Suomalais-DJ kuoli Lontoossa

Back to musiikki O

[q]Sunshine^82, 12.5.2009 18:32:
R.I.P Sampo Tapani Ronkainen aka DJ Byakhiam
[/q]

Nimi onkin sanottu jo muutamaan kertaan. Silti I doubt it että tunsit ks. ihmisen.

Ja ihan kaikkien superplur klapparilaisten iloksi: tunnen enemmän empatiaa sitä joutsen perhettä kohtaan jonka pesä tuhoutui ja koira raateli sen toisen jousenen.

[q]sts, 12.5.2009 19:22:
Ja ihan kaikkien superplur klapparilaisten iloksi: tunnen enemmän empatiaa sitä joutsen perhettä kohtaan jonka pesä tuhoutui ja koira raateli sen toisen jousenen.
[/q]

Mun mielestä kenenkään ei tarvitse tuntea vieraan (tai edes tutun) ihmisen pois menosta (tai eteenpäin siirtymisestä) mitään, mutta jokaisen pitäisi sen verran ymmärtää että jollekin muulle se voi olla tärkeä tai vakava asia ja sen verran voi sitten käyttää maalaisjärkeä, että vaikkei tuntis yhtään empatiaa tai sympatiaa tilanteesta, niin ei myöskään ehdoin tahdoin räävi päätään vain koska jollekin asia on henkilökohtainen tai joku muu on empaattisempi (tai ainakin esittää sellaista).

Kirjoitin tonne toiseen topikkiin tästä jo enemmän, mutta jos te ette heittele kananmunia vieraiden ihmisten hautajaisissa, niin älkää myöskään rääpikö päätänne kuolinilmoituksissa.
(ja tää ei siis ole kohdistettu sts sulle vaan kirjoittelin ton yleisesti)

Ps. Munkin mielestä paljon varsinkin netissä esiintyvä (teko?)empaattisuus kaikkia tuntemattomia kohtaan on tosi outoa ja arveluttavaa, mutta en mä voi tietää mistä kaikesta toiset kokee pahaa mieltä ja mihin kaikkiin tilanteisiin ne itsensä osaa asettaa, joten en tuomitse. Hämmentyneenä vain mietin kuinka raskas elämän täytyy olla jos kokee surua jokaisesta kuolemasta ja pahasta tapahtumasta maailmassa...

OI MIKSI HÄN ÖYSKÄSI!? HÄN OLI HIENO IHMININEN! LEPÄÄ RAUHASSA KAVERI (c) elixiria käyttäjien vakiokommentti

[q]Juhgu, 12.5.2009 11:57:
Iltalehti kiittää antamastanne hiteistä saitille, ja lupaa tehdä vastaavaa laatu-uutisointia jatkossakin. Huhut kertovat myös, että Klubitus seiskaan (pun intended?) olisi tulossa Iltalehdelle, Iltasanomille, 7 päivää -lehdelle ja Hymylle omat alueet.
[/q]

Menee OT:ksi mut täs on kyl sellanen pointti minkä mä haluisin et kaikki tajuais. Pliis laittakaa siellä ässäboksissakin noiden caccalehtien "uutis"linkkeihin otsikko mukaan niin ei tarvii kuluttaa hiiren mikrokytkimiä hittien lisäämiseen noille sivuille.

[q]sts, 12.5.2009 19:22:
---
Sunshine^82, 12.5.2009 18:32:
R.I.P Sampo Tapani Ronkainen aka DJ Byakhiam

---


Nimi onkin sanottu jo muutamaan kertaan. Silti I doubt it että tunsit ks. ihmisen.
[/q]

En tuntenut, mutta olen empaattinen ihminen. Joten antaisit jo olla ja hyväksyä muiden mielipiteet, jotka poikkeavat sun tuntemuksista.

[q]Timce, 12.5.2009 10:11:
Pitäiskö tästä nyt sitte keskustella vai?

Valitettava tapaus. Ihmisiä kuolee päivittäin. Ennakoin, että ketju on sivulla kolme jo ensi viikolla.
[/q]

Vähän nopeammin meni =D

En tuntenut, mutta tallaiset uutiset pistavat aina vahan surulliseksi ja miettimaan, etenkin kun itsekin alkaa olemaan samassa iassa jne. Ja tyyppi taisi olla kuuluisa Lontoossa tietyissa piireissa, ainakin paljon kuuluisampi kuin moni meista taalla klubituksella.

Osanottoni, R.I.P.

