MIkä Jungle aka D'n'B on mieleisintä?

Back to musiikki O

:D

tissit, savua ja strobo

mitä on dupstep?

Mitä paskaa

Aika pelottava tulevaisuuden visio tässä*nauru*

Mä äänestin tota dubstepii.... koska se parast drum and bassea mun mielestä, kävi eka mielessä tuo darkside mut enhä mä kapinallisten kannattajana sitä uskalla painaa

Kreisiä. Mut paras eli litku puuttuu :/

Emmätiedä kun en paljoa junkkaa kuuntele mutta sellainen kunnon mörönmanausjunkka on parhautta.

Otetaan nyt esimerkiksi vaikka Konflict - Messiah (Spor Remix) tai vaikka NOISIAn rallatukset. Tai Human Resource - Dominator (Predator & Raiden Remix).
Kolinaa täytyy olla.

pierubasso

Jos runpupasso olis ainoo musagenre niin toivoisin sen tulevaisuuden kehittyvän samanlaiseks kuin Equilibrium-leffassa, jossa kaikki tunteet ovat kiellettyjä (esim. musan kuuntelu).

Mutjos sillei kävis niin joku tyttöjunkka menis korkeintaan :D

[q]Bio, 27.8.2009 16:10:

Mutjos sillei kävis niin joku tyttöjunkka menis korkeintaan :D
[/q]
Tyttöjunkka <3

Joku muu: speed garage aka "drum 'n' bass for girls"

[q]Bio, 27.8.2009 16:10:
... Equilibrium-leffassa...
[/q]
Kakkosraita...

Kunnon Darkstep ei jätä koskaan kylmäks. Current Value ja Counterstrike 4 eva bejbe! Ei muutka tyylit tosin huonoja oo..

[q]Dasjonna, 27.8.2009 16:22:
Kunnon Darkstep ei jätä koskaan kylmäks. Current Value ja Counterstrike 4 eva bejbe! Ei muutka tyylit tosin huonoja oo..
[/q]

ei toi oo darksteppii, toi on skullsteppii.

siis tästähän puuttuu dupstepin ohella kaikki dnbn muut haarat niiku tekno ja house ja disco ja proge ja hiphop ja rock

nokiastep

Pirijunkka ja clownsteppi tietenkin, ja ehkä mörköjunkka!

whalestep!

Kuvitteellinen tilanne: Vuonna 2012 Pohjoiskorean Rakas Johtaja, Kim Jong il ottaa maapallon haltuunsa ja käskee tuhottavaksi kaiken musiikin maailmasta, lukuunottamatta Drum 'n' Bassea. Vanhana kaverinasi hän esittää sinulle viimeisen, mahdottomalta tuntuvan kysymyksen:D

Mikä D'n'B:n ala-genre on sinulle mieleisin?!

ps. Lista ei oo varmaan täydellinen mutta ei kerrota sitä muille.

O