Mitä ajattelit tehdä vuonna 2009?

Back to häröily O

[q]NaSu*, 4.1.2009 21:18:
---
Aune-mummo, 4.1.2009 15:09:
- lopettaa röökin polton
- bilettää enemmän ku v 08
- rikastua
- matkustaa
- valmistua
-

---


miten sä ton rikastumisen kelasit toteuttaa??? tällä duunilla? hehhh...
mut joo mä lupaan kans biLettää paLjon enemmän ;) ja lupaan et lupaan sit 31.12 luvata et seuraavan vuoden käyttäydyn paremmin
[/q]

pitäshän sun tietää mun pienet bisnekset*vink*

Koitan jaksaa tämän vuoden opiskella töiden lomassa menettämättä järkeäni.

Koitan jaksaa tarpoa koulussa mahdollisimman hyvin. Ei kai siinä kummempia pysty tahi tahdo.

kesäkuntoon 2009 vai miten se nyt meni

Onhan tässä projektia:

- Ensiksi tärkein on: kunto -kiloja pois, kestävyyttä enemmän.
- Kavereiden kanssa tamppaaminen tänä vuonna kunniaan. Ei mitään, tamppaa yksin filosofiaa.
- Budjetointi olis kiva saada kuntoon menoissa ja tuloissa.
- Vois yrittää rentoutua muuten kuin tietokonepelaamalla, niin sais tän PC ajattelun pois ja
ottais Mac-maailman enemmän sisälle.
ja viimeseksi....ei tosin vähäisin.... jonkun kivan ihmisen löytäminen

Monen vuoden jahkailun jälkeen aion aloittaa kuntosalilla käynnin jälleen aktiivisesti, muutenkin kuntoilla enemmän kuin viime vuosina. Ainakin aion kartoittaa työpaikkamahdollisuuksia, eräältä alalta joka suuresti kiinnostaisi. Pitkän kotisoittelun jälkeen aion vihdoinkin soittaa ekan dj-keikan jossakin, ehkä tänä vuonna onnistaa. Tyttöystävärintamalla ei mainittavaa ole tapahtunut pitkään aikaan, jotain edistystä siihenkin aion saada.

Olla kiltimmin kuin vuonna 2008!
(Alku näyttää tositosi huonolle, onneksi on vielä vuosi aikaa petrata *nauru*)

ois kova juttu:
-saada pari lisäkiloa ja samalla tiputtaa rasvaprossaa
-saada ainakin yksi dj-keikka
-olla vähemmän ulkomailla niin työn kuin vapaa-ajan puitteissa
-ajaa prätkällä enemmän
-lyhentää asuntolainaa enemmän
-kuluttaa alkoholia vähemmän

- Antaa enemmän aikaa kavereille, perheelle ja poikaystävälle
- Oppia hollannin alkeet (vaikka en pidäkään kielestä)
- Muuttaa hetkeksi pois Suomesta
- Ottaa asiat chillimmin
- Silti opiskella ja yrittää parhaani

Päästä ylioppilaaksi.

Niin... Se pitäis kai päättää.

Yritän saada ne kilot pois, jota karttui 5 vuotta sitten reilulla kädellä. On tässä parina vuonna todella yritettykin, mut toistaiseksi huonolla menestyksellä. Nyt pitäis ihan aikuisten oikeesti saada niitä kiloja pois!! Jossakin vaiheessa mulla kävi jo mielessä että oonko mä todella sellanen "rantakuntoon 2015!"-tyyppi Mut en mä haluis!!! herpele.

viettää sen paremmin kuin vuoden 2008, ja bileis ois kiva ruveta taas käymään, ollu vuoden tauko

Joo, Johkua lainaten, bileissä pitää käydä enemmän! Herra isä sentään. Nyt olin Proteuksessa ja sitä viime kerralla kanssa vuosi sitten Proteuksessa. Tai no oli siinä välissä joku Åbo diskon juttu mut ei se niin paljoon natsannut. Johtukohan siitä että en juonut yhtään alkoholia :D minä mikään pulsu ole.. Mutta joo.. Käyn koulun loppuun, aloitan uuden koulun (toivottavasti TEAKki tai NÄTY) tai sitten harrastan teatteria ja pyrin lyhäreihin sun muihin. Jaa ja joo, kiloja pitää saada ainakin 6 pois! Tosta tupakasta en sano yhtään mitään mutta viinaa ainakin vähemmän *joo**pepsodent*

Sanotaan näin, että mulla on kaikki mun lupaukset menny jo persposkelle. Lupasin mm. perinteisesti vähentää juomista enkä ole ikinä eläessäni dokannut Suomessa niin monena päivänä viikossa ku viime viikolla. Yksi lupaus on kuitenkin toteutunut, tosin vähän kohtuuttomasti sekin ja melkeen olis parempi, etten ois niin ahkerasti sitä koittanut saada toteen. Mut tekevälle sattuu, vahingosta viisastuu jne. ja jokainen päivä on uusi päivä

[q]vilna, 4.1.2009 00:11:
- tanssin paljon (tanssitunneilla)
- käyn muissakin kuin tutunlaisissa bileissä (aloitin reggae-bileillä eilen)
- teen hieman vähemmän töitä (jos se yhtään on itsestä kiinni)
- ostan asunnon jos se alkaa näyttää järkevältä
- hankin faijan kanssa yhteisen purjeveneen (laatuaikaa perheen kanssa...)
- kasvan henkisesti :P
- tapaan paljon uusia ihmisiä ja myös elämäni naisen =)
[/q]

Aika hyvät suunnitelmat. :)

Mä luulen et mun lista vois olla seuraavanlainen:
-vietän enemmän aikaa perheen kanssa
-vähemmän, hitaammin http://www.facebook.com/profile.php?id=689088923#/group.php?gid=97634265645

Siinä tärkeimmät.

Ajattelin käydä reeneissä ihan vitusti. Millään muulla eio enää merkitystä, kuhan vain on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä reenaamisen lisäks.

- urheilla enempi jos se nyt on ylipäätään mahdollista näillä aikatauluilla
- tehdä enempi musaa / treenaa soittamista
- lorvii vähemmän
- saada koulu pykälään = päästä vihdoin pois virroilta
- elää terveellisemmin = juoda vähemmän
- kerää varallisuutta tulevaa varten
- hoitaa FINRG:tä ja Hellfire audio designia hieman skarpimmin
- olla parempi ihminen :D

Meinaan tänä vuonna tehdä palkallista työtä vähemmän kuin muistan vuosiin tehneeni.

Toisin sanoen mun elämä pyörii vuonna 2009 aikalailla sellasen suloisen PikkuMurmelin ympärillä *sydän*

käydä baareissa vähemmän ja säästää rahaa

O