Miau! 10v synttärit 29.11.2008 @ Klubi, Tampere

Back to tapahtumat O

Tulin, näin, olin humalassa :D

Kiitos ja anteeksi. Ihanaa oli olla taas Tampereella ja pelot olivat aiheettomat, kyllä niitä ihmisiä vielä kummasti tunsi Oli kokonaisuudessaan superviikonloppu!

[size=8]Paukut oli selkeästi liian halpoja. Kotimatkalla nukahdin taksiin, senkä ole ihan varma, mutta ihan kuin jotekin muistaisin oksentaneeni porukoitten pihalle, kuitenkin vielä taksissa istuen *ding*[/size]

[q]Lyylikki, 2.12.2008 12:58:
asti tunsi Oli kokonaisuudessaan superviikonloppu!

[size=8]Paukut oli selkeästi liian halpoja. Kotimatkalla nukahdin taksiin, senkä ole ihan varma, mutta ihan kuin jotekin muistaisin oksentaneeni porukoitten pihalle, kuitenkin vielä taksissa istuen *ding*[/size]
[/q]

Joit kumminkin sitä boolia kanssa liikaa, kävelymatka Klubilta suunnilleen Kalevan kirkon nurkille oli aikamoinen urakka, on siinä matkaa kumminkin melkein jotakuinkin 500 metriä...

[q]supersamuli, 2.12.2008 12:16:
---
drS, 29.11.2008 23:16:
todd terjen remix siitä jostain biisistä *sydän*

---

Chic - I want your love
[/q]

ai seki, mä meinasin infant pres. simon bakerin plastikkia.

[q]drS, 2.12.2008 17:28:
---
supersamuli, 2.12.2008 12:16:
---
drS, 29.11.2008 23:16:
todd terjen remix siitä jostain biisistä *sydän*

---

Chic - I want your love

---

ai seki, mä meinasin infant pres. simon bakerin plastikkia.
[/q]

Unohdin että soitin ton jälkimmäisenkin. Molemmat kovia:)

[q]Lyylikki, 2.12.2008 12:58:
Tulin, näin, olin humalassa :D

Kiitos ja anteeksi. Ihanaa oli olla taas Tampereella ja pelot olivat aiheettomat, kyllä niitä ihmisiä vielä kummasti tunsi Oli kokonaisuudessaan superviikonloppu!

[/q]
haha, Mä muistan sekä hehkutuksen paukkujen hinnoista tiskillä sekä melko huteran mutta päättäväisen siirtymisen taksiin tammelasta :)

O