DJ Mange - Hard & Tight [hard-trance/hardhouse/hard-nrg]

Back to miksaukset ja setit O

probsit.. hyvä setti on. uppoo minuun kuin kuuma veitsi voihin

Hyvää settii. Toimii muhun

Joo, loistava setti. Jos seuraavaks kuuntelis sitte Kixu ala Oldie:ta

Tää oli siis AIVAN IHANATA settiä *sydän* Mitä sitä muutakaan voi oottaa ku vanhat hyvät biisit miksataan hyvin???

Jatkakaa!

Ja paljon halei sulle... *sydän*

[muokattu 11.7.2004 19:40]

oli ihan jees mix tää *joo**jiihaa*toi alku taitaa olla jostain leffasta ku vaan muistais mistä *ding**ding*päkii pätkii*hihu*

muisti palaa pätkittäin mut taitaa palaa kuitenkin se alku taisolla vuoden 1983 he-man elokuvasta*joo**hymy**joo**super**ankka**ding* muistin pas*joo**nauru*

Millon tulee uuttaa tän on jo ehtiny kuluttaa ?

Tattista vaan taas uusista kommenteista!
Onhan tämä jo reippaasti yli vuoden vanha setti. Mutta hyvää matskuahan tuo vieläkin on omasta mielestä.
Uutta settiä ei nyt sittenkään ole tulossa vaikka tässä aiemmin niin kirjoitinkin.

[muokattu 14.7.2004 19:28]

[q]hardikaveri:
tuntematon:
---
hei toi intro on joltain scooterin levyltä*nauraa*
---

eikös se ole se ensimmäisen asteen yhteys elokuvasta, jossa se sulve heitti ton värssyn sinne avaruuteen satelliitilla*täh*

[muokattu 9.5.2003 22:02]
[/q]

Mulle tosta introsta tuli mieleen komeromörkö-elokuva. Siinä se tohtoriheebo yrittää rauhottaa komeromörköä pienen kannettavan metalofonin kanssa, ton tyylisellä veisulla, ennenku komeromörkö syö sen.

Hms.. ehkä minä nyt sittenkin teen jonkun uuden setin tässä jossain vaiheessa. Tosin se ei tule olemaan polkkaa vaan trancea ja hieman vanhaa sellaista. Ehkä vähän semmoista klassikkomeininkiä.
Mutta niin, tattista vaan hirmusesti kaikista palautteista. Lämmittää mukavasti tän vanhan papan sydäntä.

Tuo Intron ääni tulee James Bondissa, en muista oliko se ”Istambulissa” vai missä, mutta Jaska avaa koodilla varustetun oven ja nuo äänet kuuluvat näppäimistä. Jokin laboratorio on kyseessä... Kuuntelen justiisa ja kuulostaa erittäi hyvält

kyl toi intron melodia on alunperin leffasta kolmannen asteen yhteys

[muokattu 28.7.2004 22:10]

[q]mange:
Hms.. ehkä minä nyt sittenkin teen jonkun uuden setin tässä jossain vaiheessa. Tosin se ei tule olemaan polkkaa vaan trancea ja hieman vanhaa sellaista. Ehkä vähän semmoista klassikkomeininkiä.
Mutta niin, tattista vaan hirmusesti kaikista palautteista. Lämmittää mukavasti tän vanhan papan sydäntä.
[/q]

Tee ihmeessä
Et ikinä arvaa mikä nyt soi taustalla??
Tää on niiin helmee!!!!!!! Oikeesti! *reps*

[q]Niklas N.:
kyl toi intron melodia on alunperin leffasta kolmannen asteen yhteys
[/q]

kauhee väittely tosta melodiasta :) itse ainaskin tiedän että kolmannen asteen yhteydessä se jätkä haksaa koneella siellä jossai tukikohdassa ja sieltä tulee tota melodiaa ja sit tulee hullua nostatusta ja biitit nousee niin et syntikka-ukkokaan ei pysy perässä

mutta itse setti, en muista olenko kommentoinut mutta omalla koneellakin ollut jo pitkään hyvä setti ja uutta settiä tahtoisin jo kuulla!

tääl tykätään kans autossa erittäin hyvää.........tekee melkein mieli ajaa kovaa

*sydän* loistava *sydän*

Löytyy! GO MANGE GO!!

O