Elämää ei sen enempäää?

Back to häröily O

[q]Jusna666, 9.9.2008 00:48:
---
katrihana, 9.9.2008 00:47:

---
Jusna666, 9.9.2008 00:39:
---
REivaaja, 9.9.2008 00:33:

Päihdelinkki? Ootko joku vakkari? Lueppa uusix... Siel on niin vitun överijuttua, ettei pää kestä lukea.

---


Alkaa valitettavasti muistuttaa tätä foorumia..

---


Onks se sitten meidän vika jos päihdelinkkiläiset on alkaneet klubbaileen?

---


Oonks mä sanonu et se on meidän/sun vika..?
[/q]

Valitat siitä mitä täällä klubbarissa kirjoitetaan ja murehdit sitä että päihdelinkki on alkanut muistuttaa klubbaria
Kamalaa sotkea päihdekeskustelut bilehöpinällä! Lupaan kertoa sinulle vinkkejä forumeista joissa et törmää tällaisiin ongelmiin*vink*

[q]katrihana, 9.9.2008 00:55:
--

Lupaan kertoa sinulle vinkkejä forumeista joissa et törmää tällaisiin ongelmiin*vink*
[/q]

Joo, no mä luenki esim tota jatkoaika.com:ia ihan mielellään kun siellä saa lukea jääkiekosta ihan rauhassa, koska siellä modet puuttuu ahkerasti kaiken maailman urpoiluun.

[q]Jusna666, 9.9.2008 00:58:
---
katrihana, 9.9.2008 00:55:
--

Lupaan kertoa sinulle vinkkejä forumeista joissa et törmää tällaisiin ongelmiin*vink*

---


Joo, no mä luenki esim tota jatkoaika.com:ia ihan mielellään kun siellä saa lukea jääkiekosta ihan rauhassa, koska siellä modet puuttuu ahkerasti kaiken maailman urpoiluun.
[/q]

Luehan sitten sitä

[q]katrihana, 9.9.2008 00:59:
---
Jusna666, 9.9.2008 00:58:
---
katrihana, 9.9.2008 00:55:
--

Lupaan kertoa sinulle vinkkejä forumeista joissa et törmää tällaisiin ongelmiin*vink*

---


Joo, no mä luenki esim tota jatkoaika.com:ia ihan mielellään kun siellä saa lukea jääkiekosta ihan rauhassa, koska siellä modet puuttuu ahkerasti kaiken maailman urpoiluun.

---


Luehan sitten sitä
[/q]

Kuitti

[q]Jusna666, 9.9.2008 00:49:
Mitä jos mä oon poliisi?

Edit. Mielummin poliisi ku överikuosipiripää.

Edit2. ja sitä varten meillä on toi "huumeista" topik, jossa vain 163 sivua läppää asiasta, et silleen..
[/q]:D Vittu mä oon hyvä. Oisko paikkaa pilveä polttavalle profiloijalle?
Kyllä mä kaikki muut nappaan mut haittaax jos jätän viljelmät rauhaa?

Edit:En ole överikuosaajapiripää. Mee ittees.

Mun jutut on aikalailla vastareaktio huumevastaisuudelle. En varmaan hirveesti jauhais jos mua ei kategorisoitais rikolliseksi hatsin takia.

Välil tuntuu et ois helpompaa raiskata pikkutyttöjä. Tai helvetti tappaa samantien joku.

Sit vois ainaki olla pahoillaan ja saada hyväksyntää tässä luterilaisessa skeidamestassa. En ole muuttamassa ainakaan vielä.

Oikee edit: Tääl on VAIN miljoona topickia. Pitääkö niiden kaikkien olla sulle sopivia?

*piis**sydän**hali*

[q]Jusna666, 9.9.2008 00:49:

Mitä jos mä oon poliisi?

Edit. Mielummin poliisi ku överikuosipiripää.

Edit2. ja sitä varten meillä on toi "huumeista" topik, jossa vain 163 sivua läppää asiasta, et silleen..
[/q]
Tämä nyt on todella OT, mutta pakko hieman sanoa pojulle että relaa vähän..

Klubitus.org:ssa on 16152 rekisteröitynyttä käyttäjää, jotka ovat yhteensä kirjoittaneet 807227 kirjoitusta.

Tuossa topikissa mistä kerroit on 3241 postausta. Nyt kun lasket sievässä päässäsi prosentuaalisen osuuden tuon topicin olennaisuudesta koko Klubituksen muihin postauksiin, huomaat että näet tällä hetkellä vain sen minkä haluat nähdä, ei sitä mitä se todellisuudessa on.

Olepa rehellinen.

[q]katrihana, 9.9.2008 01:14:
*piis**sydän**hali*
[/q]

*hali**pus*

haha, eihän tohon voi enää kuittaa!!!!!!

