MIkä Jungle aka D'n'B on mieleisintä?

Back to musiikki O

Pari korjausta/tarkennusta tein tohon luetteloon, mut asiavirhettä en rupee korjaamaan. Dubstep (aka dupstep;) on ja pysyy vaikka ei kuulukkaan tonne:P Nikki velvoittaa vetämään hommat vähän v*tu*ks*.

-oma vastaukseni olis tällähetkellä klouni, vaikka liquid, darkstep ja pörinät tuleekin heti perästä. Poittina onkin et tähän kysymykseen on ihan absurdia vastata vain yhdellä vaihtoehdolla. Kaikki parhaat tuotokset kun on eri tyylien ristisiitoksia.

tän gallupin kunniaks kuuntelen nyt maailman parhaan neuromiksauksen:

pendulum - jjj mixup 19092004

[q]`Ԡի, 27.8.2009 18:07:
'94-'97 potki persiille aikasten hyvin, sano.
[/q]

Oli muuten aika hyvin sanottu*piis*

Vähän hämmentävää tämä "a.k.a." rinnasteen käyttö tässä topicissa...
Jo junglen ja Drum'n'Basen naittaminen samaksi on aika hassua..

Aika sekava galluppi.. Olisi kiva tietää mitä tämä aina muodikas "oldskool" tässä esim. edustaa, jossei nimenomaan junglea tai classisempaa rumpubassoa?

Emmmm... No maaaan...

[q]Axu-T, 27.8.2009 19:26:
Vähän hämmentävää tämä "a.k.a." rinnasteen käyttö tässä topicissa...
Jo junglen ja Drum'n'Basen naittaminen samaksi on aika hassua..

Aika sekava galluppi.. Olisi kiva tietää mitä tämä aina muodikas "oldskool" tässä esim. edustaa, jossei nimenomaan junglea tai classisempaa rumpubassoa?

Emmmm... No maaaan...
[/q]

nii, no junglea ja dnbtä käytetään termeinä ihan yleisesti sekaisin, pitkällisen nenänkaivuun tuloksena nykyään tulee sanottua "jungleksi" sitä kamaa mitä ei suoranaisesti pysty lokeroimaan suoraan johonkin alagenreen. rytmit rikki, paljon rumpuja, tuhti basso ja vähän epäsovinnaisempia ratkaisuja "klubimusaan" verrattuna niin a vot.

oldskoolilla voi viitata vaikka vain 2000-luvun raitoihin esim. neuron piirissä, mutta eiköhän nyt puhuta noin vuosista 90-94 ja matskusta joissa on samalla mukana rikkobiittejä ja suoraa nelitahtia, bassolinjoja, reiviliidejä, pianoja, raggaa yms.

ennen diggasin pendulumia mut sit ku tää tuli ni iski 100-0

housestep

Drum'n'base.

Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt....

Syön kaikenlaista junkkaa. Yleisesti kuitenkin tykkään siitä kun bassot puhuu mulle. Semmosta murrrkehrrrkkhrrräörrrrblubblubblub -settiä, yleensä siis sitä vähän rankempaa.

jos naiset ei tykkää siitä, niin se on hyvä alku

edit: ja jos nainen tykkää siitä edelleen, niin olen kiinnostunut myös naisesta

Bansq osui oikeaan mun mietteiden kanssa.. Oldskool, tosiaan ysärikamaa, itsellä sieltä 94- ja eteenpäin, aika rajamaan tapauksia ja alempiin kategorioihin en halunnut enää vajota. Konemusa, yhtä suurta perhettä, tai jotain, jep jep. Mut joo ei tää oo mikään apsoluuttinen galluppi.. Puoli läppä ja riittää mulle. Näkeepähän vähän linjaa mistä vastaajat tykkää. Loppupeleissä on ihan hienoo et oppii tässä samalla uusia tyylisuuntia.

Btw, Niklas, heh heh, eiks toi tipahtaisi melkein oldskooliin jos olis varhaisempi. Ihan ok vaikka onkin kulunut, niin ja pitääkin kattoo toi Equilibrium..

Lqd, darkstep, techstep & hardstep

hurlumhei 'n' treble

Dizzy takaisin tanssi-iltaan*piis*
Tietääkö muten joku mitä herra nykyään puuhailee?

Mielenkiintonen topic ja nyt löydän taas perkeleesti uutta musaa. Ihan ku Gallupin tekijä jotenkin dissais Pendulumia?*nauru* Imvho se on pirun hyvä bändi, mutta laitettakoon nyt tuo trancestep.

Pendulum on perseestä.

Darkstep on parasta.. hullut rumpu mätöt, äärimmäiset bassolinjat ja ilkeät muhkeat soundit.. aah. Kunnon pauketta. Ei techstepkään hassumpaa ole. Pääasia että on kunnon menoa, eikä mitään liiallista pilipali soundi kikkailua.

Makuasioista, voi ja pitääkin kiistellä, mut Pendu (Hold you Colour ja niiden mixit) on ihan jees! Jotain pari vuotta sitten, kiitos sen mulla syttyi uudestaan kipinä rumpubassoon ja samalla kaikkenlaisiin muihin sen lonkeroihin. Syön vieläkin sitä matoa, vaikka koukku on jo mahalaukussa asti:) Nam nam..

Jos siinä on amen-breixiä, se on mun juttu. :)

Kyl kaikkein mieleisintä on sellainen Mekaanikonkin ajoittain veivailema vanhan liiton ragga junkka. Kaikki Congo Nattyt ja mitä niitä oli. Toimii kybällä.

O