Missä tyypit asuu?

Back to häröily O

hallucinogen:[q]Malmilla, tänne ei kelpuuteta jos ei oo saanu sossulta avustuksia viimestä kymmentä vuotta ja on todistettavasti käyttänyt joka pennin alkoholiin, mieluiten sinoliin.[/q]

ahaa. mielenkiintoista. Oon asunut siellä, suurimman osan aikaa elämästäni. Mut ilmankos piti muuttaa sit pois kun ei täyttänyt kriteerejä.

heh...hyvinkääl....auts*igor*

Traditio:[q]Tyeicha:*ding* eiks kukaan asu kantsussa paitsi minä??*täh*

Mä olen asunnut Trumpettitiellä, aika lähellä squashallia*nauraa*
Silloin snadina.
Kaikkea tyhmää tuli tehtyä siihen aikaan.
Sieltä on paljon hyviä muistoja*nyyh*

[/q]
jep kiinnitin huomion tohon taisin meinaa itekin asua nuorena trumpettitiellä..=P
*ökkö*

Hatec:[q]juhiis:Mutkun on vaan oletettavaa, että suurin osa on Helsingistä!

Ja suurin osahan ei näytä asuvan helsingissä eli mitä voimme tästä päätellä : Helsinki ei ole maailman napa...[/q]

uuups...sen sanan ois pitäny olla pääkaupunkiseutu. siis pääkaupunkiseudulta suurin osa...*iloinen*

mut miks ei kukaan vieläkään oo äänestäny Ouluu...*täh*
*pettynyt*

ens syyskuussa toivottavasti Punavuoressa...*iloinen**ding**heiii*

Konalassa...

Metässä.

kampintori. about piknikin yläpuolella.

syksymmällä sitten jossain paaljon lämpimämmässä maassa vähintään talvipakolaisena

[muokattu 28.4.2003 22:09]

Mikkelissä*voiei*

H:[q]Kallios![/q]

Vois kyl sanoo että sun koti on mun toinen koti...*sydän**plur*

[muokattu 29.4.2003 02:31]

Jossain keskellä ei mitään .. .sielä minne ei päivä paista eikä kuu kumota .... *ding**eiei*

howdy:[q]Jossain keskellä ei mitään .. .sielä minne ei päivä paista eikä kuu kumota .... *ding**eiei*[/q]

Tosin ... ei varmaan enään kauaa

Tyeicha:[q]*ding* eiks kukaan asu kantsussa paitsi minä??*täh*[/q]

Huoli pois!!*nauraa**nauraa**nauraa*

Kanzu on kiwa!*ökkö*

She:[q]Metässä.
*pelle*[/q]

Sä ootki semmonen peikko ettei oo mikään ihme*iloinen*

Metsän peikko aina vaiin käy seikkailuun, kanssas sun ja mun.......*ökkö*

howdy:[q]Jossain keskellä ei mitään .. .sielä minne ei päivä paista eikä kuu kumota .... *ding**eiei*[/q]

Äläs nyt viitsi*nauraa* Sama paikka*joo*

Mikäli selväksi ei tullut tuossa 3 sivussa niin asustelen Tampereen Pispalassa, Tampere 4 ever*piis*

vantaa :)

Joo ei tänne aurinko paista*nyyh*

Mietin tässä vaan, että mikäköhän (Helsingin) asuinpaikoista on klubbaajien suosiossa?
Sorry, Turku ja Tampere ei mahtunu äänestykseen...*heiii*

[muokattu 25.4.2003 10:21]

O