John O´Callaghan
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
ja miten tää meni taas tähän, vai enkö mä ymmärrä vaan huumoria?
On kyllä hämmentävää millaista "keskustelua" saadaan aikaiseksi konemusa-artistista konemusakeskustelufoorumilla.
Johnia pääsee kuuntelemaan myös MondayBarin risteilyllä kesäkuussa 4.-6.6., ei tartte ihan damiin asti lähteä jos ei halua. Linkki klubituksen tapahtumaan
JOC on kyllä hyvä vaihtoehto jos haluaa ulkkarin tuoda.
kiitos drifter vinkistä, pitää ehdottomasti lähteä tsekkaamaan JOC tonne risteilylle!
Ja kaikille ihmettelijöille tiedoksi Sts ja minä vain vitsailimme ja sekoitimme pakkaa huonon huumorin kera, vai mitä St1? ;)
[q]P.J.Promotions, 7.4.2009 21:52:
Ja kaikille ihmettelijöille tiedoksi Sts ja minä vain vitsailimme ja sekoitimme pakkaa huonon huumorin kera, vai mitä St1? ;)
[/q]
Oot sä kyllä epeli!
[q]P.J.Promotions, 7.4.2009 21:52:
kiitos drifter vinkistä, pitää ehdottomasti lähteä tsekkaamaan JOC tonne risteilylle!
[/q]
sts aikanaan vaihtui kansallisosakepankiksi (KOP) josta jalostui ensin merita ja siittä nordea..
elkäämme sekaatuko ja sekoontuko tähän öljy-huoltoasemaketjuun..
Tätä et Skipi tiennytkään: Sts'n oikea nick on St1, Sts on pelkkä undercover nimike peittääkseen Irakilaisen öljysheikin taustansa..
Hän itse vahvistanee asian kun koneelle pääsee*lmao*
(ei voisi enää huonommaksi tämäkään keskustelu vajota allekirjoittaneen osalta, guilty.)
Mutta nyt rakkaat reivaajat ja REivaaja, pysytään alkuperäisessä kysymyksessä..
Mitä mieltä olette John O Callaghanista?
Onko jengi nähnyt miestä livenä? Kuulemma loistavaa bilefiilistä osaa mies nostattaa, itse ainakin lähden tsekkaamaan drifterin vinkin mukaisesti JOC'ta tuonne risteilylle.
aivanb mahtavaa settiä heittää,odotan innolla hänen tulevaa suomen keikkaa
Mitä vittua... :D
- « Previous
- 1
- 2
- Next »