Pet Shop Boys suomeen!!!
o_O
Pakko päästä mestoille.
Oli tilanne mikä hyvänsä...
No johan. Tää on kyllä pakollinen tapahtuma.
helljee!
Täs ois kyl järkee!
pakko fiilistellä ja kuunnella psb:tä.
np. suburbia <3
Madonna, Pet Shop Boys, Bruce jo kolmannen? kerran. Nyt kai viimein voidaan haudata puheet Suomesta keikkamaiden takapajulana, jonne kukaan ei halua tulla.
SUCCESS!
Toivottavasti lippuja ei myy Lippupiste...
ANTIFAIL!
Eli vitun loistavaa. Mä oon NIIN siÄLÄ!
Täällä!
kreisii.. tällä hetkel poikien omilla sivuilla lukee "July 2 - Finland?".
[q]Dirt, 8.4.2009 13:54:
[/q]
Hmm, ymmärtääkseni Ruisrockkiin (3-5.7.) on PSB tulossa. Toinen päivä viittaisi mahdolliseen ylimääräiseen konserttiin, tai toiseen tapahtumajärjestäjään. Eilen vielä PSB:n sivuilla oli ilmoitus, että tämän viikon aikana julkaistaan täysi info Suomen keikasta, eli eiköhän jotain virallistakin infoa ole tulossa pikapuoliin.
Oli kyl kova aikanaan ruisrockissa, melkeen vois harkita jos ois siellä taas ;)
[q]JussiS, 8.4.2009 14:01:
---
Dirt, 8.4.2009 13:54:
---
Hmm, ymmärtääkseni Ruisrockkiin (3-5.7.) on PSB tulossa. Toinen päivä viittaisi mahdolliseen ylimääräiseen konserttiin, tai toiseen tapahtumajärjestäjään. Eilen vielä PSB:n sivuilla oli ilmoitus, että tämän viikon aikana julkaistaan täysi info Suomen keikasta, eli eiköhän jotain virallistakin infoa ole tulossa pikapuoliin.
[/q]
En menis väittämään, et Ruisrock, koska tuota ei oo millään sivulla edes sivuutettu, eikä Petsarit itse ole sanonu mitään. Vois kuvitella, et jos se ois festarikeikka, asia oltaisiin jo mainittu. Tähän mennessä päiviä ei ole muutettu. 4.7 esiintyvät Roskildessa. Itse lähinnä juuri toivon, etteivät festareil esiinny. 4 poikien keikkaa nähneenä (Berliini, Östersund, Tukholma, Tallinna) toivon hartaasti keikan olevan ihan hallikeikka. Keskiviikkona tulee tietoa keikasta.
Enää ei tarvii arvailla, keikka on varmistunut 2.7 Helsingin vanhaan jäähalliin. Liput tulee myyntiin 20.4.
[q]jeesboks, 15.4.2009 08:51:
Enää ei tarvii arvailla, keikka on varmistunut 2.7 Helsingin vanhaan jäähalliin. Liput tulee myyntiin 20.4.
[/q]
Onks vieläkään tietoa ketä lippuja myy??
[q]samlainio, 15.4.2009 09:09:
---
jeesboks, 15.4.2009 08:51:
---
[/q]
Virallisilta sivuilta on ainakin linkki Livenationin sivuille.
[q]milo, 15.4.2009 09:22:
---
samlainio, 15.4.2009 09:09:
---
jeesboks, 15.4.2009 08:51:
---
---
Virallisilta sivuilta on ainakin linkki Livenationin sivuille.
[/q]
Taitaa mennä siis taas pelleilyksi.. Lippupiste?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1670276
Kraftwerk-topikissa jo sanoin, et kesästä tulis täydellinen, kun sais PSB:n tänne, ja siitähän tuli!