idols - minkä kappaleen itse laulaisit?

Back to yleinen keskustelu O

Green Dayn Boulevard of broken dreams ois ihan jees. :D

Öö öö. Varmaan Goo Goo Dolls - Iris ja Jenni Vartiainen - Ihmisten edessä. Aika nössölinjaa :(

Hauska topic :D

Jos mulla olis laulutaitoja niin että kehtaisin Idolsissa laulaa niin englanninkielinen veto olis,
W.A.S.P - Forever free. On sitten kaunis biisi! Sellainen rock henkinen aika herkkä biisi.

Suomenkielinen viisu olis ehdottomasti Ismo Alanko - Kriisistä Kriisiin. Biisin sanoituksissa on jotain niin sellaista mikä sopii yhteen omista elämävaiheista. Ja biisihän on muutenkin aivan loistava!:D

LAB-4 - Candyman :(

[q]kimonoid, 17.10.2008 12:25:
LAB-4 - Candyman :(
[/q]

vittu kimmo sun kanssas!! päivän paras :D

Lauloin yläasteen laulukokeessa Ukko Nooan ni voisin laulaa myös sit idolsissakin sen. Tosin mulle sais maksaa paljon et menisin laulaa sinne.

englanniksi: Marusha - Deep

suomeksi: Pmmp - Matkalaulu

[q]AnderS, 17.10.2008 12:31:
---
kimonoid, 17.10.2008 12:25:
LAB-4 - Candyman :(

---


vittu kimmo sun kanssas!! päivän paras :D
[/q]

"BE MY VICTIM! DIU-DIU-DIII!!!!"

[q]kimonoid, 17.10.2008 12:25:
LAB-4 - Candyman :(
[/q]

:DDDD

Enkkubiisi ois ehdottomasti Depeche Moden-Enjoy the Silence ja jottei homma menis liian vakavaksi, nii suomeks pitäs rykästä Matti Eskon- Rekkamies!

*nuotti*"tuhansia töitä, valvottuja öitä.."*nuotti**hih*

[q]10-, 17.10.2008 12:38:
suomeks pitäs rykästä Matti Eskon- Rekkamies!
*nuotti*"tuhansia töitä, valvottuja öitä.."*nuotti**hih*
[/q]

rekkamies on just kova!
fiilisteltiin sitä kesällä mökillä c-kasetilta. aijai tulee lapsuus mieleen!

BK - Badass

Enkuksi: Sex Pistolsin versio My Waysta.

Suomeksi: Mikki Hiiri merihädässä.

mä voisin laulaa nightwishin phantom of the opera tai sleepwalker :D

[q]ezzy, 17.10.2008 13:03:
BK - Badass
[/q]
dynkydynky dynkydyy BAD ASS!! dynkydynky dyy

[q]Daniel Braun, 17.10.2008 20:20:
---
ezzy, 17.10.2008 13:03:
BK - Badass

---

dynkydynky dynkydyy BAD ASS!! dynkydynky dyy
[/q]

ja voitto kotiin o/

Jos olisi sellanen rosoinen soulniggabitch -ääni, niin Alicia Keysin Falling tai Woman's Worth ja Stellan Aamun kuiskaus.

Tietenkin sen biisivalinnan tulisi riippua omista vahvuuksista, mutta tuollaisella äänellä nuo olisivat kyllä tarpeeksi popularistiset vaihtoehdot, jotka sopisivat myös mun makuuni. :)

VNV Nation - Honour

On se vaan kova biisi.

Britney Spears - Stronger

idolssia seuranneena tulee usein mietittyä biisivalintoja näin ainakin semifinaalivaiheessa, kun pitäisi lauleskelijoidenkin ajatella, että se vaikuttaa aika lailla jatkoon pääsyyn.

siispä, minkä kappaleen itse laulaisit, puhuttakoon nyt laulukilpailuista yleensä, vaikka et lauluääntä omistaisikaan

valittakoon yksi englanninkielinen ja yksi suomenkielinen kappale.
itse varmaankin (tällä hetkellä jos pitäis päättää *hih*) within temptation - in power we trust the love advocated ja suomenkielisistä todennäköisesti jonkun pmmp:n biisin. päiväkoti vois olla aika jees.

O