9/11

Back to häröily O

haha. saattaapi olla. palaan asiaan huomenna. jos olen selvin päin.

Olen kyl ihan tyhmä, mutta minkä takia kyseessä olis ollut salaliitto? Minkä takia tuollainen kusetus alunperin tehtiin?

Kaikkien salaliittoteorioiden tukijat vois kattoa Penn & Telleriä enemmä!

WTC CONSPIRACY = BULLSHIT!!

9/11 tarkoitus oli saada amerikan kansa sokeana kauhusta ja kostonhimosta tukemaan Bushin päätöstä lähteä sotaan irakia vastaan jossa väitettiin olevan joukkotuhoaseita. Mitään joukkotuhoaseita ei ole löytynyt vieläkään.

mun käsittääkseni salaliittoporukka epäilee, että:

a) salaliiton takana on hallitus, joka halusi syyn hyökätä irakin öljykentille, mikä on tavallaan aika wtf, koska nehän hyökkäs kuitenki afganistaniin. irakiin mentiin joukkotuhoase-"epäilyjen" vuoksi (väitettiin, että siellä on sinappikaasua, mut taiski loppupeleissä olla vaan tuubillinen sinappia. noh, virheitä sattuu.)

tai

b) david silverstein keinotteli ittelleen hyvät rahat wtc-vakuutuspetoksella. mut muistaakseni se oli maksanut kompleksista 14 miljardia dollaria ja sai korvausta 8 miljardia dollaria, joten aika pässi pitää olla jos luulee tossa jotenkin nettoavan. en oo kyllä jaksanut tarkistaa summia sen tarkemmin, eli tää mahdollisesti disinformaatiota, anteeksi siitä.

Mä en oo ihan vielä saanu muodostettua omaa mielipidettäni asian suhteen. Olihan tossa aika monta sattumaa samalle päivälle, mutta toisaalta taas noissa dokkareissa on myös vähän tehty omia tulkintoja. Mm. sivulla http://www.loosechangeguide.com on ihan hyviä pointteja ja virheitä ainakin tosta Loose Changesta.

Toi Jimin tiistaina ja keskiviikkona esittämä "9/11 Conspiracy: Facts or fiction" oli ihan täyttä kuraa. Skeptikot oli "asijantuntioita", ikään kun niillä ois ollu jokaisen alan erikoiskoulutus, vähän väliä nostettiin joku holokaustiolkinukke esiin ja ne vasta-argumentit oli suhteellisen hepposia ja mielikuvituksellisia: "Lentokoneen osuessa Pentagoniin, se oli käytännössä nestemäisessä muodossa". :D Jep, näin aina. No joo.

Tää on itse asiassa yks niistä harvoista salaliittoteorioista, joissa saattaa oikeesti ollakin totuuden siemen jossain. Ei oo ihan yhtä hepposia väitteitä kun esim. Apollo Hoaxissa.

Tästä ois muuten kiva saada gallup tähän topiciin.

On se kyllä vaan vaikea uskoa että pelkkä tuli saa kolme pilvenpiirtäjää samana päivänä alas vaikka tuota tapahtumaa ennen ja jälkeen ei pilvenpiirtäjiä ole romahtanaut tulen takia!

[q]jukawe, 13.9.2008 01:02:
On se kyllä vaan vaikea uskoa että pelkkä tuli saa kolme pilvenpiirtäjää samana päivänä alas vaikka tuota tapahtumaa ennen ja jälkeen ei pilvenpiirtäjiä ole romahtanaut tulen takia!
[/q]
Mut yhteenkään pilvenpiirtäjään ei tätä ennen ole osunut täydessä bensalastissa olevaa jumbojettiä :) Suosittelen katsomaan http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=fi . On pitkä mutta ehdottomasti katsomisen arvoinen.

OSAMA PIN LAADEN JA SADDAM HUSSEIN JUO OPIUMTEETÄ SAMASSA POTEROSSA JA NAURAA MUULLE MAAILMALLE!!11

[q]mikke, 13.9.2008 01:45:
---
jukawe, 13.9.2008 01:02:
On se kyllä vaan vaikea uskoa että pelkkä tuli saa kolme pilvenpiirtäjää samana päivänä alas vaikka tuota tapahtumaa ennen ja jälkeen ei pilvenpiirtäjiä ole romahtanaut tulen takia!

---

Mut yhteenkään pilvenpiirtäjään ei tätä ennen ole osunut täydessä bensalastissa olevaa jumbojettiä :) Suosittelen katsomaan http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=fi . On pitkä mutta ehdottomasti katsomisen arvoinen.
[/q]

Pakko nussia vähän pilkkua: Boeing 767 ei oo jumbojetti.

Joo tossa videossa käydään samat pointit läpi kun tossa mun postaamassa urlissa.

[q]jukawe, 13.9.2008 01:02:
On se kyllä vaan vaikea uskoa että pelkkä tuli saa kolme pilvenpiirtäjää samana päivänä alas vaikka tuota tapahtumaa ennen ja jälkeen ei pilvenpiirtäjiä ole romahtanaut tulen takia!
[/q]

Siis onko videot, joissa torneihin lentää satojen tonnien painoiset lentokoneet n. 1000km/h, feikkiä? Vai mitä oikein tarkoitat? En ole vielä kuullut kenenkään väittäneent pelkän tulen aiheuttaneen romahduksia. Mitä WTC-7:aan tulee, niin voihan ryminä, joka seurasi kahden tornin romahduksesta, "hieman" täristää muitakin taloja. Esim. jos makkaratalo pudotettaisiin puolen kilometrin korkeudesta Rautatientorille, uskoisin, että taloja sortuisi.

