Golden Beats: Diamonds 12.9.2008 @
hiio-hoi ja rommia pullo... ei sentään. Mutta hyvä känni ja hyvät bileet kyl. Paljon porukkaa ja hyvältä näytti mestat. Musiikkikin oli hyvin kohillaan, kyl siel viihty vaikkei ihan loppuun saakka jaksanutkaan. Kahtellaan taas videota nettiin jossain vaiheessa.
Paljon tuttujakin tuli bongattua sekä uusia tuttavuuksia.
Flunssa kaatoi sänkyyn päivällä, mutta pitihän sieltä ponnistaa tämä katsastamaan. Kannatti :)
todellakin kannatti tulla vaikka oli vähän heikko happi sairastamisesta ja räkää valu litra tolkulla
*sydän*
nam
Oli kyl törkeen kovat setit joka jannul ja lattial jakso hilluu pelkän känninki voimall. Kiitän
Tultii iha ilman odotuksia vähä "kattelee" tänne menoa, ja yllättäen tuli heiluttuu tanssilattialla sitte koko ilta, loistava meno!!! Viihdyttävää! Kiitän minäkin!
Huhhahheijakkaa,joku oli taas ihan pikkasen kännissä
Joku ois saanu rajottaa mun juomista kun en näköjään ite osaa
Musiikki oli oikein kivaa,mutta kunnolla iski sitten vasta Proteuksen setti *sydän*
Paikka oli laitettu nätiks,kiitos kaikille seuraa pitäneille,uusille ja vanhoille tuttavuuksille
..ja erikoiskiitos sille yhdelle miehelle seuraavalla kerralla lupaan olla vähemmän kännissä
Hieno meininki oli. Erityisesti tuo Sasha F vs Puistokemisti -paukutus kuulosti todella menevältä!
Tapahtumapaikkakin oli yllättävän hyvä, ei ehkä kaikille sijainniltaan mutta tilavuudeltaan ja baarihinnat olivat kohtuullisen hyvät ja niitäkös hyödynnettiin!
Anyway kiitoksia kaikille järjestäjille & soittajille (ainakin omalla kohdalla) onnistuneesta illasta!
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
[q]LocoMode, 13.9.2008 10:39:
Oli kyl törkeen kovat setit joka jannul ja lattial jakso hilluu pelkän känninki voimall. Kiitän
[/q]
Koska tulee se päivä, ku jaksaa hilluu pelkän musiikin voimal?
IIIISSOOOOO KIIITOS!!!!!!!!!!
.....
Talo oli täynnä jengi tanssi narikassa asti. Tosi paljon tuttuja oli paikalla.
Meininki oli loistavaaa....
tiedätte ainakin jatkossa mitä odottaa kun Golden beats:iin saapuu.*nauru*
Palaamme Asiaan luultavasti isommissa tiloissa myöhemmin..
Golden Beats kiittää ja kumartaa.
Dodih muutamat lyhykäiset videopätkät tapahtumasta tökitty peräkkäin ja youtubeen
Hohoo!
Helkutin hyvät bileet! Näitä lisää. Paikka oli toimiva, viina halpaa, hienot valot ja jengi oli eksyny hyvin paikalle. Tykkäsin. Oli kiva ja nähä tuttui ja morjestaa uusiakin.
Erityiskiitos kuskille!! *aplodit**pepsodent*
kuvia kehiin *grr*...*nauru*
[q]Ironraver1, 14.9.2008 20:44:
kuvia kehiin *grr*...*nauru*
[/q]
NII!
Olinko mä täällä?
[q]Steven Hoaks, 14.9.2008 21:20:
Olinko mä täällä?
[/q]
Olit. Onko filmi katki vai?
Ihan hyvin viihdyin. Vähän liian paljon oli monotonisen ja iskemättömän kuuloista musiikkia minun makuun, mutta Proteuksen setti (varsinkin viimeiset puol tuntia) melkein pelasti koko illan!
HÄHÄ
*hihu**hihu**hihu**hihu*