Oon niin samaa mieltä aloituspostaajan kanssa. Vittu tätä elämää, oot köyhä hilaat joka vitun aamu itses sinne toimistolle tai pätsiin tekeen jotain aneemista paskaduunia, käyt välillä vähän nukkumassa kotona ja vedät kännit viikonloppuna tuskaan. Lomamatkalla käyt kanarialla puhumassa paskaa suomalaisten kanssa. Ei vittu tällä elämällä oo paskankaan väliä.

No luoppa joku vitun ura, niin sitten oot työs kanssa vielä enemmän naimisissa ja teet sitä eläkeikään asti 12h vuorokaudessa. Kun pääset eläkkeelle, tylsistyt täysin ja alat kiskomaan viinaa joka päivä, ettei olis niin paskaa elämä. Maksasi vingahtaa ja kuolet pois. The end, mitä vitun järkeä. Kun saan jostain rahaa, muutan vittuu näistä länsimaista... Ja vittu ne sanoo, että on lottovoitto syntyä suomeen, vitut.

[q]adix, 9.9.2008 03:25:
Siis mitä ihmettä?
ANTEEKSI , turha tääl mun tekstin takii on riidellä :<
[/q]
Älä pyytele anteeksi. Ei 1. maailmansotakaan luodilla aloitettu. Se on vaan helpompaa ajatella niin :)

Mut mä meen nukkuu...

Elämä ei todellakan lopu siihen et täyttää 50v. Toki se on suhteellista kuinka vanhaksi itsensä tuntee ja miten se muuttaa. Onhan heitäkin jotka jo 20+ ikäisenä ovat kuin 40+.

[q]Jinx, 9.9.2008 10:40:
Elämä ei todellakan lopu siihen et täyttää 50v. Toki se on suhteellista kuinka vanhaksi itsensä tuntee ja miten se muuttaa. Onhan heitäkin jotka jo 20+ ikäisenä ovat kuin 40+.
[/q]

Ja niitä, jotka vielä 40 + elävät kuin 20 + Siihen pyritään.

Tai no...ehkä paremminkin elämään koko elämänsä sellaista elämää, että itse on siihen suhteellisen tyytyväinen. Ehkä ehkä 100 % tyytyväinen koko ajan, mutta että tietää missä kohtaa mättää ja kuinka siihen pystyy/pystyisi vaikuttamaan.

[q]Juhgu, 9.9.2008 10:21:
---
katrihana, 8.9.2008 23:53:
---
Mä ainakin voisin huomisesta alkaen lopettaa kuniallisen kansallisen kenkiin pyrkimisen. Tähän mennessä yritykset ovat olleet kanan lennon mittaisia ja tiputuksen tömistykset jomottavat persusta vähän väliä.
---

Mitä sun suunnitelmat epäkunniallisena kansalaisena olemisesta pitää sisällään?


[/q]

[q]REivaaja, 8.9.2008 23:14:
---

Ei elämästä ole tarkoitus nauttia. Kunniallinen kansalainen tuntee vastuuta yhteiskunnasta ja on tuottava jäsen yhteisössään. Siten myös siis väistämättä olet velvollinen selittelemään ihmisille syitä tuottamattomuuteesi, vaikka ne syyt ovat ihan sanomattakin olemassa.
Palkkasi on itsekunnioitus jonka muut sinulle suovat. Ilman muiden allekirjoitusta se on vain omahyväisyyttä. Linkuttava koira on turha koira, eikä sillä ole loppupeleissä väliä kuka sitä ampu, opetelkoot juoksemaan kolmella jalalla...

[/q]

