Minkä ikäisenä aloit käymään bileissä?
Jos Koneiston ulkoilma-ilmaistapahtumia ei lasketa joskus 14-weenä ni ekat bileet varmaan oli Siperiassa tai Rave Against Drugsissa 16-vuotiaana.
Ensimmäiset konemusa-teemaiset bileet kesällä 1996.Lahdessa.
Ne olivat hieman epävirallisemmat mutta sitemmin Nuutissa bileissä käyntiä ja lopulta high-hill housessa legendaarisissa Stormeissa ja lopulta myös Lahden ulkopuolella ja muualla maailmalla.
19 vuotiaana Hallmarkeissa Maestrossa -04. Siitä se sitten lähti
18v. Jst toi 31.5.08 ku oli :p
ja sit tietty lin Metikös
Meikän ekat oli 16-vuotiaana Radin bileet. Oli kyl hemmetin hauskaa.
Vuonna yks ja kaks taidettiin olla jotain 16-17 kun alettiin bileissä pyörimään
Kun olin 16-v, kuulin radiosta (ripatti, mafialla pe-la välisinä öinä) että skattalla oranssi-nimisessä paikassa olisi jotain ja suuntasin sinne yksikseni, ovella kysyin soitetaanko täällä sellaista teknoa ja trancea. (mulla oli ponnarit ja liian iso miesten kauluspaita sekä farkkuhaalarit mahdoin näyttää lapselta) siina pienellä "tanssilattialla" mikä sen pienen tyhjän tilan tehtävä oli --fiilis oli kuin olisi tullut kotiin
entropy ja hytky eivät kuulemma olleet tarkkoja iästä joten ANKH-bileisiin vaan pokalla... niin ja hytkyn "maantie" tai jotain railroad jäi mieleen.
tampereella oli silloin tällöin isoja bileitä jossa oli anniskelualue erikseen , mm. marusha tuli nähtyä siellä.. niin ja tietty kaikki streetbileet tuli kierrettyä
Hypessä ei se yksi poke aina jaksanut kysellä papereita (vaikka sellaiset lainassa olikin ;p ja vaikka screen oli kiva niin sen "bumtsikatsi-junnausta aina oikein jaksanut) sekä lepakkoon oli helppo päästä. "PamPam"-ssa kaapelilla sainkin jo joitain tuttavuuksia. mutta vasta kesä -99 vertigossa keskiviikkoisin loikin jo sitten nykyisen kaveripiirini aika pitkalle.
iso kiitos finland rave infolle *sydän**piis*
18-vuotiaana vuonna 2002, mutta lienee enemmänkin ollut sattumaa kuin kyse siitä, että maaginen täysi-ikäisyyden raja tuli täyteen. En nimittäin vielä 18 vuotta täyttäessäni tiennyt ollenkaan, että alkaisin käydä bileissä, vaikka konemusiikkia olin kuunnellutkin jo monta vuotta. Onnistuin vain saamaan ilmaiset liput Koneistoon (joku tuntematon tyyppi voitti ne eikä itse ollut kiinnostunut tapahtumasta, tarjosi niitä nettifoorumilla ja osuin ensimmäisenä paikalle) ja siitä se sitten lähti.
Seuraavat bileet sitten jo seuraavana viikonloppuna Assyilla (jossa taisin tanssia luokkaa neljä tuntia lähes putkeen) ja sitten oli tosi aktiivista biletystä pari vuotta. 2004 jälkeen vähitellen hiljentynyt. Joskus saattoi käydä viidet bileet kuussa, nykyään ehkä kerran parissa kuukaudessa - kesällä enemmän, paitsi tänä kesänä kun lähinnä satanut.
RADit 16wee! oli sit hyvät bileet!
En oo käynyt kuin kerran Laserpointissa, eli en voi sanoa, että kävisin.
Ei oikee soi mun musa, eli ei huvita maksaa jostain tapahtumasta.
[q]Sam One, 28.8.2008 21:57:
[/q]
Älä!
Kyllä tuli tampattua hiessä!
[q]Horzi, 4.9.2008 18:25:
---
Sam One, 28.8.2008 21:57:
---
Älä!
Kyllä tuli tampattua hiessä!
[/q]
Kyllä
Taisin olla ala ikäinen tuolloin :D Lahdessa oli Furyt, Gran hotellilla... kyllä jäi koukkuun, hienot oli bileet ja siitä lähtien käyny pippaloissa, on tää kiwaa
Kun miettii niin päädyin seuraavaan. 23v vuonna -94 ja olin heti koukussa. Alussa en ollut niin aktiivinen bileissä kävijä kuin nyt olen. Tästä on tullut suorastaan elämäntapa.
Miten niin käymään? :o
Bileethän on aina siellä missä mä oon!
Kerran oon käyny vaan ihan kunnon bileissä ja sekin oli viime syksynä Pendulumin keikalla. Hieno reissu, hyviä muistoja :) Eli 18-vuotiaana alotin bailailun.