Illusions Productions 29.5

Back to tapahtumat O

Iiiiikkkk, PERWERT!
Tiedän missä vietän aamun 29.5.

Alushousuni varmasti kastuvat täällä. *hiski&pinnieläähvonkkuolaa*

PAMPAMPAM!
Kyl laitetaan svengikenkää liekkeihin ja hymyä huuleen!
*plur**plur**plur*
Whuppiii!!! *taputtaa**ökkö*

Kierrän kaukaa...

Roger Roger:[q]Kierrän kaukaa...[/q]

Näitä bileitä en varmasti missaa. pakko raahata ittensä sinne. *sydän**ökkö**plur*

ja *sydän*-muruille tiedoksi, et mua ei saa päästää minnekkään istumaan, tönäsette mut suoraan danssaamaan... muuten jumitun taas rupattelee teijän kaikkien ihanaisten kanssa. (on sekin kivaa, mut, mut, mut...) Tahtoo pomppia kovempaa, kuin *ökkö*...

toivottavasti ei ensi kerralla
jumittaja

Joo, mä pidän huolen että jammaat siel lattialla*vink*. On se vaan niin ihanaa ku jammailee ja sit katsoo olkansa yli ja sielt löytyy aina jokin tuttu tai puolituttu, jonka kanssa vaihtaa hymyjä tyyliin "oij, sullakin on meno päällä - ny annetaan vaa mennä, lujaaaa*nauru**nauru*".
Se tunne ku kaikki ollaan kuin perhettä vaan...*pihkassa*

Jammailija:[q]Joo, mä pidän huolen että jammaat siel lattialla*vink*. [/q]

Ihanaa muru! *sydän* Muistan ton lupauksen...

*super**enkeli*

mikä rogerille on tullut? *häh*

*sydän*

yana4000:[q]*sydän*[/q]

juup.. sanoja ei tarvita... tässä mun mielipide illuista kanssa...

*sydän*

Hyzenthlay:[q]mikä rogerille on tullut? *häh*[/q]
*nuha*Mahatautiko? ei. Ripuli? ei. Joku muu? ei kait
Oikea vastaus(ko?): Ei mitään erikoista. Pitää vähän pitää taukoilla, etten kasva liian isoksi

Ai niin. Vähänkö hienoa, kun joku kyselee!!!! Päivän kohokohta =) täääänks*iloinen*

Ja toinen ai niin juttunen:
Voi P*RSE sentään! Himottais näihin bileisiin niin perkeleesti, mut aina ei voi voittaa...

[muokattu 21.5.2003 12:18]

milla:[q]tänne tod:) ja varmasti paremmissa meinigeissä kun viimeksi....[/q]

ja mähän varmistan sen sitten

Roger Roger: Niin, kyllä tekisi munkin mieli mennä lähestulkoon jokaisiin bileisiin, joita tuolta listasta löytyy...

Miksi tabi ei soita täällä?

[q]RR-:
Miksi tabi ei soita täällä?
[/q]vaihtelu virkistää

NO JOO...ylläri tänne tullaan taas. Kannata mitn nihkeillä....aina taipuu kuitenki*nauru**nauru**nauru*

Joutuu pitkästä aikaa tekeen sellasen tempun, että ilta katsotaan jalkapalloa, sitten muutaman tunnin uni ja sitten levänneenä mestoille..

Huomenna on ILLUPÄIVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aamul sit 05-07 ...

O