kummiskin hyvin...*joo*
niin aivan :)
pieni jännitys kuuluu aina asiaan mutta sit kun vauhtiin pääsee niin se häviää nopeesti.
[q]Relic:
hmm.. nyt Foreca lupaa +12 astetta päiväks.. no siis on toi enemmän kun mun viime metsäreissulla joten o/ .... sitäku hyppii kovasti ni ei tuu vilu
[/q]
sen jälkeen ku toi vitunForeca*dissaa* pilas meidän juhannus-suunnitelmat, ni en oo luottanu siihen pätkääkään... satopa joo tosi paljo Hangossa tai tääl Porvoos... paskanmarjat
aurinko paisto koko päivän molemmis paikois*heiii*, vettä tuli kerran, perjantaina joku 10min*ding*
et niin paljo Forecan täsmäsäähän voi luottaa
insejn oot iha oikeassa.. . toi foreca vois lopettaa koko palvelun.. ja siis henk koht kyllä ihan sama kuhan on hyvä meininki
sen näkee sit ku hetki koittaa mikä on sää
Jep, ihan totta*joo* Ja jenkeissä on täl hetkel tornadoja, siel on saattanu jonkun koko kotikortteli vaihtaa lääniä. Ei voi marista pikku sateesta
....siis 1% mahdollisuudella tulevasta erittäin epätodennäköisestä sellaisesta
[muokattu 27.6.2003 22:42]
*intiaanitanssahdel**hih*
Alustava aikataulu:
n. 22.00-23.00 T-Error
23.00-00.30 pHaze
00.30-02.00 Proteus
02.00-03.30 Halo
03.30-05.00 Dj Naiven VS Tim Duster
05.00-06.30 Elwira
Muistakaas sitten ottaa Offit ja Raidit ja muut suitsukkeet mukaan, ettei kaikenmaailman köppiäiset ja muut mörököllit yllätä pureskelemalla ja pistelemällä
[muokattu 28.6.2003 00:17]
Jee, nyt mul on mahdollisuus viimeinkin käryttää mun nepalilaiset buddhasuitsukkeet mist tulee sellanen smogi sisätiloissa et ei eteensä enää nää*iloinen* Mä vähän epäilen että Nepalin mellakkapoliisi käyttää samoja mömmöjä mielenosoitusten hajottamiseen*justjoo*
\o/ huh ..kohta kohta kohta :) *tanssahdellenÄ
*vetää säämummon ja Mettemannosen väkisin hurjaan poutatanssiin**pahis*
[q]BL Crew:
Alustava aikataulu:
n. 22.00-23.00 T-Error
23.00-00.30 pHaze
00.30-02.00 Proteus
02.00-03.30 Halo
03.30-05.00 Dj Naiven VS Tim Duster
05.00-06.30 Elwira
[/q]
jaiks... ai puol seittemään ei prkle, pakko saada budjettilisäys jostain et saa muutaman batteryn autoon, eihän tuol muuten pysy pystys siihen aikaan enään
Pyh!!
Kun aurinko alkaa paistaa ja aletaan vetää arskaa. Lupaan ettei kukaaan pysty nukahtaa...
Paras unen esto lääke on musa ja hyvä bosse.
Aurinko alkaa kivasti jo 5.00 aikaa paistelee..*piis*
*party* *party*
Nää ois pitäny olla eilen märkä ilta tulossa
[q]PeryMason:
Nää ois pitäny olla eilen märkä ilta tulossa
[/q]
Eipäs nyt vielä itketä siellä. Lantsarit jalkaan ja tamppaamaan!