Ne pitää sisällään sitä että valitsen nautinnon vastuunkantamisen ja helvetin ankeassa yhteiskunnassa näkymättömänä lenkkinä pysymisen sijaan. Nautinnolla en nyt tarkoita lihallisia iloja tms. vaan itsensä kuuntelemista ja hyvän olon tavoittelua niin että se tulisi jostain syvemmästä kuin palkkapäivästä, bileistä tai hetkellisestä ihastumisesta.
Käytännössä menen tänään käymään Helsingin aikuislukion kansliassa päivittämässä tietoni ja katsomassa mitä kursseja saisin ensi kuussa aloitettua, lukion viimeiset kurssit kun ovat roikkuneet minulla jo pari vuotta... Enkä tee tätä sen takia että kukaan painostaisi tai se olisi ainoa vaihtoehto päästä eteenpäin elämässä, haluan lukion pulkkaan ja opiskelemaan paljon kaikkea uutta!! En jaksa enää kovin kauaa työtä jonka takana en voi ylpeänä seistä. Olen huomannut etteivät kohtuullinen palkka tai päällikön paikka tee onnelliseksi ajan, paikan ja alan ollessa väärät. Aion tuijotella jatkossa omaa napaani siinä määrin että näen vähän pidemmälle kuin paitakankaaseen tai kalliin päivällisen aiheuttamaan kumpuun, kuuntelen lapsille tuttuja pieniä sisäisiä ääniä joiden uskon vielä olevan olemassa! Matkustan joogatunnille useammin kuin kaksi kertaa vuodessa ja hymyilen salaperäisesti kun minulle vittuillaan. Järjestän paljon niin sanottua omaa kivaa
Toinen käytännön asia voisi olla se että lopetan tämän mököttämisen johon olen syyllistynyt viime viikkoina. En taida olla ainoa joka jäi syksyn tullen kaipaamaan kepeitä kesäpäiviä ja sateesta valittamisen sijaan aion järjestää kaikista rakkaimmille ihmisille mukavia syyshetkiä. Sen sijaan että perheeni / kaverini saavat minulta voivoittelua / punaista luuria aion antaa niille pusuja ja syitä iloita! Että sellaista.

[q]Lyylikki, 9.9.2008 12:57:
---
Jinx, 9.9.2008 10:40:
Elämä ei todellakan lopu siihen et täyttää 50v. Toki se on suhteellista kuinka vanhaksi itsensä tuntee ja miten se muuttaa. Onhan heitäkin jotka jo 20+ ikäisenä ovat kuin 40+.

---


Ja niitä, jotka vielä 40 + elävät kuin 20 + Siihen pyritään.

T
[/q]


Todellakin!

[q]Juhgu, 9.9.2008 10:21:
Mun mielestä sun murhe ei ole siinä missä elät, vaan miten elät.
[/q]

Voiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vittu mikä...

Välillä kaikki asiat osaa vaan mennä ihan päin v#¤tua eikä voi korjaa asioita vaikka sillä vois saada asiat kuntoo..


*pelle*ku oon niin ei voi mitää ! ! ! ! ! ! ! !

[q]%, 9.9.2008 01:38:
Oon niin samaa mieltä aloituspostaajan kanssa. Vittu tätä elämää, oot köyhä hilaat joka vitun aamu itses sinne toimistolle tai pätsiin tekeen jotain aneemista paskaduunia, käyt välillä vähän nukkumassa kotona ja vedät kännit viikonloppuna tuskaan. Lomamatkalla käyt kanarialla puhumassa paskaa suomalaisten kanssa. Ei vittu tällä elämällä oo paskankaan väliä.

No luoppa joku vitun ura, niin sitten oot työs kanssa vielä enemmän naimisissa ja teet sitä eläkeikään asti 12h vuorokaudessa. Kun pääset eläkkeelle, tylsistyt täysin ja alat kiskomaan viinaa joka päivä, ettei olis niin paskaa elämä. Maksasi vingahtaa ja kuolet pois. The end, mitä vitun järkeä. Kun saan jostain rahaa, muutan vittuu näistä länsimaista... Ja vittu ne sanoo, että on lottovoitto syntyä suomeen, vitut.
[/q]

Enää tarvitsisi tietää, kuka hitto pakottaa sinut elämään kuvailemasi kaltaista elämää. Itse olen huomannut, että lähes mikä tahansa on mahdollista pullamössö-Suomessa asuvalle, ei tarvitse kuin antaa itselleen rivakka potku persuuksille jos tuntuu että on jumahtanut vanhoihin kuvioihin. Sen sijaan niissä ihailemissasi "ei-länsimaissa" harvalla on mitään muuta vaihtoehtoa kuin se päivittäinen raataminen jotta saa perheelle leivän pöytään. Sieltä ei lähdetä etsimään itseään kaukaisiin maihin. Syy, miksi sinä voisit viihtyä kehitysmaassa, on tasan se, että länsimaissa kerätyllä omaisuudella voit elää siellä rikkaan siirtomaaherran toimetonta elämää.

Anekdoottina mainittakoon eräs tällaisen letkeän kehitysmaan asukas, johon tutustuin eräällä reissullani. Päälle parikymppinen tyttö oli ollut samassa guesthousessa töissä ikänsä, ja vapaapäiviä oli yksi per kuukausi. Jokainen työpäivä kesti aamusta iltaan, eikä hän ollut ikinä käynyt edes lähimmässä kaupungissa 4 tunnin bussimatkan päässä. Kuukausiliksa: vähemmän kuin sinä tienaat parissa tunnissa. Siinä sitä oravanpyörää, sen jälkeen voi miettiä onko se 40 tunnin työviikko melkoisella suomalaisella palkalla sittenkään niin paha.

No onpa syvällistä lätinää näin maanantai aamuna

O