^^ *agree* ^^

En tuntenut.
regardless, osanottoni ..

way 2 go guys, aivan v*tun käsittämätöntä tilannetajua tulla latelemaan toisen kuolintopikkiin noita heittoja :(

*sad-rolleyes*

[q]Viltsu, 13.5.2009 00:16:
way 2 go guys, aivan v*tun käsittämätöntä tilannetajua tulla latelemaan toisen kuolintopikkiin noita heittoja :(

*sad-rolleyes*
[/q]
+1. AINA samat pillupäät pätemässä paskoillaan. noreen vaan, siinähän jakavat idiotismiaan tyhjille seinille.

R.I.P. kollega hyvä vaikken sinua tuntenutkaan.
"may there be party where you are."

[q]sts, 12.5.2009 19:22:
Ja ihan kaikkien superplur klapparilaisten iloksi: tunnen enemmän empatiaa sitä joutsen perhettä kohtaan jonka pesä tuhoutui ja koira raateli sen toisen jousenen.
[/q]

Toi tapahtu tässä ihan mun kotikulmilla :/

Mä taasen olen vähän sillä linjalla, että on mun mielestä aika spedeä hommaa perustaa topikki Suomalaiselle dj:lle, jota kukaan ei edes tunne. Tässä ei nyt ole muuta, kuin että se jamppa oli DJ ja nyt sitä sitten surraan oikein urakalla. Siis mitä vittua?
Koko ajan Suomalaisia kuolee ulkomailla. Missä niiden topikit ja "itkut" on?
Tää on ihan samanlaista ääliöiden pelleilyä, kuin esim. vaikka jossain Tv-Chatissä näkee, kun on Suomalaisia kohdannut jokin julma kohtalo ja siitä uutisoidaan, niin heti ollaan pitämässä muutaman tunnin hiljaisuutta. Mutta jos muuten maailmalla tapahtuu kauheita, niin olkapäitä vaan kohautetaan, eikä tunnu missään. Auta armias jos on Suomalaisia, niin kyllä sitten ollaan niin yhtenäistä ja surevaa joukkoa, vaikka suruun on aihetta vain omaisilla. Hävetkää saatana!

[q]Pete Input, 13.5.2009 02:10:

toistamiseen ei onneksi tarvitse lukea joten: clips.

[/q]
sun "linjastas" ole kukaan oikeasti kiinnostunut etenkään, kun olet itse tuollainen spedeidari.
lilluuko siellä aurajoessa tavallista enemmän ulosteita vai mikä vittu päätäs pakottaa? onko se jumalauta sinulta tahi muilta ("kaltaisiltas") pois jos joku haluaa tehdä topicin tälläisen tähden? ilmeisen selvästi on. "suomalaisia kuolee joka päivä" jne. no, eikö ole täten tällöin ihan ok, jotta edes 1 heistä saa sen muutaman rivin synnyinmaassaan, vaatimattomana osanottona osakseen? olkoonkin sitten miten tuntematon hyvänsä. ja se että edesmennyt työskenteli mm. dj:ä ja juurikin tästä ilmeisestä syystä päätyi iltalehden linkistä topiciksi elektroonisen musiikkikulttuurin saitille, olkoonkin että gootti piireissä osaltaan vaikutti, ei vähennä mahdollisten osanottojen arvoa niin miltään osin. entäpä jos joku tunnetumpi spinnailia spämmäis elonsa arkkuun? ottaisitko osaltasi tuolloin kantaa kuten nyt ja toisit antiempatiasi eetteriin?
..vittu, mä olen allerginen tuollaisille pillupäille. taas rokotteen paikka.
en sinuna ihmettelisi sen sekunttiakaan sitä hetkeä, KUN pyyhit verta sieraimistas, ruho asfaltissa, kun joku/jotkut pistää persees ruotuun. perkeleen vajukki.

[q]jukebox, 13.5.2009 07:22:
..vittu, mä olen allerginen tuollaisille pillupäille. taas rokotteen paikka.
en sinuna ihmettelisi sen sekunttiakaan sitä hetkeä, KUN pyyhit verta sieraimistas, ruho asfaltissa, kun joku/jotkut pistää persees ruotuun. perkeleen vajukki.
[/q]



Ja näin me mentiin ihan virallisesti liian pitkälle

Kaivakaa ystävät rakkaat huviksenne tämä topikki arkistojen syövereistä vuoden päästä ja lukekaa omat viestinne läpi. Mä jään tänne sormet ristissä toivomaan, että EDES YKSI tähän kirjottaneista toteaisi sillä hetkellä olleensa vuonna 2009 "inan verran idiootti" ja iloitsisi vuoden aikana saavuttamastaan henkisestä kasvusta.

O