Hyvä tapa millä valloittaa toisen sydän?
olemalla se mikä on eikä vedä shouta...
Yhdyn samaan. Jos alussa esittää jotain mitä ei ole, niin siitä tulee vaan paskaa. Ja kuinka kauan jaksaa esittää.
[q]typ0:
ole aito oma itsesi, se kolahtaa suhun jos on kolahtaakseen =)
[/q]
- ikävä kyllä näinhän se taitaa olla. Jos on johonkin ihastunut niin vaikka kuinka tekis mieli tehdä jotain erikoista ja outoa saadakseen sen huomion, niin A) jollei se ihastu sun omaan itseen niin suhde ei tule kestämään, ja B) joskus se mitä tahdot ei ole se mitä tarvit.
[q]sapeli:
---
typ0:
ole aito oma itsesi, se kolahtaa suhun jos on kolahtaakseen =)
---
- ikävä kyllä näinhän se taitaa olla. Jos on johonkin ihastunut niin vaikka kuinka tekis mieli tehdä jotain erikoista ja outoa saadakseen sen huomion, niin A) jollei se ihastu sun omaan itseen niin suhde ei tule kestämään, ja B) joskus se mitä tahdot ei ole se mitä tarvit.
[/q]
ei siinä oikeastaan voi parempaa neuvoa antaa!
Vinkkejä otetaan vastaan millä saisin ittelleni miehen jota oon himoinnut tässä viikon päivät jajajaja.. Äh..
avata oma sydän
Rakkauskirjeet ja kukat*plur*
[q]Lauruska:
avata oma sydän
[/q]
Tommosesta seuraa nykyään ainoastaan lähestymiskielto*ding*
Söpöillä sanoilla ja pikkusilla haleilla ja pusuilla. *sydän* Muutenkin kaikenlainen söpöys ainakin vallottais/on vallottanut mun sydämen.
Loistava ateriakokonaisuus
Itse olen kerran mennyt siihen vanhaan... mutta se tehtiin jonkinlaisella tyylillä ( kymmenen minuutin empimisen jälkeen) : Saako suudella sinua? Sitten vielä hyvin kehuttiin pehmeäksi ja muuta... Se uppos muutaman kuukauden ajan, kunnes todellisuus voitti.
Nykyinen tuli tanssien.... Antoi illan lopulla lapulla numeron taskuun ja pyysi soittaa jos haluun bileseuraa...*hihu*
Ei kannata unohtaa Tukholman syndroomaa!
hmmmm ei kait siihe mikää jeesaa... juttelemalla....
Kai se on vähä nii et toisen sydänt ei voi valloittaa ellei toinen halua että se sydän valloitetaa . Selitimpä vaikeesti , no toivotaa et ees joku tajus mitä hain takaa
Ruoka *sydän*
Olemalla oma ihana itsensä vois ehkä toimia..*joo*
Mä en oo helppo - Mä oon varma! :)
Entäpä sitten, kun tapaa ihmisen, jonka seurassa jalat menee veteläks ja puhe sammaltaa eikä ajatus kulje ja päässä humisee ja pyörryttää, joten omana itsenä oleminen ei oikein onnistu!? Sanokaapa se!
[q]Astaroth:
Mä en oo helppo - Mä oon varma! :)
[/q]
kait mäkin sit oon ku kaverit niin sanoo
ei kai sitä millään ihme ylläreillä sun muilla toista valloiteta, siihen pitäs riittää se et on ihan oma ittesä. Tietysti voi saada "lisävalloitusta" jollain kukilla tms. mistä toinen nyt vois ikinä tykätä...*hihu*