Miau! 10v synttärit 29.11.2008 @ Klubi, Tampere
Tulin, näin, olin humalassa :D
Kiitos ja anteeksi. Ihanaa oli olla taas Tampereella ja pelot olivat aiheettomat, kyllä niitä ihmisiä vielä kummasti tunsi
Oli kokonaisuudessaan superviikonloppu!
[size=8]Paukut oli selkeästi liian halpoja. Kotimatkalla nukahdin taksiin, senkä ole ihan varma, mutta ihan kuin jotekin muistaisin oksentaneeni porukoitten pihalle, kuitenkin vielä taksissa istuen *ding*[/size]
[q]Lyylikki, 2.12.2008 12:58:
asti tunsi
[size=8]Paukut oli selkeästi liian halpoja. Kotimatkalla nukahdin taksiin, senkä ole ihan varma, mutta ihan kuin jotekin muistaisin oksentaneeni porukoitten pihalle, kuitenkin vielä taksissa istuen *ding*[/size]
[/q]
Joit kumminkin sitä boolia kanssa liikaa, kävelymatka Klubilta suunnilleen Kalevan kirkon nurkille oli aikamoinen urakka, on siinä matkaa kumminkin melkein jotakuinkin 500 metriä...
[q]supersamuli, 2.12.2008 12:16:
---
drS, 29.11.2008 23:16:
todd terjen remix siitä jostain biisistä *sydän*
---
Chic - I want your love
[/q]
ai seki, mä meinasin infant pres. simon bakerin plastikkia.
[q]drS, 2.12.2008 17:28:
---
supersamuli, 2.12.2008 12:16:
---
drS, 29.11.2008 23:16:
todd terjen remix siitä jostain biisistä *sydän*
---
Chic - I want your love
---
ai seki, mä meinasin infant pres. simon bakerin plastikkia.
[/q]
Unohdin että soitin ton jälkimmäisenkin. Molemmat kovia:)
[q]Lyylikki, 2.12.2008 12:58:
Tulin, näin, olin humalassa :D
Kiitos ja anteeksi. Ihanaa oli olla taas Tampereella ja pelot olivat aiheettomat, kyllä niitä ihmisiä vielä kummasti tunsi
[/q]
haha, Mä muistan sekä hehkutuksen paukkujen hinnoista tiskillä sekä melko huteran mutta päättäväisen siirtymisen taksiin tammelasta :)