Mange - Second Chapter
Mange - Second Chapter
Tervehdys!
Dodiih, eli tässä on sitten meikäläisen 'Second Chapter' hard techno mixaus. Sisältää kovaa rytkettä ja ryminää vuosilta 2005-2008. Pääpaino on kuitenkin siinä uudessa matskussa. Toivottavasti sekoitus maistuu ja palaute on erittäin tervetullutta.
Tracklist:
Biisilista tulee joskus myöhemmin. :-)
Kesto: 60:58min
Laatu: 320kbps
Koko: 139,5Mt
lisätiedot - kuuntele
lol.
I smell Arkus P.
*uros**pahis**pepsodent**joo*
joo , imuroidaan
tauntlouting 21%...
...täsmäimu!
[q]domi, 22.8.2008 17:41:
I smell Arkus P.[/q]
Suosittelen tarkistamaan hajuaistin.
LOISTO KAMAA !!! *pahis**sydän**aplodit*
Toimii
Tätä sit testaamaan huomenaamulla salin jälkeen =)
Muistanet meidän toverillisen nyrkkirysyn oliko viime kesänä? Meitsi otti oikein hanskojen kanssa paria kaveria vastaan tossa viikko sitten.. Potkut ei olleet mukana turvallisuussyistä. ai että oli kivaa se... Yksi koukku tuli sivusta silleen, että lensin melkein alas asti maahan, mutta matsi vaan jatkui ja sporttis ja tsemppis. Koko viikon on tehnyt kipiää syödessä ja nenä naksahtaa painettaessa =D part of the game!
[q]domi, 22.8.2008 17:41:
lol.
I smell Arkus P.
[/q]
aina sulta tulee näitä hajasointuja =)
*jiihaa**aplodit*Oli kyl ihan pirun kova ja oli kyl säteessäkin sama meno*pahis* ja pist jossai vaihees tracklist jos kerkeet mut ei muuta ku *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*.
Hyi kamala mitä rankasua. Tracklist ois kyl kiva.
Olipa loisto setti!!!
Kyllä toimii aivan kuin ensimmäinenkin osa.
no olihan se kovaa rytkettä.. mut ikävä kyllä tämmönen alkaa kuulostaa mun korvissa jo enemmän joltain hc:ltä kun technolta
ai prkl, pistetääs imuun ja kuunteluun kotimatkalla sitten.
Olihan siinä säröä, rytinää ja tempoa.. Mutta ei toisaalta sitten mitään muuta. Biisit oli vähän sisällöttömiä ja osa jopa aivan puistattavia, kuten tuo Nightwsh mikä lie versiointi. Mutta mieluummin tätäkin kun esim. hardstylee kuuntelee ;)
[q]trusti, 26.8.2008 15:20:
no olihan se kovaa rytkettä.. mut ikävä kyllä tämmönen alkaa kuulostaa mun korvissa jo enemmän joltain hc:ltä kun technolta
[/q]
Tähän ollaan tultu. Ideoiden loppuessa nostetaan genren tempoa ja lyödään kaikenlaisia elementtejä lisää, jotta saatais taas tyyli "uusiin tuuliin". Wanhana hard-tekno diggarina olen sitämieltä, että ei ainakaan hyvään suuntaan olla menossa, mutta sehän ei ole DJ:n syy. :)