CASPER - Domingo

Back to miksaukset ja setit O

[q]akiapina, 14.12.2008 18:39:
Jees, nyt ollaan puolessa välissä ja toimiihan tämä :)

Tekniikka on hyvää ja sen avulla siirtymät vähän erityylisten biisien välillä kuulostavat mun mielestä loogisilta ja punainen lanka säilyy. Katotaas miten jälkimmäinen puolisko iskee!
[/q]

Thanx, onkin eka kerta kun sieltä suunnalta tulee kommenttia*hymy*
Toivottavasti tunnelma pysyi loppuun asti*piis*

[q]casper-dj, 16.12.2008 06:47:
---
akiapina, 14.12.2008 18:39:
Jees, nyt ollaan puolessa välissä ja toimiihan tämä :)

Tekniikka on hyvää ja sen avulla siirtymät vähän erityylisten biisien välillä kuulostavat mun mielestä loogisilta ja punainen lanka säilyy. Katotaas miten jälkimmäinen puolisko iskee!

---

Thanx, onkin eka kerta kun sieltä suunnalta tulee kommenttia*hymy*
[/q]

Hehe joo, vaikka noita miksauksia tulee yleisesti kuunneltua aika paljon niin jos sitä palautetta ei kirjoita heti niin sit se jää lähes aina tekemättä :)

Tyykäsin. En kutsuisi deep technoksi itse tätä osastoa. Oli kyllä mun mielestä tech housea ja Deep housea, mut mitäpä noista nimikkeistä. Tätä settiä Jackissa kiitos :)

Rodamaal - "Insomnia" feat. Claudia Franco (Ame mix) tais olla vuoden 2006 isoin hitti Freedom bar / Redrum akselilla joka edellen mukana keikoilla. Huippu biisi

Mile Caro & Frank Garcia - "Dead souls" (Radio slave long distance mix) 2007 kesän kovimpia, Radio Slaven yksi sen ajan parhaista

4/5 Tähteä

[q]Lil Tony, 20.12.2008 09:59:
Tyykäsin. En kutsuisi deep technoksi itse tätä osastoa. Oli kyllä mun mielestä tech housea ja Deep housea, mut mitäpä noista nimikkeistä. Tätä settiä Jackissa kiitos :)

4/5 Tähteä
[/q]

Joo toi tech varmaan sopii kuvaukseen paremmin. Mut kovasti kiitoksia ja Jackeissä samalla hengellä todellakin :)

O