[q]Timce, 12.9.2008 23:45:
Olen kyl ihan tyhmä, mutta minkä takia kyseessä olis ollut salaliitto? Minkä takia tuollainen kusetus alunperin tehtiin?
[/q]
Kun Bush on presidenttinä, niin en yhtään ihmettele tuota kusetusta...

mitä 7 rakennukseen tulee, on ihme miten se tuli alas muutaman toimistopalon takia. Eihän ne muutkaan rakennukset jotka olivat tornien vierestä alas tulleet mutta 7 sitte tulikin. Ja siistiin nippuun vielä.

Mitähän sille lennolle 93 loppujen lopuks kävi? Sen rippeitä ei ole ilmeisesti löytynyt. Sen sijaan lennolla olleiden passeja yms. on selvinnyt suht ehjinä "maahansyöksystä". Missä on koneen mustalaatikko?

[q]alek szahala, 13.9.2008 00:47:
Tää on itse asiassa yks niistä harvoista salaliittoteorioista, joissa saattaa oikeesti ollakin totuuden siemen jossain.[/q]

Turun Sanomissa oli ihan mielenkiintoinen kirjoitus tuosta
Linkki

Mä mietin tuota räjähteillä romahduttamista, ja ainoa looginen syy mun mielestä (olettaen siis että se olisi räjähteitä käyttäen romahdutettu) olisi ollut se, että räjähteet ovat olleet siellä alusta asti. Varasuunnitelmana kaiken varalta. Jos rakennus kaatuisi, voisi tuhot olla paljon pahemmat. Joten pahimmassa tapauksessa ne voisi "räjäyttää" koko rakennuksen paikoillaan, estäen tuhot viereisiin rakennuksiin.

[q]VaLa, 13.9.2008 09:26:
Mitähän sille lennolle 93 loppujen lopuks kävi? Sen rippeitä ei ole ilmeisesti löytynyt. Sen sijaan lennolla olleiden passeja yms. on selvinnyt suht ehjinä "maahansyöksystä". Missä on koneen mustalaatikko?
[/q]

93 lennosta jäi peltoon 3m x 6m kraateri mutta konnest ei jääny mitää jäljelle. Tosin pienempiä osia (käsin pois kannettavissa) löytyi 10km päästä maahansyöksy paikasta. Mutta itse aluella ei ollu kun monttu maassa. Mustatlaatikot tuhoutuivat kuulemma samallatavalla kun itse kone. Kuten eileen sanoin pitänee ehdottaa finskille että päällystävät mustatlaatikot passien kansilla, jos sattuu tapaturma nii pysyvät ainakin ehjinä.

Kuten eileen sanoin pitänee ehdottaa finskille että päällystävät mustatlaatikot passien kansilla, jos sattuu tapaturma nii pysyvät ainakin ehjinä.
[/q]

[q]Spanks, 13.9.2008 10:34:
---
VaLa, 13.9.2008 09:26:
Mitähän sille lennolle 93 loppujen lopuks kävi? Sen rippeitä ei ole ilmeisesti löytynyt. Sen sijaan lennolla olleiden passeja yms. on selvinnyt suht ehjinä "maahansyöksystä". Missä on koneen mustalaatikko?

---


93 lennosta jäi peltoon 3m x 6m kraateri mutta konnest ei jääny mitää jäljelle. Tosin pienempiä osia (käsin pois kannettavissa) löytyi 10km päästä maahansyöksy paikasta. Mutta itse aluella ei ollu kun monttu maassa. Mustatlaatikot tuhoutuivat kuulemma samallatavalla kun itse kone. Kuten eileen sanoin pitänee ehdottaa finskille että päällystävät mustatlaatikot passien kansilla, jos sattuu tapaturma nii pysyvät ainakin ehjinä.
[/q]

kyllähän nyt tulipaloistakin aina jokunen valokuva säästyy, ei jaksettas noita ihan epäolennaisia asioita esittää.

---


kyllähän nyt tulipaloistakin aina jokunen valokuva säästyy, ei jaksettas noita ihan epäolennaisia asioita esittää.
[/q]
Toistan itseäni, missä on koneen mustalaatikko?

Muistakaamme noita urhoollisia ihmisiä jotka joutuivat luopumaan hengestään aikamme suurimman valheen takia. Meni pari kuukautta ennen kun tajusin että teosta ei todellakaan vastannu al-Quaida tai mikää muukaa terrorijärjestö vaan maata johtava "ydinryhmä". Tuossa oli osoitus että ihmishenki ei paina mitään jos on kyse rahasta ja vallasta. Se joka hallitsee öljykenttiä, hallitsee maailmaa. Tosin nyt näyttää siltä että tuokin on aivan päin p:tä. 9/11 WAS INSIDE JOB!!!

Kertokaa omat mielipiteenne asiasta ja ollaan menemättä henkilökohtaisuuksiin. Meilä jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen eikä ketään pidä leimata sen perusteella.

P.S. Anteeksi jos on typoja. Humala vaikuttaa asiaan. *känni*

Ehkä olis menny yleiseen keskuteluun mutta siirtäköön ne joilla valta on

edit: typo

O