idols - minkä kappaleen itse laulaisit?
[q]Horzi, 26.10.2008 20:30:
Tämän. Piste.
[/q]
olis aika tiukka kyl!
[q]Yediah, 28.10.2008 22:42:
---
Horzi, 26.10.2008 20:30:
Tämän. Piste.
---
olis aika tiukka kyl!
[/q]
Ahhahah!!! Saisit mun äänen. *sydän*
Unexist - Ltt muahahahaaa...
Eikai... Varmaa Serj Tankianin Honking Antelope, menee viluväreet ku kuulen sen *sydän* Tai Gabriella Cilmiä, tai Duffya...
Ja suomalaisista varmaan jotai Stellaa tms??? Tai ehkä Amorphisin Silent Waters, taai ehkä sittenkin Kotiteollisuuden Yö päivää keinuttaa...
Hmm, liikaa hyviä vaihtoehtoja..
Varmaankin Anoukin 'R U Kiddin me', tai Pinkin 'U & ur hand'.
"Sopii" parhaiten mun äänelle, jos sille ny ikinä mikään laulu muka sopis. :D
Ismo Alanko - Hetki Hautausmaalla :D
Itse olen ajatellut, että jos menisin Idolsiin, niin laulaisin Donkkareiden Hyvää yötä ja huomenta.
Että kiitti vaan Idolspaskaformaatti kun menitte pöllimään mun biisin
Enkkukielisistä ehkä Roberta Flackin Killing me softlyn.
Itse valitsisin ensimmäisiin äänestyksiin sellaisia biisejä, jotka kaikki ehkä tuntevat. Myöhemmin sitten voisi laulaa jotain vähemmän tutumpaa. Toisaalta onpahan suhteellisen tuntemattomillakin vedoilla päästy pitkälle.
[q]Lyylikki, 29.10.2008 12:24:
Itse olen ajatellut, että jos menisin Idolsiin, niin laulaisin Donkkareiden Hyvää yötä ja huomenta.
Että kiitti vaan Idolspaskaformaatti kun menitte pöllimään mun biisin
[/q]
Ja niin kuin varmaan huomasit, toi biisi on ihan sairaan vaikee.. Tietty en sun laulu lahjoista tiedä, mut suurimmalla osalla idols kokelaista toi laulu meni totaalisen metsään!
[q]Super-Kerttu, 29.10.2008 12:26:
---
Lyylikki, 29.10.2008 12:24:
---
Ja niin kuin varmaan huomasit, toi biisi on ihan sairaan vaikee..
[/q]
Kannattaa testata tota SingStar Suomirokilla. On muuten ihan törkeän vaikea. Muissa kappaleissa nyt pääsee suht heplolla "sing star" -tasolle. Tossa biisissä ei tod
[q]Super-Kerttu, 29.10.2008 12:26:
Ja niin kuin varmaan huomasit, toi biisi on ihan sairaan vaikee.. Tietty en sun laulu lahjoista tiedä, mut suurimmalla osalla idols kokelaista toi laulu meni totaalisen metsään!
[/q]
Mä oon veivannu sitä kasetilta ja kara-ookessa NIIN miljoona kertaa, että mä olisin pessyt Idolskokelaat ihan mennen-tullen
Siis ihan oikeesti. Se sattuu juurikin semmoiseen ääniväliin, johon mulla riittää komeesti ääntä sekä alas, että ylös. Ja se on jo pitkään ollut ns. "mun biisi".
[q]Lyylikki, 29.10.2008 12:30:
Mä oon veivannu sitä kasetilta ja kara-ookessa NIIN miljoona kertaa, että mä olisin pessyt Idolskokelaat ihan mennen-tullen
Siis ihan oikeesti. Se sattuu juurikin semmoiseen ääniväliin, johon mulla riittää komeesti ääntä sekä alas, että ylös. Ja se on jo pitkään ollut ns. "mun biisi".
[/q]
Ok, no sittenhän se menisi varmaan hienosti.. Kiva biisi se on kyllä!
Elvis - Heartbreak Hotel
Junnu Vainio - Käyn ahon laitaa tai Albatrossi
[q]nethr, 29.10.2008 12:29:
---
Super-Kerttu, 29.10.2008 12:26:
---
Lyylikki, 29.10.2008 12:24:
---
Ja niin kuin varmaan huomasit, toi biisi on ihan sairaan vaikee..
---
Kannattaa testata tota SingStar Suomirokilla. On muuten ihan törkeän vaikea. Muissa kappaleissa nyt pääsee suht heplolla "sing star" -tasolle. Tossa biisissä ei tod
[/q]
Juu vaikeaksi havaittu! :)
My choice:
Hardcore To Da Bone.
Eva Cassidy - It doesn´t matter anymore
...koska rakastan sen laulamista myös pienessä punkussa
[q]Lyylikki, 29.10.2008 12:30:
---
Super-Kerttu, 29.10.2008 12:26:
---
[/q]
Toi on kyllä vaikea laulu, mutta ollaan laulutunnilla käyty sitä ja se menee vallan kivuttomasti. Ääniala on sit kai sopiva. Itteäkin vituttaa toi Idols-rosvoaminen. Sen verran tärkeä biisi se mullekin on, että tuo on ihan vaan raiskausta.
Ite laulaisin varmaan Adelen Chasing Pavementsin, kun ollaan sitä nyt laulutunneilla käyty ja se on kuin kirjoitettu mulle niin tekstiltään kun nuoteiltaan. Toinen mikä vois olla, on Greedin My sacrifise.
Hankala laulaa semmosia kappaleita mistä ite tykkää
...varsinkin kun kyseessä on konemusa
En vaan laulais, en osaa, mutta jos on pakko niin..
ENG: Deicide - Scars of the Crucifix
[size=10](en usko satanaan, enkä jumalaan mutta metalli toimii mulle)[/size]
FIN: YUP - Murhaaja soittaa pasuunaa
[size=10](harvemmin kuuntelen jotain suomalaista mutta Martikaisen tekemät biisit, jee!)[/size]
muista aina kumiliima
metsässä kukkia on
Impaled nazarene - nyrkillä tapettava huora
Ehdottomasti Korn - Twist Ja suomeks varmaan joku ikivihree tyyliin aikuinen nainen..
evoluutiomies - nuppineulalla penikseen