[K18] Not Safe For Work [K18] Varoitus!!! sisältää alastomuutta.

Back to tunkio O

http://evvk.1g.fi/kuvat/poimittuja/div_351.jpg/_medium.jpg

Voisko tälle topikille ny vaa saada lukon tai jos ei muuta ni väännettäis ot-jatkoilla, se o iha kiva vääntöpaikka se.

tähän väliin sopis varmaan

Ei nyt kannata lähteä mihinkään nössöilylinjalle. Loppuun asti vaan!
Hyvää viihdettä ei o koskaan liikaa. :D

[q]:D, 27.2.2009 22:42:
Ei nyt kannata lähteä mihinkään nössöilylinjalle. Loppuun asti vaan!
Hyvää viihdettä ei o koskaan liikaa. :D
[/q]

Joo totta mutku en vaa pysy mukana näis postausten määräs :(

joo kato ei sil väliä, kunhan laatu ei tuu mukaan.

[q]domi, 27.2.2009 22:34:
---
jukebox, 27.2.2009 22:26:
toi on hyvä tunnustaa jos ulosantisi on tuota luokkaa. timpan tuntien mua semisti hirvittää sun puolestas jos otatte yhteyttä toisiinne. pari baari-illan päätöstä on tullut osaltani todistettua ton kans. nyt mä tajuan miksi se sua on valmis pätkii. huh-huh.

---

:D
Niin, internet on vakava asia. No, ei siinä mitään, kunhan ilmoittaa ajoissa, ettei tuu yllätysvierailulle kuten Eddy Satan + ystävät tässä taannoin.
[/q]
edelleen: timpan tuntien ei sen tapana ole frendejään kätyreinä käyttää tuollaisissa "riidoissa", kun tietää miten riivatun pahaa jälkeä hän aiheuttaa ihan 1inkin. kun teillä näyttää jotain hampaankoloissa yhä olevan niin voinette ihan keskenänne sopia "asioistanne" ja jättää mut rauhaan, etenkin SINÄ joka ei vaivaudu edes pahoittelemaan trollaamisiaan. ei tuolla asenteella ainakaan frendejä hankita.

Ei tääl kukaan ystäviä o hakemas. o,O

Tää on ollu itse asiassa ihan kivaa, päästellä vähän paineita pihalle... Suorastaan terapeeuttinen kokemus...*nauru*

[q]Freja, 27.2.2009 22:41:
Voisko tälle topikille ny vaa saada lukon tai jos ei muuta ni väännettäis ot-jatkoilla, se o iha kiva vääntöpaikka se.
[/q]
mä olen anggalle jo tästä tiedottanut. turhaan tuota lukkoa pyytelet etenkin, kun itse tähän topiciin rantauduit johon sua tuskin kukaan on pakottanut.

[q]jukebox, 27.2.2009 22:46:
edelleen: timpan tuntien ei sen tapana ole frendejään kätyreinä käyttää tuollaisissa "riidoissa", kun tietää miten riivatun pahaa jälkeä hän aiheuttaa ihan 1inkin. kun teillä näyttää jotain hampaankoloissa yhä olevan niin voinette ihan keskenänne sopia "asioistanne" ja jättää mut rauhaan, etenkin SINÄ joka ei vaivaudu edes pahoittelemaan trollaamisiaan. ei tuolla asenteella ainakaan frendejä hankita.
[/q]
a) En trollaa
- Sinä et tiedä mitä trollaaminen tarkoittaa.
b) En hae frendejä.
- Onko sinulla niitä?
c) Onko se internet loppujenlopuksi niin vakava asia?
- Sinulle ilmeisesti on.

OT: Mun osalta tämän threadin jatkaminen päättyy tähän. Loput voidaan keskustella vaikka privassa.

oh noes they killed fun

http://img403.imageshack.us/img403/8826/1234842984565qf1.gif

Hitto, olin just vast pääsemäs tunnelmaan!

Ja kaikki tämä yhen pillunkuvan takia...

[q]Arsk4_, 27.2.2009 23:16:
Ja kaikki tämä yhen pillunkuvan takia...
[/q]

Aina Samat Tyypit ^_^ kielletyt kuvat yhäkin kiellettyjä, montakohan kertaa siitä pitää huomauttaa, harmi ettei jäähyfeaturea vielä ole.. aihe myös liippaa riittävän läheltä nykyistä kuumimmat emännät topikkia.

O